Voinko olettaa että mies on tosissaan?
Tavattu 2,5kk sitten. Nähty sen jälkeen yksi yhteinen viikonloppu ja kaksi yhteistä yötä. Nyt tuleva viikonloppu vietetään yhdessä. Välimatkaa 150km.
Mies laittaa aamulla heti viestin kun tietää että olen herännyt. Viesteissä lähettelee pusuja ja sanoo minua ihanaksi. Vaihdellaan kymmeniä viestejä päivän aikana. Suunnittelee tapaamisia innokkaasti ja näkee vaivaa niiden eteen. Muistaa mitä olen kertonut. Osoittaa jonkinlaista mustasukkaisuutta (kyselee oliko baarissa hyvännäköisiä miehiä jne kun tietää että olen käynyt). Soitellaan lähes joka arkipäivä, jopa useita kertoja. Mies on aina se joka soittaa. Aluksi ei oltu yhteyksissä viikonloppuisin mutta nyt on alkanut harjoituksiin mennessään soitella sunnuntaisinkin.
Mitä mieltä? Kun täällä aina saa lukea niistä epäröivistä naisista jotka odottavat turhaan viestiä mieheltä niin miltä tämä aika päinvastainen sitten vaikuttaa?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 09:01"]
Tuo mustasukkaisuus ja hyvännäköisistä miehistä kyseleminen kuulostaa todella pahalta. Jos tässä vaiheessa mies jo puhuu tuollaista (muka leikillään) niin se tulee pahenemaan suhteen edetessä.
Toisekseen tuo jatkuva soittelu ja heti aamulla viestittely kertoo myös kontrolloinnista: tiivillä yhteydepidolla hän pitää huolen, ettei sinulla oikein voi olla muita miehiä.
Olisin todella varovainen, siis _todella_ varovainen, tuossa on paljon jo hälytyskelloja ilmassa!
[/quote]
lainaan siis omaa kirjoitustani..
voi hyvinkin olla tosissaan ja mikäli on niin haluaa sitoa sinut hyvin nopeasti itseensä (yhteenmuutto + lapsi), koska tällöin olet paremmin kontrolloitavissa.
Tosissaan ainakin sen aikaa että saa huvinsa, vai oletteko oikeasti menossa yhteen? Mies jolla on perhe ja silti on mustasukkainen sinun menoistasi ei kuullosta hyvältä. Vai onko tämä se klassinen "vaimoni ei ymmärrä minua" ja "olemme yhdessä vain lasten vuoksi"-tapaus?
Suhtautuisin varauksella.
Mitä sä oikeesti tiedät siitä? Onko facessa, kuinka paljon ystäviä, kuinka avoin, eli näkyykö aikajanalla vanhoja ystäviä, mitä löytyy googlettamalla? Sellanen joka kokonaan karttaa sosiaalisen median, josta ei mitään löydy on aina jotenkin outo. Oletko käynyt sen kotona , jos et löytyykö sen osoite googlen mapsiltä. Missä se on töissä? Tässä alkajaiseksi asioita jotka kannattaa selvittää jos jonkun kanssa suhteen aloittaa. Ihan sama kuinka paljon on kiinnostunut susta, kysehän on nyt sun elämästä? Lue kirja Why men love bitches?
Mitä sä oikeesti tiedät siitä? Onko facessa, kuinka paljon ystäviä, kuinka avoin, eli näkyykö aikajanalla vanhoja ystäviä, mitä löytyy googlettamalla? Sellanen joka kokonaan karttaa sosiaalisen median, josta ei mitään löydy on aina jotenkin outo. Oletko käynyt sen kotona , jos et löytyykö sen osoite googlen mapsiltä. Missä se on töissä? Tässä alkajaiseksi asioita jotka kannattaa selvittää jos jonkun kanssa suhteen aloittaa. Ihan sama kuinka paljon on kiinnostunut susta, kysehän on nyt sun elämästä? Lue kirja Why men love bitches?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:24"]
Tavattu 2,5kk sitten. Nähty sen jälkeen yksi yhteinen viikonloppu ja kaksi yhteistä yötä. Nyt tuleva viikonloppu vietetään yhdessä. Välimatkaa 150km.
Mies laittaa aamulla heti viestin kun tietää että olen herännyt. Viesteissä lähettelee pusuja ja sanoo minua ihanaksi. Vaihdellaan kymmeniä viestejä päivän aikana. Suunnittelee tapaamisia innokkaasti ja näkee vaivaa niiden eteen. Muistaa mitä olen kertonut. Osoittaa jonkinlaista mustasukkaisuutta (kyselee oliko baarissa hyvännäköisiä miehiä jne kun tietää että olen käynyt). Soitellaan lähes joka arkipäivä, jopa useita kertoja. Mies on aina se joka soittaa. Aluksi ei oltu yhteyksissä viikonloppuisin mutta nyt on alkanut harjoituksiin mennessään soitella sunnuntaisinkin.
Mitä mieltä? Kun täällä aina saa lukea niistä epäröivistä naisista jotka odottavat turhaan viestiä mieheltä niin miltä tämä aika päinvastainen sitten vaikuttaa?
[/quote]
Tasan tarkkaan vaikuttaa ukkomieheltä. Soittelee arkipäivisin ja viikonloppuisin kun on menossa jonnekin. Jos haluut suhteen varattuun, niin anna palaa. Tuskin eroaa kuitenkaan vaimostaan, pitää vain hauskaa kansasi
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 09:33"]
[/quote]
No joo, ei ole some:ssa mutta tiedän kyllä paljonkin, tiedän mitä tekee työkseen, mitä harrastaa, olen tavannut kavereitaan jne. Yhteenmuuttoa ja lapsia ei ole näköpiirissä, se on jo puhuttu selväksi :) Ei ole klassinen "vaimoni ei ymmärrä minua"-tapauskaan... Ja jollekin joka kommentoi että eikö voisi vaan olla onnellinen, niin kyllä, olen onnellinen mutta mielenkiinnosta kysyin muiden mielipidettä. Ja aika jännittävää että tuo narsistikortti heitettiin esiin koska olen sellaisiinkin miehiin törmännyt ja tämä taas vaikuttaa erilaiselta, sikamainen petturi toki mutta jotenkin... ihana.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:24"]
[/quote]
Tasan tarkkaan vaikuttaa ukkomieheltä. Soittelee arkipäivisin ja viikonloppuisin kun on menossa jonnekin. Jos haluut suhteen varattuun, niin anna palaa. Tuskin eroaa kuitenkaan vaimostaan, pitää vain hauskaa kansasi
[/quote]
Niin, siis tiedän että on varattu.
ap
Miksi sinä haluat tuhlata aikaa johonkin varattuun?
Pitääkö jokaiseen suhteeseen suhtautua tosissaan niin, että ne kaikki auttamatta päätyy kahden väliseen suljettuun parisuhteeseen, koska se on yhteiskunnassa ihanne ja normi. Eikö sitä voisi vain nauttia huomiosta, jos se tuntuu hyvältä ja rauhassa katsoa mihin se johtaa. Aikanaanhan se selviää onko toinen tosissaan vai ei?!
Mikä hitto siinä on, että pitää ensi tapaamisessa ruveta suunnitelemaan niitä prisessahäitä ja kuutta lasta jne ja samalla oikein hakea niitä vikoja ja puutteita tai että miksei se soita tai miksi se soittaa niin usein jne. Onko se nyt tosissaan vai leikkiikö se vain ja kaikkea muuta ihan turhaa liibalaabaa.
Se mikä ei tapa, se vituuttaa...joku päivä nekin ovat vain asioita jotka teidän piti kokea! Nauttikaa kevät auringosta ja sen tuomista mahdollisuuksista ja lakatkaa suunnittelemaste elämäänne...se menee kyllä omalla painollaan. Smile!
i
Niin, siis tiedän että on varattu.
ap
Jos se ei sinua haittaa, että mies on varattu, niin nauti niistä onnenhetkistä joita yhdessä voite ja saatte viettää. Varaudu kuitenkin siihen, että se ei pitemmän päälle johda teidän parisuhteeseenne.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 09:44"]
Miksi sinä haluat tuhlata aikaa johonkin varattuun?
[/quote]
Miten niin tuhlata aikaa?! Varattuhan on oiken osuva valinta naiselle, joka ei halua sitoa itseään parisuhteeseen vaan haluaa olla itsenäinen aikuinen ja tehdä omia arvioita ja valintoja, ilman miesten kuukautisia!
mitä tarkoitat sillä, että onko mies tosissaan? Onko hän ihastunut sinuun? Kuulostaa olevan. Jättääkö hän perheensä sinun vuoksesi? Jos hänellä on vain vaimo, eikä ole 2,5 kuukauteen tehnyt mitään järjestelyjä jättääkseen vaimonsa vaan edelleen valehtelee ja pettää tätä, niin tuskin hän ainakaan vielä on kovin tosissaan kanssasi. Jos hänellä on lapsia, niin jättäminen on vaikeampaa, ja hän saattaa ehkä haluta kanssasi jotain enemmänkin, mutta ajattelee lapsia eikä pääse siksi lähtemään suhteesta kovin helposti. Ja vain aika näyttää, miten käy.
Mutta pääsääntönä sanoisin, että jos on jo 2,5 kk pettänyt, niin ei kannata odottaa, että jättäisi perheensä, jos sitä tarkoitat tuolla "tosissaan olemisella". Enkä tiedä, kannattaako edes ottaa miestä, joka pystyy 2,5 kk valehtelemaan kumppnilleen, kertoo siitä että mies on hyvä valehtelija ja saattaa tehdän saman sinullekin, jos teistä tulee pari. Tai ehkä jo tekee sitä, eli valehtelee?
Ymmärrän jotenkin sen, että joskus vaan rakastuu varattuun/varattu rakastuu toiseen, mutta jos se vanha liitto kuitenkin jatkuu jo kolmatta kuukautta normaalina, niin se pettävä osapuoli ei ole kovin luotettava.
[/quote]Olen kyllä erimieltä, tunnen paljon älykkäitä ihmisiä, jotka EIVÄT ole facebookissa. Facebook kavereiden määrä ei myöskään kerro mitään, koska tosielämässä nämä fb-kaverit eivät tee muuta, kuin lähettävät ällöjä jaksuhaleja.
[/quote]Olen kyllä erimieltä, tunnen paljon älykkäitä ihmisiä, jotka EIVÄT ole facebookissa. Facebook kavereiden määrä ei myöskään kerro mitään, koska tosielämässä nämä fb-kaverit eivät tee muuta, kuin lähettävät ällöjä jaksuhaleja.
En todellakaan usko, että mies on tosissaan. Teillä ei todellakaan ole yhteistä tulevaisuutta. Sinua rakas ap on vedätetty ja ihan tosissaan.
Halvemmaksi miehelle tulee käydä jonkun vakibimbon luonaa kuin että työmatkoilla tms. joutuisi aina uuden etsimään.
Tai tee yllätysvierailu miehen luo ja vaadi selvitystä jos vain kantti kestää.
Okei eli mies on varattu, joten ei kannata olettaa että on "tosissaan" kanssasi ja jättäisi perheensä. Valitettavan usein varatut miehet kuitenkin valitsee sen perheensä eikä sitä toista naista. Tuollainen innokkuus voi olla vain uutuuden viehätystä ja laimenee ajan myötä. En pistäisi elämääni ja sydäntäni peliin tuollaisen miehen kanssa joka on vaimoaan valmis pettämään. Itse teet valintasi ja myös kestät sitten seuraukset.
Hanella on varmasti joku toinenkin - ehka juuri tuollainen vakibimbo - lahettamassa jaksuhaleja. Tuskin fb:ssa, nuo tuollaiset ei mene siihen lankaan. Ole tarkkana ja etene varovasti. Itse olisin miehen kanssa aarimmaisen varovainen, kokisin, ettei mikaan varotoimi ole riittava, tuskailisin asiaa yota paivaa
.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 08:55"]
Osaako joku vastata otsikon kysymykseen? Tosissaan vai ei?
ap
[/quote]
Mistä hitosta tuollaista voi tietää?! Eikö sitä joskus voisi vaan katsoa maailmaa sydänmen muotoistoisten vaaleanpunaisten lasien läpi ja antaa mennä... Sitä voisi joskus jopa hetken olla onnellinen!