Muita, joilla ei ole yhtään ystävää/kaveria?
Onko muita, joilla ei oikeasti ole yhtään ystäviä tai kavereita, joita voisi pyytää esim. kahville kotiinsa, ostoksille tms?
Minulla voi helposti mennä todella monta viikkoakin ilman, että kukaan soittaa tai laittaa viestiä... Olen vaan aina miehen ja pienten lapsieni kanssa kotona. Nyt olen toki hoitovapaalla, mutta ei se tilanne tämän parempi tai sosiaalisempi ollut ennen lapsiakaan töissä ollessani.
En ymmärrä, miten tilanne on tämä, koska kuitenkin olen luonteeltani ystävällinen, empaattinen ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa...
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon taas tämän saman, eli: jos laitan tähän sähköpostiosoitteeni, niin laitatko viestiä ja alat ystäväkseni, vai jatkatko siitä valittamista että niitä ystäviä ei ole? Eli haluatko oikeasti ystäviä, vai haluatko vain valittaa ettei niitä ole? Tämä on oikeasti tärkeä tieto vastaamisen kannalta.
Aika ikävä kaiku tässä viestissä... Jotenkin syyllistävä ja negatiivinen. Ei herättäisi ainakaan itsessäni halua ottaa yhteyttä.
Joo, ei vaikuta miltään kovin hyvältä ystävältä tuo ihminen.
Sitten on niitä kavereita jolla on paljon asiaa sulle silloin kun ovat jotain vailla. Itse kun kertoo omista asioista niin ei jakseta kuunnella ja takaisin ei tule
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon taas tämän saman, eli: jos laitan tähän sähköpostiosoitteeni, niin laitatko viestiä ja alat ystäväkseni, vai jatkatko siitä valittamista että niitä ystäviä ei ole? Eli haluatko oikeasti ystäviä, vai haluatko vain valittaa ettei niitä ole? Tämä on oikeasti tärkeä tieto vastaamisen kannalta.
Aika ikävä kaiku tässä viestissä... Jotenkin syyllistävä ja negatiivinen. Ei herättäisi ainakaan itsessäni halua ottaa yhteyttä.
Joo, ei vaikuta miltään kovin hyvältä ystävältä tuo ihminen.
No jos ei ole keinoa ottaa yhteyttä (puhnu, sposti, faceprofiili), niin miten silloin voi edes tutustua?
Siinä mielessä ymmärrän tätä tarjoutujaa.
Ovatko yksinäiset niin mimosalehtiä, ettei mitään voi sanoa suoraan, ettei käperrytä, itsesääliin tai loukkaantumiseen?
Minä olen semiautisti, niin voin ouhua suoraan eikä minua haittaa, kun muut puhuvat suoraan. Ei tarvi kiertelyä ja pehmennyksiä, kiitos!
N
Miksi pitäisi olla ystäviä ja kavereita? Puoliso on itsellä ollut ainoa ystävä. Yleistävä havaintoni on myös, että kun on paljon ystäviä ja kavereita, niin taloudellinen tilanne on usein melko heikko. 🤓
Suomalaiset vähenevät koko ajan. -Ulkomaista tänne tuotetaan taakkaväkeä ja varattomia.
Tuota persu sitä persu tätä persupersupersuöyhötystä pitää täällä kyllä ihan muut kuin ne persut.