Mistä voisin löytää oikeasti rikkaan miehen tarjoamaan mulle luxus elämän, mieluiten Suomesta?
Hei,
olen katsonut kaikki Anna Beyn videot ja käynyt school of affluencen. Mutta en ole silti löytänyt mun miljonääriä, tarjoamaan mulle luxus elämää! Auttakaa, missä Suomessa todella rikkaan hengaa vappaalla? missä ne käy viihtellä? En tarkoita mitään lääkäreitä ja lentäjiä, vaan miljonäärejä. Olen high caliber lady (olen muokannut itseni Annan opeilla), mutta en silti ole löytänyt omaa miljonääriäni kustantamaan luksus elämääni, vaikka olen toiminut Annan oppien mukaan. Haittaako tässä että olen jo 40 vuotta ja mulla on yksi lapsi. EI pitäisi olla ongelma, koska olen todella classy tyyliltäni. Kaikki teen Annan oppien mukaan, mikä vikana? Kukaan ei ole ostanut mulle designer pagiä, suomalaiset miehet alkaa 50/50 nopeasti, ja en ole tavannut yhtän oikeaa miljonääriä!
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa provoilua tai todella harhaista menoa ap:lla. Itse tiedän kaksi sinkkuna olevaa monimiljonääri miestä. Heistä kumpikin vihaa ns jet set näyttäytymispaikkoja Helsingin yössä. Heitä ei siis tapaa noissa yökerhoissa.
Sen sijaan silloin kun harvoin lähtevät viihteelle, niin he käyvät ystäviensä kanssa Kallion kansanpaikoissa, tyyliin Roskapankki. Ainoa mikä erottaa heidät muista asiakkaista on platinatason maksukortti.
Kannattaa skannata siis myös noita kulman kuppiloita. Suomessa ei koskaan tiedä missä miljonääreihin törmää.40-vuotiaana lähdet kyllä kisaan melkoiselta takamatkalta. Kilpailet oikeasti todella kauniita itäneitoja vastaan. Myös välimeren maiden kaunokaiset on tässä kisassa mukana. Vaikka olisit kuinka kaunis ja fiksu, niin olet epätoivoisessa tilanteessa.
Kiitos viestistä! En voi mennä Kallion baareihin. Olen liian elegantti niihin, ja herätän negatiivista huomiota. Kerran menimme työporukassa vähän nuhjuiseen paikkaan, ja siellä minulle päihtynyt mies tuli sanomaan "et kuulu tänne" ja oli uhkaava. Hän oli tosin oikeassa, mutta en halua kohdata aggressiivisuutta. Varmaan todennäköisyys et törmäisin Kalliossa miljonäärin on todella pieni. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tietäisin missä ne käy, mutta en aio kertoa.
Auta nyt minua kiltti! Olen ihan jumissa transformaationi kanssa, ja niin valmis level up my life :) AP
Sinun täytyy uida piireihin. Miljonääripoikamiehet järjestävät privaattijuhlia omilla huviloillaan Kirkkonummella, Hangossa ja Turun saaristossa.
Miten päsen eliitin piireihin? Mistä aloistan? Vietän aikaa kaiken aikaa Eirassa-Ullanlinnassa-Katajanokassa, mutta ei ole miljonäärit lähestyneet! AP
Norkoilemaan jonkun yökerhon vip- tilojen edustalle. Suomen julkkispiirit on niin pienet, että ketkä käy, niin sieltä löydät. Tosin suurin osa julkkiksista ei ole miljönäärejä.
Mitä yökerhoja tarkoitat? Teatterissa olen käynyt, tosin en VIPssä. Siellä tapasin tämän SDPn entisen kansanedustajan, mutta hän on kovin lyhyt. Minulla oli korot, niin olin häntä pidempi. Joku poliitikko voisi kyllä kelvata minulle, olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, jos hänellä suvun omaisuutta tai muuten varakas. Monet heistä vaan on jo varattuja. Ja elegantti Lady pitää näppinsä erossa varatuista. AP
Liity yrittäjäjärjestöihin, sijoittajajärjestöihin ym., siellä on varakasta porukkaa. Heillä on erilaisia risteilyjä ja tapahtumia, jossa voi verkostoitua.
Helsingin yrittäjät, Asuntosijoittajat esimerkiksi.
Jos sinulla ei ole omaa yritystä, sanot, että olet kuulostelemassa tilaisuudessa ja kuulemassa neuvoja. Kukaan ei ihmettele, miksi olet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä jotka toistelee olevansa kauniita, fiksuja ja korkeakoulutettuja ovat ihan täynnä itseään ja ihan päinvastasia.
Ehkä korkeakoulutettu voi olla mutta sen mukana monelle nousee kusi päähän kun kuvittelevat olevansa muita viisaampia ja "ylemmällä tasolla".
Kyllä voin sanoa olevani ns high caliber woman, olen investoinut itseeni. Kummastuttaa, että silti en ole onnistunut level up mun elämää! Missä voisin parantaa? Olen yrittänyt saada Annalta täsmävinkkejä, ja hän kannusti minua käyttämään vetovoiman lakia ja tekemään unelmakartan. Laitoin siihen Hermesin laukkuja, huvilan merenrannalla, komean miljonääri miehen kuvan ja lukuisia kuvia Luxus resorteista. Mikään ei ole vielä toteutunut unelmakartastani, vaikka joka aamu meditoidessani käyn sen kohta kohdalta läpi ja ennen nukkumaanmenoa. Auttakaa, onko joku onnistunut level hyppäämään? AP
Vierailija kirjoitti:
Liity yrittäjäjärjestföihin, sijoittajajärjestöihin ym., siellä on varakasta porukkaa. Heillä on erilaisia risteilyjä ja tapahtumia, jossa voi verkostoitua.
Jos sinulla ei ole omaa yritystä, sanot, että olet kuulostelemassa tilaisuudessa ja kuulemassa neuvoja. Kukaan ei ihmettele, miksi olet siellä.
Kiitos tästä vinkistä! Asuntosijoittaminen voisi kiinnostaa minua, tosin olen nyt ottanut ison velan, että pääsin asumaan rikkaalle alueelle, joten uutta lainaa tuskin heti saan. Mutta Anna opettaa kehittämään itseään jatkuvasti. Samalla mukaan voisi tarttua rikas kiinteistömoguli. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä nämä jotka toistelee olevansa kauniita, fiksuja ja korkeakoulutettuja ovat ihan täynnä itseään ja ihan päinvastasia.
Ehkä korkeakoulutettu voi olla mutta sen mukana monelle nousee kusi päähän kun kuvittelevat olevansa muita viisaampia ja "ylemmällä tasolla".Kyllä voin sanoa olevani ns high caliber woman, olen investoinut itseeni. Kummastuttaa, että silti en ole onnistunut level up mun elämää! Missä voisin parantaa? Olen yrittänyt saada Annalta täsmävinkkejä, ja hän kannusti minua käyttämään vetovoiman lakia ja tekemään unelmakartan. Laitoin siihen Hermesin laukkuja, huvilan merenrannalla, komean miljonääri miehen kuvan ja lukuisia kuvia Luxus resorteista. Mikään ei ole vielä toteutunut unelmakartastani, vaikka joka aamu meditoidessani käyn sen kohta kohdalta läpi ja ennen nukkumaanmenoa. Auttakaa, onko joku onnistunut level hyppäämään? AP
Pipe dreams. :D
Vierailija kirjoitti:
Liity yrittäjäjärjestöihin, sijoittajajärjestöihin ym., siellä on varakasta porukkaa. Heillä on erilaisia risteilyjä ja tapahtumia, jossa voi verkostoitua.
Ja kiitos vielä tuo yrittäjäjärjestö, pitää pohdiskella, miten pystyisin 'naamioitumaan' joukkoon. Yritystä minulla ei ole. Ongelma tietysti pienyrittäjät, kun heidän tulot ei riitä luksuaelämään. AP
Ottaisiko joku arabimaiden öljymiljonääri?
Toki ikää saisi olla puolet vähemmän, ja ulkonäön on syytä olla A++.
Vierailija kirjoitti:
Ei ota. Kertalaakiin voivat ottaa, esim. AP:n päälle paskomisesta 30k€, mutta eipä sillä rikastu. Toki suht hyvät rahat saa nopeasti.
Niin ja vielä heille, jotka ylisti tummia naisia. Voin vilpittömästi kertoa, että kyllä meille skandinaavisille blondeille on omat ihailijansa. Maailmalla kovaa valuutta, siniset/ vihreät silmät ja vaaleat hiukset ja iho. Myös Suomessa heitä jotka suosii blondeja. AP
Jos haluat level up sun elämää niin mä ehkä voin auttaa! Oletko valmis seikkailuun, sinä high class woman? Laita yhteystietosi alle niin katsotaan mitä kivaa voisimme tehdä ;)
Pankkitilini saldo on tällä hetkellä $6 334 298,46 ja kiinteistösijoituksissa muhii $230 million+
Vierailija kirjoitti:
Anna on opettanut että arabit suosii vakavaan suhteeseen muslimi naisia. Tämä ei ole vaihtoehto minulle. Potentiaalisimpana miljonääri tyyppinä itselleni näkisin IT- miljonäärin tai jonkun muun yrityskaupoilla rakastuneen. Myös ns. vanha raha kiinnostaisi, tosin heidän varallisuus usein kiinni kiinteistöissä yms. ja ei välttämättä varaa niin tuhlata minuun. AP
Jos olisit todellinen High Class, tyyliin Kate Beckinsale -tasoa, niin miljonäärit tappelisi sinusta ilman että sinun tarvitsee tehdä yhtään mitään. Joten sori, tasosi ei vain yksinkertaisesti riitä.
Oletko valmis hummustelemaan? Tai perseilemään (persuilemaan)?
Ei naurata, 0/5. Jollain palstapojalla on taas ollut liikaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat lejvel up sun elämää niin mä ehkä voin auttaa! Oletko valmis seikkailuun, sinä high class woman? Laita yhteystietosi alle niin katsotaan mitä kivaa voisimme tehdä ;)
Pankkitilini saldo on tällä hetkellä $6 334 298,46 ja kiinteistösijoituksissa muhii $230 million+
Varallisuutesi on lupaava. Tykkäätkö hemmotella naistasi? Minne veisit minut ensimmäisille treffeille? AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä korkeakoulutettu voi olla mutta sen mukana monelle nousee kusi päähän kun kuvittelevat olevansa muita viisaampia ja "ylemmällä tasolla".Kyllä voin sanoa olevani ns high caliber woman, olen investoinut itseeni. Kummastuttaa, että silti en ole onnistunut level up mun elämää! Missä voisin parantaa? Olen yrittänyt saada Annalta täsmävinkkejä, ja hän kannusti minua käyttämään vetovoiman lakia ja tekemään unelmakartan. Laitoin siihen Hermesin laukkuja, huvilan merenrannalla, komean miljonääri miehen kuvan ja lukuisia kuvia Luxus resorteista. Mikään ei ole vielä toteutunut unelmakartastani, vaikka joka aamu meditoidessani käyn sen kohta kohdalta läpi ja ennen nukkumaanmenoa. Auttakaa, onko joku onnistunut level hyppäämään? AP
Mä olen level-hypännyt kahdesti, ensin duunariperheen lapsesta korkeakoulutetuksi ja hyvin toimeentulevaksi uranaiseksi ja sitten siitä brittiläisen aatelissuvun jäseneksi (terkkuja vaan jos joku tunnistaa!)
Tiesin jo ihan pienestä asti että elämällä on tarjota mulle jotain paljon enemmän kuin lapsuudenperheeni pienet kuviot ja niinhän sillä oli.
Suomessa tämä harppaus tuskin olisi onnistunut, oli helpompi aloittaa alusta ulkomailla. En kuitenkaan halua olla kenenkään elätti joten perustin oman yrityksen pari vuotta sitten, tietenkin puolisoni varallisuus takaa huomattavasti hienommat puitteet ja taloudellisen turvan kuin mihin yksin pystyisin, mutta haluan että minulla on jotain omaa ja haluan että oman lapseni oppivat arvostamaan ahkeruutta ja omien rahojen ansaitsemista joten pyrin olemaan hyvä esimerkki.
Eikä sitä koskaan voi tietää mitä elämässä tapahtuu joten on hyvä olla omia tuloja eikä heittäytyä kokonaan toisen armoille. Näissä piireissä näkee usein kuinka mies vaihtaa viisikymppisen vaimon nuorempaan ja vaimo joka on omistautunut puolisolleen ja ollut edustusrouvana on yhtäkkiä täysin tyhjän päällä. Kensingtonin town house palvelijoineen vaihtuu kaksioon Crystal Palacessa....
Aloitin omat level hyppyni jo teininä ja naimisiin menin 35-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota joku nörtti bitcoinmiljonääri?
Mistä löydän hänet? AP
Bitchcoin-miljonäärejä löytää nörttien joukosta, osta tietsikka ja ala geimailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen level-hypännyt kahdesti, ensin duunariperheen lapsesta korkeakoulutetuksi ja hyvin toimeentulevaksi uranaiseksi ja sitten siitä brittiläisen aatelissuvun jäseneksi (terkkuja vaan jos joku tunnistaa!)
Tiesin jo ihan pienestä asti että elämällä on tarjota mulle jotain paljon enemmän kuin lapsuudenperheeni pienet kuviot ja niinhän sillä oli.
Suomessa tämä harppaus tuskin olisi onnistunut, oli helpompi aloittaa alusta ulkomailla. En kuitenkaan halua olla kenenkään elätti joten perustin oman yrityksen pari vuotta sitten, tietenkin puolisoni varallisuus takaa huomattavasti hienommat puitteet ja taloudellisen turvan kuin mihin yksin pystyisin, mutta haluan että minulla on jotain omaa ja haluan että oman lapseni oppivat arvostamaan ahkeruutta ja omien rahojen ansaitsemista joten pyrin olemaan hyvä esimerkki.
Eikä sitä koskaan voi tietää mitä elämässä tapahtuu joten on hyvä olla omia tuloja eikä heittäytyä kokonaan toisen armoille. Näissä piireissä näkee usein kuinka mies vaihtaa viisikymppisen vaimon nuorempaan ja vaimo joka on omistautunut puolisolleen ja ollut edustusrouvana on yhtäkkiä täysin tyhjän päällä. Kensingtonin town house palvelijoineen vaihtuu kaksioon Crystal Palacessa....
Aloitin omat level hyppyni jo teininä ja naimisiin menin 35-vuotiaana.
Missä tapasit rikkaan miehesi?
Kiva kuulla! Oletko onnistunut samaan treffejä miljonääreiltä? Miten olet kehittänyt itseäsi? Minä olen tosiaan muuttanut etelä Helsinkiin ns. hienosti alueelle, jossa Suomen rikkaimmat asuu, hankkinut elegantin vaatetuksen, käytöstavat mutta muljonäärejä ei tunnu löytyvän. Joku sanoi aiemmin et treffaa töistä pomoja. Valitettavasti heidän tulotaso ei ole minulle riittävä n. 100.000 e/ vuosi. Se ei riitä luksuselämään. AP