Mistä voisin löytää oikeasti rikkaan miehen tarjoamaan mulle luxus elämän, mieluiten Suomesta?
Hei,
olen katsonut kaikki Anna Beyn videot ja käynyt school of affluencen. Mutta en ole silti löytänyt mun miljonääriä, tarjoamaan mulle luxus elämää! Auttakaa, missä Suomessa todella rikkaan hengaa vappaalla? missä ne käy viihtellä? En tarkoita mitään lääkäreitä ja lentäjiä, vaan miljonäärejä. Olen high caliber lady (olen muokannut itseni Annan opeilla), mutta en silti ole löytänyt omaa miljonääriäni kustantamaan luksus elämääni, vaikka olen toiminut Annan oppien mukaan. Haittaako tässä että olen jo 40 vuotta ja mulla on yksi lapsi. EI pitäisi olla ongelma, koska olen todella classy tyyliltäni. Kaikki teen Annan oppien mukaan, mikä vikana? Kukaan ei ole ostanut mulle designer pagiä, suomalaiset miehet alkaa 50/50 nopeasti, ja en ole tavannut yhtän oikeaa miljonääriä!
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ajattelin, että aloitus on Provo Porvoosta, mutta toisaalta, saattaahan sitä olla noinkin tärähtäneitä yksilöitä liikkeellä.
En tunne mainittua Anna Beytä, mutta olettaisin, että hän on myös painottanut oikeinkirjoituksen tärkeyttä. Se kun paljon kertoo sivistyksestäkin, eikä AP:n teksti muutenkaan vaikuta aivan korkean tason aivokapasiteetin tuotokselta.
Suomen miljonäärit (jos jätetään pois nämä Thermanit ja vastaavat) ovat sellaisia ettei lähipiiriin pääse kovinkaan helposti. Kevyeksi iltaseuraksi kyllä, muttei sen pidemmälle. Ja edellyttävät potentiaaliselta vaimomatskulta myös omaa uraa ja muutakin kiinnostuksen kohdetta kuin merkkilaukku.
Joten, jos AP on tosissaan, kova on työsarka edessä.
Olen sanonut jo monesti, että minulla on oma ura ja työpaikka arvostetulla alalla. Olen korkeasti koulutettu. Osaan kirjoittaa hyvin, kännykällä en nyt anonyyminä jaksa...AP
Vierailija kirjoitti:
Seuraan myös Annaa ja olen katsonut kaikki videot, mutta Anna ei kehoita naisia olemaan onnenonkijoita. Sinun tulee olla level up mutta silti oma hurmaava ja ihana itsesi. Onnea matkaan ap!
Hi elegant Lady! Oletko seurannut itse Annan oppeja? Etsitkö miljonääriä? Olen oma itseni, minulla on omat harrastukseni ja elegantti, mutta myös kiehtova persoonani. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ajattelin, että aloitus on Provo Porvoosta, mutta toisaalta, saattaahan sitä olla noinkin tärähtäneitä yksilöitä liikkeellä.
En tunne mainittua Anna Beytä, mutta olettaisin, että hän on myös painottanut oikeinkirjoituksen tärkeyttä. Se kun paljon kertoo sivistyksestäkin, eikä AP:n teksti muutenkaan vaikuta aivan korkean tason aivokapasiteetin tuotokselta.
Suomen miljonäärit (jos jätetään pois nämä Thermanit ja vastaavat) ovat sellaisia ettei lähipiiriin pääse kovinkaan helposti. Kevyeksi iltaseuraksi kyllä, muttei sen pidemmälle. Ja edellyttävät potentiaaliselta vaimomatskulta myös omaa uraa ja muutakin kiinnostuksen kohdetta kuin merkkilaukku.
Olen sanonut jo monesti, että minulla on oma ura ja työpaikka arvostetulla alalla. Olen korkeasti koulutettu. Osaan kirjoittaa hyvin, kännykällä en nyt anonyyminä jaksa...AP
Iske mies sitten työpaikallasi. Joku isoin pamppu! Problem solved.
Tunnen viisikymppisen taitavan kurtisaanin. Hän on lyhyt, tukeva ja melko tavallisen näköinen, mutta murskaavan älykäs. Hänen huumorinsa mielipuolista ja nyrjähtänyttä, hän on todella hauskaa seuraa.
Hommaan vaaditaan älyä ja persoonallisuutta.
Valitan ap mutta olisit aivan liian vanha ja "turmeltu" (lapsella). Jos etsiminen itselle palkinto vaimoa jolle tarjoaisin kaiken. En ole varma että muuttuisiko tilanne sinun eduksi jos minulla olisi ikää plus 30v (eli 70v), rehellisesti sanottuna epäilen.
Rikkaat ottavat sellaisen vähän yli 20-vuotiaan kaunottaren. Kelpaat enää jollekin takametsien spurgulle metsänomistajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että toistelee noita asioita tekee susta täyden idiootin :D
Onnea vaan etsintään.
Suurin osa rikkaista ei halua mitään nenä pystyssä kulkevaa nirppanokkaa joka etsii vaan helppoa elämää vaan he ennemmin maksavat seuralaisilleen viikonlopusta jonka jälkeen pääsevät heistä eroon.
Mistäkö tiedän? Mietippä sitä kun olet niin menestynyt ja korkeasti koulutettu
Tämä on varsin viihdyttävä ketju.
Level up, heh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan etsintään.
Suurin osa rikkaista ei halua mitään nenä pystyssä kulkevaa nirppanokkaa joka etsii vaan helppoa elämää vaan he ennemmin maksavat seuralaisilleen viikonlopusta jonka jälkeen pääsevät heistä eroon.
Maksaja päättää aina miten kauan pitää vai pitääkö ollenkaan.
Mahtavaa provoilua tai todella harhaista menoa ap:lla. Itse tiedän kaksi sinkkuna olevaa monimiljonääri miestä. Heistä kumpikin vihaa ns jet set näyttäytymispaikkoja Helsingin yössä. Heitä ei siis tapaa noissa yökerhoissa.
Sen sijaan silloin kun harvoin lähtevät viihteelle, niin he käyvät ystäviensä kanssa Kallion kansanpaikoissa, tyyliin Roskapankki. Ainoa mikä erottaa heidät muista asiakkaista on platinatason maksukortti.
Kannattaa skannata siis myös noita kulman kuppiloita. Suomessa ei koskaan tiedä missä miljonääreihin törmää.
40-vuotiaana lähdet kyllä kisaan melkoiselta takamatkalta. Kilpailet oikeasti todella kauniita itäneitoja vastaan. Myös välimeren maiden kaunokaiset on tässä kisassa mukana. Vaikka olisit kuinka kaunis ja fiksu, niin olet epätoivoisessa tilanteessa.
Yleensä nämä jotka toistelee olevansa kauniita, fiksuja ja korkeakoulutettuja ovat ihan täynnä itseään ja ihan päinvastasia.
Ehkä korkeakoulutettu voi olla mutta sen mukana monelle nousee kusi päähän kun kuvittelevat olevansa muita viisaampia ja "ylemmällä tasolla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tietäisin missä ne käy, mutta en aio kertoa.
Auta nyt minua kiltti! Olen ihan jumissa transformaationi kanssa, ja niin valmis level up my life :) AP
Sinun täytyy uida piireihin. Miljonääripoikamiehet järjestävät privaattijuhlia omilla huviloillaan Kirkkonummella, Hangossa ja Turun saaristossa.
Miten päsen eliitin piireihin? Mistä aloistan? Vietän aikaa kaiken aikaa Eirassa-Ullanlinnassa-Katajanokassa, mutta ei ole miljonäärit lähestyneet! AP
Norkoilemaan jonkun yökerhon vip- tilojen edustalle. Suomen julkkispiirit on niin pienet, että ketkä käy, niin sieltä löydät. Tosin suurin osa julkkiksista ei ole miljönäärejä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa provoilua tai todella harhaista menoa ap:lla. Itse tiedän kaksi sinkkuna olevaa monimiljonääri miestä. Heistä kumpikin vihaa ns jet set näyttäytymispaikkoja Helsingin yössä. Heitä ei siis tapaa noissa yökerhoissa.
Sen sijaan silloin kun harvoin lähtevät viihteelle, niin he käyvät ystäviensä kanssa Kallion kansanpaikoissa, tyyliin Roskapankki. Ainoa mikä erottaa heidät muista asiakkaista on platinatason maksukortti.
Kannattaa skannata siis myös noita kulman kuppiloita. Suomessa ei koskaan tiedä missä miljonääreihin törmää.40-vuotiaana lähdet kyllä kisaan melkoiselta takamatkalta. Kilpailet oikeasti todella kauniita itäneitoja vastaan. Myös välimeren maiden kaunokaiset on tässä kisassa mukana. Vaikka olisit kuinka kaunis ja fiksu, niin olet epätoivoisessa tilanteessa.
Välimeren naiset ovat ihanan tummakutrisia kaunottaria
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa skannata siis myös noita kulman kuppiloita. Suomessa ei koskaan tiedä missä miljonääreihin törmää.40-vuotiaana lähdet kyllä kisaan melkoiselta takamatkalta. Kilpailet oikeasti todella kauniita itäneitoja vastaan. Myös välimeren maiden kaunokaiset on tässä kisassa mukana. Vaikka olisit kuinka kaunis ja fiksu, niin olet epätoivoisessa tilanteessa.
Muualta päin on tänne muuttanut aasialaisia, espanjalaisia ja venäläisiä/virolaisia kauniita lapsettomia naisia. Kilpailu on kovaa
Vierailija kirjoitti:
S*ksitreffit, alaston suomi jne palvelut missä myös paljon maksullista seuraa tarjolla. Sinne vain paljon kuvia itsestäsi ja kerrot etsiväsi sugardaddyä. Varmasti löytyy joku varakas mies tarjoamaan sinulle luksuselämää, kunhan ulkonäkösi on kunnossa.
Elegant lady ei ole sama kuin ilotyttö ja kurtisaani. Nuo mainitsemani palvelut ovat kaukana Annan opeista. Ehdoton ei näille! Yksikään järkevä mies ei tuhlaa arvokasta aikaansa tuollaisiin ja pilaa mainettaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan myös Annaa ja olen katsonut kaikki videot, mutta Anna ei kehoita naisia olemaan onnenonkijoita. Sinun tulee olla level up mutta silti oma hurmaava ja ihana itsesi. Onnea matkaan ap!
Hi elegant Lady! Oletko seurannut itse Annan oppeja? Etsitkö miljonääriä? Olen oma itseni, minulla on omat harrastukseni ja elegantti, mutta myös kiehtova persoonani. 🙂
Hei! Kyllä seuraan Annan oppeja ja olen kehittänyt itseäni. En ole löytänyt tasoistani mahtavaa korkeatasoista herrasmiestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan etsintään.
No ainakaan sinun ei kannata aloittajalle nipottaa oikeinkirjoituksesta, kun kerran teet virheitä melko paljon itsekin. Eli omaa vaatimuslistaasi et ainakaan vastaa.
Vaikea siten keksiä, mistä tietäisit. Kerro!
Eri sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisille lumpuille en todellakaan aio paljastaa todellista varallisuuttani. Todennäköisesti kerron asuvani melko vaatimattomassa kaupunkikämpässäni, enkä mainitse kartanosta mitään.
Eikä toinen koskaan tule tietämään hetken jutelleensakin miljonäärin kanssa.
Tämähän on aika yleistä. Olen itse suht varakkaasta perheestä ja mulle on lapsesta asti opetettu että ei kannata kertoa kaikille rahoistaan. En esittele kesämökkiämme ja veneitämme somessa, ajelen vaatimattomalla autolla jne. Ihan normi juntti vaatteet päällä jne. Juuri näiden kullankaivajien takia ja niitä on ihan miehissäkin, siis kavereissa. On vaikeaa löytää kavereita, jotka eivät kadehdi ja yritä hyötyä.
Joten kyllä se niin on kuin joku jo sanoikin, että Suomessa varakkaat ei päästä helpolla lähelle. Ulkomailla se varmaan onnistuu helpommin koska siellä on enemmän sellaista rahoilla pröystäilijöitä, jotka oikein etsivätkin kullankaivaja vaimoketta tai salarakasta.
Viime viikonloppuna naapuri jahtelijalla oli virolainen seuralainen. Jatka vaan idästä tulevien haukkumista vaikka selvästi ne kelpaa. Kyseessä oli ns. vanhaa rahaa omaava.