Mistä voisin löytää oikeasti rikkaan miehen tarjoamaan mulle luxus elämän, mieluiten Suomesta?
Hei,
olen katsonut kaikki Anna Beyn videot ja käynyt school of affluencen. Mutta en ole silti löytänyt mun miljonääriä, tarjoamaan mulle luxus elämää! Auttakaa, missä Suomessa todella rikkaan hengaa vappaalla? missä ne käy viihtellä? En tarkoita mitään lääkäreitä ja lentäjiä, vaan miljonäärejä. Olen high caliber lady (olen muokannut itseni Annan opeilla), mutta en silti ole löytänyt omaa miljonääriäni kustantamaan luksus elämääni, vaikka olen toiminut Annan oppien mukaan. Haittaako tässä että olen jo 40 vuotta ja mulla on yksi lapsi. EI pitäisi olla ongelma, koska olen todella classy tyyliltäni. Kaikki teen Annan oppien mukaan, mikä vikana? Kukaan ei ole ostanut mulle designer pagiä, suomalaiset miehet alkaa 50/50 nopeasti, ja en ole tavannut yhtän oikeaa miljonääriä!
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko AP tai kukaan muu Annan live lähetyksessä?
Sille nauretaan idässä. Miksi muuten feministiksi itseään nimittävä pitää kullankaivajille YT kanavaa? Tuohan on antifeminististä, eikä niinkään tasa-arvoisuutta ajavaa missä kumpikin maksaa omat menonsa.
Anteeksi mutta kenelle nauretaan idässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille nauretaan idässä. Miksi muuten feministiksi itseään nimittävä pitää kullankaivajille YT kanavaa? Tuohan on antifeminististä, eikä niinkään tasa-arvoisuutta ajavaa missä kumpikin maksaa omat menonsa.
Annalle. Noi temput ei vaan toimi sillä miksi kerta toisensa jälkeen rikkaat suuntaan muualle kuin Pohjoismaihin? Saksalaiselle kuulemma kelpaa skandinaavinen nainen ja jenkkiläiselle jos tämä on aidosti konservatiivinen. Toi mitä hän yrittää esittää ”uutena” ei oikeasti ole mitään uutta. Perinteiselle naiselle maksetaan pyytämättä uusi puhelin, vaatteet ja asuminen. Kerjäläinen joutuu maanittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annalle. Noi temput ei vaan toimi sillä miksi kerta toisensa jälkeen rikkaat suuntaan muualle kuin Pohjoismaihin? Saksalaiselle kuulemma kelpaa skandinaavinen nainen ja jenkkiläiselle jos tämä on aidosti konservatiivinen. Toi mitä hän yrittää esittää ”uutena” ei oikeasti ole mitään uutta. Perinteiselle naiselle maksetaan pyytämättä uusi puhelin, vaatteet ja asuminen. Kerjäläinen joutuu maanittelemaan.
Oletko testannut? Ehkäpä suomalainen nainen ei halua juroa ja kylmää miestä vaan varakkaan ja mukavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko testannut? Ehkäpä suomalainen nainen ei halua juroa ja kylmää miestä vaan varakkaan ja mukavan miehen.
Olen seurustellut varakkaan miehen kanssa. Maksoi pyytämättä, koska koki sen velvollisuudekseen. Erosin tajuttuani haluavani jotain muutakin kuin nukkena olemista. Miehet maksaa pyytämättäkin ei tarvitse anella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tietäisin missä ne käy, mutta en aio kertoa.
Auta nyt minua kiltti! Olen ihan jumissa transformaationi kanssa, ja niin valmis level up my life :) AP
Sinun täytyy uida piireihin. Miljonääripoikamiehet järjestävät privaattijuhlia omilla huviloillaan Kirkkonummella, Hangossa ja Turun saaristossa.
Oikeasti rikkaat on todella tarkkoja ketä päästävät lähelleen. Mun ex kertoi vasta juuri ennen eroa olevansa tuleva perijä josta näytti ihan todisteita. Ero tuli tästäkin huolimatta, mutta opin kumminkin ettet voi sanoa varmaksi kuka on köyhä ja ketä varakas.
1) miehesi EI ollut varakas vaan "perintöä odotellessa..."
2) minäkin eroaisin tuollaisesta, joka väärinkäyttää ketä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut varakkaan miehen kanssa. Maksoi pyytämättä, koska koki sen velvollisuudekseen. Erosin tajuttuani haluavani jotain muutakin kuin nukkena olemista. Miehet maksaa pyytämättäkin ei tarvitse anella.
Ei Annan eikä itseni arvoihin kuulu olla onnenonkijoita ja juosta rahan perässä. En ole ikinä pyytänyt mieheltä rahaa ja mies on aina tarjonnut ja halunnut parastani ilman että tulisi pieneen mieleeni käyttää hyväksi. Ja kyllä luon omaa uraa ja on omat varat, mutta herrasmiehellä on käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Annan eikä itseni arvoihin kuulu olla onnenonkijoita ja juosta rahan perässä. En ole ikinä pyytänyt mieheltä rahaa ja mies on aina tarjonnut ja halunnut parastani ilman että tulisi pieneen mieleeni käyttää hyväksi. Ja kyllä luon omaa uraa ja on omat varat, mutta herrasmiehellä on käytöstavat.
On joko perinteinen elämäntyyli tai liberaali. Ei jompi kumpi, eikä naisen pidä ikinä alentua pyytämään. Silloin ollaan alun alkaenkin väärässä seurassa niin mies kuin itse nainenkin. Mieti miksi miehille painotetaan tiedonetsintää ennen Venäjälle/Itä-Eurooppaan lähtemistä? Just siksi etteivät saa potkua takamukselle heti ekoilla treffeillä. Miehen tehtävä on selvittää tällaiset asiat ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tietäisin missä ne käy, mutta en aio kertoa.
Auta nyt minua kiltti! Olen ihan jumissa transformaationi kanssa, ja niin valmis level up my life :) AP
Sinun täytyy uida piireihin. Miljonääripoikamiehet järjestävät privaattijuhlia omilla huviloillaan Kirkkonummella, Hangossa ja Turun saaristossa.
Oikeasti rikkaat on todella tarkkoja ketä päästävät lähelleen. Mun ex kertoi vasta juuri ennen eroa olevansa tuleva perijä josta näytti ihan todisteita. Ero tuli tästäkin huolimatta, mutta opin kumminkin ettet voi sanoa varmaksi kuka on köyhä ja ketä varakas.
1) miehesi EI ollut varakas vaan "perintöä odotellessa..."
2) minäkin eroaisin tuollaisesta, joka väärinkäyttää ketä sanaa.
Käsitin naisen lähteneen tuosta suhteesta. Ota huomioon ettei kaikkia kiinnosta rahan haistelu
Tää on kyllä hauska aloitus. Minulla on todella varakas mies ja asun alueella, jossa asuu todella rikkaita perheitä. Mutta sori vaan kaikki miehet on jo varattu ja niiden vaimot on aika lailla jalat maassa olevia kaunottaria, jotka kaikki käy töissä ja joilla on oma ura. Pakko ei olis käydä töissä mutta valtaosa haluaa käyttää aikaa ja energiaa siihen, käyttää aivojaan johonkin järkevään. Luulen ettei tule olemaan helppoa löytää rikasta elättäjää. Ei ainakaan näistä miehistä joita minä tiedän. Ehkä joku vanha sovinisti, joka sitten vastapainoksi odottaa sulta « palveluksia» ja kontrolloi jokaista liikettä ja sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä hauska aloitus. Minulla on todella varakas mies ja asun alueella, jossa asuu todella rikkaita perheitä. Mutta sori vaan kaikki miehet on jo varattu ja niiden vaimot on aika lailla jalat maassa olevia kaunottaria, jotka kaikki käy töissä ja joilla on oma ura. Pakko ei olis käydä töissä mutta valtaosa haluaa käyttää aikaa ja energiaa siihen, käyttää aivojaan johonkin järkevään. Luulen ettei tule olemaan helppoa löytää rikasta elättäjää. Ei ainakaan näistä miehistä joita minä tiedän. Ehkä joku vanha sovinisti, joka sitten vastapainoksi odottaa sulta « palveluksia» ja kontrolloi jokaista liikettä ja sanaa.
Toisekseen, miten tyhminä varakkaita oikein pidetään? Suku ja kaverit osaavat kertoa melko suoraan milloin haistavat kyseessä olevan puhdas putsaaja. Oman uran omaavat naiset sytyttää johtuen siitä syystä ettei niiden tarvi putsata vaan haluavat muutenkin viettää aikaa kyseisen henkilön kanssa.
Google sen tiesi. Noilla sivustoilla voi liikkua ihan suomalaisiakin miehiä joten kannattaa mennä tyrkylle. Uskoisin heidänkin odottavan samaa kuin ulkomaalaiset varakkaat, eli ennen kuin liityt lue tämä:
-Ammattivalokuvaamossa tai ammattilaisella otetut kuvat
-Hyvä kieliasu ja monipuolinen esittely. Olet omalla tavallaan hakemassa työpaikkaa
-Vuokraa pukuvuokraamosta yksi iltapuku kuvauksia varten, käy ammattimeikkaajalla ja kampaamossa ennen kuvien ottoa.
-Kuvissa olisi hyvänä noudattaa tiettyä teemaa tätä tunnutaan usein toivovan: toimisto, vapaa-aika (harrastus), koti, joku wild card kuva joka on kuitenkin vielä hyvänmaun rajoissa.
-Ikinä et ala valittamaan nykyisen maan mieskannasta tai entisistä. Tästä on tullut sanomista naista hakevien miesten keskuudessa. Koita olla hillitty ja tyylikäs
Sitten itse listaus:
WhatsYourPrice.
Seeking.
MillionaireMatch.
SecretBenefits.
EliteSingles.
SugarDaddyMeet.
EstablishedMen.
Luxy
Optional: rosebrides