Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toin koirani työpaikalle näytille. Työkaveri tiuskaisi

Vierailija
22.04.2013 |

"mene nyt siitä" kun koirani kävi vähän nuuhkaisemassa häntä.

Tulipa paha mieli vaikka pikkujuttu onkin. Mikä tuollaista ihmistä oikein vaivaa???

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat eivät kuulu työpaikalle, kuten eivät lapsetkaan (Itselläni on molempia, joten en ole koira- tai lapsivihaaja.)

Vierailija
2/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pidä koirista tai on allerginen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 15:08"]

Mikä tuollaista ihmistä oikein vaivaa???

[/quote]

Allergia?

Vierailija
4/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nuuhkaisemassa häntä....koskiko?

Vierailija
5/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään koirista, on itsellänkin ollut useampia, mutta saattaisin tokaista samoin, jos joku toisi koiran mun työpaikalla. Ei koiria kuulu tuoda "näytille" töihin.

Vierailija
6/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä koira saa mennä haistelemaan ihmisiä, päästitkö koiran siis vapaasti menemään piittaamatta ihmisten mielipiteistä?

Kaikki eivät pidä koirista eikä kaikkien tarvitse pitää koirista tai edes sietää koiria. Sinä mokasit, ei työkaverisi,

ja p.s. minulla on kaksi koiraa eli en ole koiravihaaja :)

Vierailija
7/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan tykkää koirista, tai voi pelätäkin. Itse en yleensä ota koiraa mukaan mihinkään, jos en ole varma että se on kaikille läsnäolijoille ok.

Vierailija
8/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se koira vielä töihinkin viedä? Mikä tuollaista ihmistä vaivaa???

Vierailija
9/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua itseäsi vaivaa? Ei työkaveriasi! Veit koiran näytille ja kuvittelit, että kaikki sitä silittävät ja sille lässyttävät, että "onpa ihana koira sulla".

Miksi kaikki koiranomistajat kuvittelevat, että kaikki tykkäävät koirista?

Eikä niitä noin vaan voi viedä työpaikalle! Siellä on aina joku allergikko tai koiria pelkäävä.

V....u, että mä vihaan näitä itserakkaita koiranomistajia!

Vierailija
10/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan voi viedä näytille mutta ei koiraa, kissaa, kania, hamsteria..

Vierailija
11/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on housunlahkeessa koiran kuolaa kun koira VÄHÄN NUUHKAISI....kadulla kulkiessani. En pitänyt edes siitä, saatikka jos töihin joku toisi.

Vierailija
12/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haisee.

Vierailija
13/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nyt vaan ei pidä koirista, jotkut jopa pelkäävät niitä, se on hyvä koiranomistajana ymmärtää. Ihan sama juttu se on lastenkin kanssa, ei kaikki lapsistakaan pidä.

Vierailija
14/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koiran pitäisi saada käydä nuuskimassa? laittaa se sama kuono jonkun vaatteisiin, saatikka paljaalle iholle, sen jälkeen kun on kuono käynyt koiran kakassa tai virtsassa? Hyi helvetti!

Vierailija
15/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän työpaille kyll voi viedä koiran tai kissankin näytille. Ja osa työkavereista näin tekeekin. Itsekin olen ajatellut kissaani käyttäväni siellä. Kyseessä siis vanhustenhoitolaitos jossa eläimistä on iloa, varsinkin heille joilla on niitä kotonaankin ennen ollut.

Mutta ymmärrän myös näitä jotka ei eläimistä pidä, miksi heille siis pitäisi tuputtaa tykkäämistä. Kyllä sen näkee päällepäin jos joku ei ole eläinihminen. Ei siitä tarvitse numeroa tehdä jos joku ei sinun sessestä satu välittämään.

Vierailija
16/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ihmistä vaivaa ne ihmiset, jotka tuovat lemmikkejä työpaikalle. Kun eläin tuodaan työpaikalle, niin sitä eläimen epiteeliä on kaikkialla. Allergisena en tykkää tuollaisesta yhtään. Tiedätkö miltä tuntuu punasilmäisenä niiskuttaa ja pilata sillä työpäivänsä? Mulle on ihan tarpeeksi, että välttelen eläinten omistajia, sillä tottakai heidän vaatteissaan on eläimen hilsettä, mutta se on vain kestettävä.

Lisäksi jokaisella on ihan yhtä suuri oikeus olla pitämättä eläimistä kuin pitää niistä.

Vierailija
17/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukat on elukat ja niillä on omat paikkansa! Koirat eivät yksinkertaisesti kuulu työpaikalle, eikä sisätiloihin!

Vierailija
18/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä veis vauvaakaan näytille. Hemmetti, se on TYÖpaikka eikä mikään kirkon kerho.

Vierailija
19/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi pelkäsn koiria, ennenkuin pari vuotta sitten hommattiin oma. Kun olin nuorempi, yksi koira kävi pikkuveljeni kimppuun, kun tämä oli kissan kanssa ulkona, ja menin väliin ->saatiin molemmat pahoja haavoja koiran puremista ja pitkäaikainen koirakammo. Olin pari vuotta melkein hysteerinen, jos koira tuli lähelle.

Vierailija
20/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä suoraan sanottuna tykkää vauvoistakaan joita tuodaan näytille. Miksi ihmeessä niitä tuodaan? Kyllä ihmiset on vauvoja nähneet. Se on jotenkin niin noloa kun sitten kaikkien pitää sitä ihastella ja lässyttää vaikka ei vois vähempää kiinnostaa. Eikö se nyt riitä, että töissä tehdään töitä ja kaverisuhteita hoidetaan sitten vapaa-ajalla!