Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisin löytää oikeasti rikkaan miehen tarjoamaan mulle luxus elämän, mieluiten Suomesta?

bag a millionaire
03.07.2020 |

Hei,
olen katsonut kaikki Anna Beyn videot ja käynyt school of affluencen. Mutta en ole silti löytänyt mun miljonääriä, tarjoamaan mulle luxus elämää! Auttakaa, missä Suomessa todella rikkaan hengaa vappaalla? missä ne käy viihtellä? En tarkoita mitään lääkäreitä ja lentäjiä, vaan miljonäärejä. Olen high caliber lady (olen muokannut itseni Annan opeilla), mutta en silti ole löytänyt omaa miljonääriäni kustantamaan luksus elämääni, vaikka olen toiminut Annan oppien mukaan. Haittaako tässä että olen jo 40 vuotta ja mulla on yksi lapsi. EI pitäisi olla ongelma, koska olen todella classy tyyliltäni. Kaikki teen Annan oppien mukaan, mikä vikana? Kukaan ei ole ostanut mulle designer pagiä, suomalaiset miehet alkaa 50/50 nopeasti, ja en ole tavannut yhtän oikeaa miljonääriä!

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja tuo lapsi jotenkin taisi pudottaa mahdollisuudet. Mutta onnea etsintään!

Vierailija
42/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mee Hankoon!

Sain kerran klamydian Hangon regatasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on vähän sellainen Munsalan kansallispukuhenkinen.

Vierailija
44/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap:n puhetyyli on samanlaista takavuosien Nokia-slangia kuin kirjoitustyyli, you know, se yksistään kykenee karkottamaan rahamiehiä. Varakkailla miehillä riittää muutenkin valinnanvaraa, naisella pitää olla suhteeseen muutakin tarjottavaa kuin se ilmeisin rahanvastine. Tuntemieni miljonäärien vaimot ovat sivistyneitä, koulutettuja, ja useimmilla oma työ tai ainakin joku merkittävä harrastus, joka tuo sisältöä elämään.

Kyllä minulla on oma työ, joka vastaa akateemista koulutustani. Anna Beyn oppien mukaan muutin myös ns. hienosto alueelle etelä-Helsinkiin, että parantaisin mahdollisuuksiani tavata miljonääri. Harrastan myös kilpaurheilua. Kuten sanoin olen high caliber Lady. Joka etsii omaa miljonääriään. Finglish johtuu siitä, että oppini on englanniksi. AP

Vierailija
45/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap:n puhetyyli on samanlaista takavuosien Nokia-slangia kuin kirjoitustyyli, you know, se yksistään kykenee karkottamaan rahamiehiä. Varakkailla miehillä riittää muutenkin valinnanvaraa, naisella pitää olla suhteeseen muutakin tarjottavaa kuin se ilmeisin rahanvastine. Tuntemieni miljonäärien vaimot ovat sivistyneitä, koulutettuja, ja useimmilla oma työ tai ainakin joku merkittävä harrastus, joka tuo sisältöä elämään.

Kyllä minulla on oma työ, joka vastaa akateemista koulutustani. Anna Beyn oppien mukaan muutin myös ns. hienosto alueelle etelä-Helsinkiin, että parantaisin mahdollisuuksiani tavata miljonääri. Harrastan myös kilpaurheilua. Kuten sanoin olen high caliber Lady. Joka etsii omaa miljonääriään. Finglish johtuu siitä, että oppini on englanniksi. AP

Aah, apua! Pahimmillaan isket veloissaan olevan snobin 😂

Vierailija
46/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään, koska suurin osa sellaisista on ho moja ja hankkineet jo itsensä tasoisen puolison ja ne harvat jotka eivät ole, karttavat kaltaisiasi kiipijöitä viimeiseen asti.

Vierailija
47/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei teille jotka luulee, että olen vitsailija, en ole! Ajattelin että palstalta löytyisi ihmisiä, jotka ovat samalla tiellä level up elämänsä tai jopa onnistuneet jo löytämään miljonääriksi! Ja kiitos kannustuksesta muutamalle valistuneelle. Suomi tulee jälkijunassa mut bag a millionaire on hyvin yleistä Briteissä ja Jenkeissä 🙂, average joe ei vaan riitä. Ap

Vierailija
48/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, apua! Pahimmillaan isket veloissaan olevan snobin 😂

Haluan oikeasti varakkaan miehen, joka pystyy turvaamaan luksus elämän loppuelämäkseni. Mistä löydän hänet?

Vierailija
49/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilasmaa on kyllä kuuma! Harmi kun varattu. Luetellaan miljonääri poikamiehiä Suomessa! Autetaan APta! Team AP

Vierailija
50/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei teille jotka luulee, että olen vitsailija, en ole! Ajattelin että palstalta löytyisi ihmisiä, jotka ovat samalla tiellä level up elämänsä tai jopa onnistuneet jo löytämään miljonääriksi! Ja kiitos kannustuksesta muutamalle valistuneelle. Suomi tulee jälkijunassa mut bag a millionaire on hyvin yleistä Briteissä ja Jenkeissä 🙂, average joe ei vaan riitä. Ap

Sun mielestä siis ihmiset jotka haluavat "level up" ovat AV vauvapalstalla?

On tainnut mennä kurssit hukkaan. 

Briteissä ja Jenkeissä on niitä miljonäärejä aika lailla enemmän kuin Suomessa ja enemmän sellainen meininki että mies maksaa kaiken. Pohjoismaat on liian tasa-arvoisia high calibre ladylle. 

Vierailija
51/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan myös Annaa ja olen katsonut kaikki videot, mutta Anna ei kehoita naisia olemaan onnenonkijoita. Sinun tulee olla level up mutta silti oma hurmaava ja ihana itsesi. Onnea matkaan ap!

Vierailija
52/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tietäisin missä ne käy, mutta en aio kertoa.

Auta nyt minua kiltti! Olen ihan jumissa transformaationi kanssa, ja niin valmis level up my life :) AP

Sinun täytyy uida piireihin. Miljonääripoikamiehet järjestävät privaattijuhlia omilla huviloillaan Kirkkonummella, Hangossa ja Turun saaristossa.

Miten päsen eliitin piireihin? Mistä aloistan? Vietän aikaa kaiken aikaa Eirassa-Ullanlinnassa-Katajanokassa, mutta ei ole miljonäärit lähestyneet! AP

Ne on Lapissa kesät, syksyt ja talven. Haluavat harrastaa ja matkustaa tavallisten kuolevaisten juttuja.

Vierailija
53/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ajattelin, että aloitus on Provo Porvoosta, mutta toisaalta, saattaahan sitä olla noinkin tärähtäneitä yksilöitä liikkeellä.

En tunne mainittua Anna Beytä, mutta olettaisin, että hän on myös painottanut oikeinkirjoituksen tärkeyttä.  Se kun paljon kertoo sivistyksestäkin, eikä AP:n teksti muutenkaan vaikuta aivan korkean tason aivokapasiteetin tuotokselta.

Suomen miljonäärit (jos jätetään pois nämä Thermanit ja vastaavat) ovat sellaisia ettei lähipiiriin pääse kovinkaan helposti. Kevyeksi iltaseuraksi kyllä, muttei sen pidemmälle.  Ja edellyttävät potentiaaliselta vaimomatskulta myös omaa uraa ja muutakin kiinnostuksen kohdetta kuin merkkilaukku.

Joten, jos AP on tosissaan, kova on työsarka edessä.

Vierailija
54/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S*ksitreffit, alaston suomi jne palvelut missä myös paljon maksullista seuraa tarjolla. Sinne vain paljon kuvia itsestäsi ja kerrot etsiväsi sugardaddyä. Varmasti löytyy joku varakas mies tarjoamaan sinulle luksuselämää, kunhan ulkonäkösi on kunnossa.

Vierailija
55/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä siis ihmiset jotka haluavat "level up" ovat AV vauvapalstalla?

On tainnut mennä kurssit hukkaan. 

Briteissä ja Jenkeissä on niitä miljonäärejä aika lailla enemmän kuin Suomessa ja enemmän sellainen meininki että mies maksaa kaiken. Pohjoismaat on liian tasa-arvoisia high calibre ladylle. 

Tämä on ehkä se muuri, mihin olen törmännyt. Suomessa naiset eivät vaadi tarpeeksi.. eli miehet on spoiled! Anna on tästä varoittanut, 50/50 kulttuuri ei toimi naisten hyödyksi. Lapsen vuoksi ulkomaille muutto ei kuitenkaan ole minulle vaihtoehto! Eikö Suomessa ole ketään herrasmiestä? AP

Vierailija
56/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille lumpuille en todellakaan aio paljastaa todellista varallisuuttani. Todennäköisesti kerron asuvani melko vaatimattomassa kaupunkikämpässäni, enkä mainitse kartanosta mitään.

Eikä toinen koskaan tule tietämään hetken jutelleensakin miljonäärin kanssa.

Vierailija
57/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S*ksitreffit, alaston suomi jne palvelut missä myös paljon maksullista seuraa tarjolla. Sinne vain paljon kuvia itsestäsi ja kerrot etsiväsi sugardaddyä. Varmasti löytyy joku varakas mies tarjoamaan sinulle luksuselämää, kunhan ulkonäkösi on kunnossa.

Miten varakkaita? On olemassa varakkuuta ja puhdasta velkarahalla tapahtuvaa snobeilua. Tarkkuutta!

Vierailija
58/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen skandinaavinen kaunotar = blondattu, ruskettunut, nuden tai vaalean pinkin värinen huulipuna, eli kuten se ruotsalainen prinsessa, joka asuu Kanarialla.

Vierailija
59/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rikkaat katselevat nuorempia ja kauniimpia naisia kuin sinä. 

Vierailija
60/132 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen pitänyt saman kumppanin vaikka varakkuus kasvanut. Mutta se lienee juurikin se AP ongelma että monet ovat löytäneet jo kumppaninsa ennen tuota 40+ ikähaarukkaa. Eli luulenpa että ikä on ongelma, koska perheen perustamiseen olet jo monelle liian vanha, lisäksi monelta löytyy jo puoliso. It miljonäärit taas pitkälti liian nuoria jos ovatkin sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme