Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toin koirani työpaikalle näytille. Työkaveri tiuskaisi

Vierailija
22.04.2013 |

"mene nyt siitä" kun koirani kävi vähän nuuhkaisemassa häntä.

Tulipa paha mieli vaikka pikkujuttu onkin. Mikä tuollaista ihmistä oikein vaivaa???

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän eläimistä, mutta olen erittäin vahvasti allerginen erityisesti koirille. En minä käyttänyt vauvaakaan aikoinaan työpaikalla;  ne jotka halusivat kävivät kotona katsomassa. Ei työpaikalle kuulu muuta elävää kuin työntekijät ja asiakkaat. 

OT: Kyllä - olen allerginen myös hajuvesille. Jotkut valittavat hien hajusta, minä kestän hien hajua paremmin kuin hajuvettä. Hien hajuinen henkilö ei enää viiden metrin päässä useinkaan haise, ja häivää henkilön häivyttyä mutta hajuvesi valtaa koko huoneiston ja se haisee vielä pitkään jälkikäteen. Miksi sitä pitää niin älyttömästi joilain läträtä? Onko heidän ominaishajunsa niin paha, ettei se peity kuin pullolisella vai eivätkö nuo tyypit viitsi käydä suihkussa kuin kerran kahdessa viikossa? 

Meillä loppui yhden tuttavapariskunnan kanssa yhteydepito siihen kun sanoin, ettei meille saa tuoda koiraa sisälle. Sekä minä että esikoinen reagoidaan niihin todella voimakkaasti. No jos heidän koiransa on tärkeämpi kuin meidän olomme, niin siinäpähän, noin omahyväisistä ihmisistä on vain ilo päästä eroon.  Reagoin siihenkin silmien vuotamisella ja nopeasti alkavalla nuhalla, jos tulee koiraihmisiä lähelle, mutta koetan sen kanssa vain elää. Muuten en pystyisi liikkumaan missään. Kuntosalilla, junassa yms. saan jatkuvasti selittää, että ei, en ole lähtenyt liikkeelle flunssaisena vaan saan herkästi allergiaoireita ympäristöstä. 

Vierailija
42/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh en tykkää minäkään et tuodaan töihin koiria,siinä ei kyl allergisia mietitä yhtään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 17:55"]

Minä pidän eläimistä, mutta olen erittäin vahvasti allerginen erityisesti koirille. En minä käyttänyt vauvaakaan aikoinaan työpaikalla;  ne jotka halusivat kävivät kotona katsomassa. Ei työpaikalle kuulu muuta elävää kuin työntekijät ja asiakkaat. 

OT: Kyllä - olen allerginen myös hajuvesille. Jotkut valittavat hien hajusta, minä kestän hien hajua paremmin kuin hajuvettä. Hien hajuinen henkilö ei enää viiden metrin päässä useinkaan haise, ja häivää henkilön häivyttyä mutta hajuvesi valtaa koko huoneiston ja se haisee vielä pitkään jälkikäteen. Miksi sitä pitää niin älyttömästi joilain läträtä? Onko heidän ominaishajunsa niin paha, ettei se peity kuin pullolisella vai eivätkö nuo tyypit viitsi käydä suihkussa kuin kerran kahdessa viikossa? 

Meillä loppui yhden tuttavapariskunnan kanssa yhteydepito siihen kun sanoin, ettei meille saa tuoda koiraa sisälle. Sekä minä että esikoinen reagoidaan niihin todella voimakkaasti. No jos heidän koiransa on tärkeämpi kuin meidän olomme, niin siinäpähän, noin omahyväisistä ihmisistä on vain ilo päästä eroon.  Reagoin siihenkin silmien vuotamisella ja nopeasti alkavalla nuhalla, jos tulee koiraihmisiä lähelle, mutta koetan sen kanssa vain elää. Muuten en pystyisi liikkumaan missään. Kuntosalilla, junassa yms. saan jatkuvasti selittää, että ei, en ole lähtenyt liikkeelle flunssaisena vaan saan herkästi allergiaoireita ympäristöstä. 

[/quote]

Pyydän anteeksi virheitä, näppis on vähän putsauksen tarpeessa...

Vierailija
44/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vien sitten huomenna mun papukaijan ja rotan kerta tämmönen on sallittua 

Vierailija
45/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin allerginen koirille. Ottaisi aika reilusti päähän jos joku tulisi koiran kanssa töihin. Enkä pidä koirista.

Vierailija
46/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä koiraasi lähestymään ihmistä, ellei hän osoita että tahtoo tehdä tuttavuutta koiran kanssa.

Vierailija
47/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:00"]

mä vien sitten huomenna mun papukaijan ja rotan kerta tämmönen on sallittua 

[/quote]

Lemmikkikäärmeen omistajat myös, tervemenoa viemään käärmeet töihin ja nakkaamaan ne kaikkien kaulalle. Ne on ihkuja. 

Vierailija
48/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:04"]

Älä päästä koiraasi lähestymään ihmistä, ellei hän osoita että tahtoo tehdä tuttavuutta koiran kanssa.

[/quote]

NÄINPÄ. Tämä neuvo on selvää pässinlihaa koiranomistajille toisin päin: älä päästä lapsia lähestymään koiraa, jollei koira osoita, että tahtoo tehdä tuttavuutta lapsen kanssa.

Mikä siinä on, että saman ei ymmärretä toimivan myös ihmisten suhteen. Voi olla allergiaa, voi olla koirapelkoa. Minua esim. puri lapsena pahasti hermosairas rotweiler, enkä vieläkään voi mennä rottisten lähellekään. En vaan voi. Muutkin isot koirat on vähän niin ja näin, en tykkäisi, jos sellaisia joku toisi duunipaikalle ja sellainen kävisi häiritsemään minua työpisteessäni.

Vierailija
49/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihminen voi olla vähän sokea koirien suhteen.

Ajatelkaapa jos joku tulee töihin käärmeen, tarantellan, rotan tai torakan kanssa. Haluatteko sen iholle?

Vierailija
50/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttääse kun koirat aina koittavat nuuhkia mun pimppaa. Onhan se kiusallista ja omistajien pitäisi estää se.

Vierailija
51/68 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:21"]

Mua ärsyttääse kun koirat aina koittavat nuuhkia mun pimppaa. Onhan se kiusallista ja omistajien pitäisi estää se.

[/quote]

Pimppa kannattaa pestä aina tasaisin väliajoin, mieluiten päivittäin.

Vierailija
52/68 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:36"]

[/quote]

[/quote]

Kannattaahan se pestä, mut ei koira silti saa luvatta tulla nuuhkimaan vaikka pimppa haisis kilometrin päähän!

Vierailija
53/68 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:01"]

Olen erittäin allerginen koirille. Ottaisi aika reilusti päähän jos joku tulisi koiran kanssa töihin. Enkä pidä koirista.

[/quote]

Jos olet erittäin allerginen, vaadit varmaan että kaikki koiran omistavat työkaverisikin vaihtavat työvaatteet ennen kuin tulevat samaan tilaan Sinun kanssasi? Koska muuten saisit allergisen kohtauksen. Ellei näin ole, et ole erittäin allerginen koirille. Toisekseen, jokaisella erittäin allergisella on aina mukana antihistamiinia ja kenties järeämpääkin arsenaalia, joten eikö ole pienempi vaiva vaikka ottaa se nappi aamuin illoin kuin jäkittää joka ikisessä paikassa, että mutkun mun allergia.

Ja kyllä, olen itse voimakkaasti allerginen ja siedätyshoidosta hyvän avun saanut...

Vierailija
54/68 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:36"]

[/quote]

[/quote]

Vaikka sen hoonaisi kuinka, koiralla on 1500 kertaa parempi hajuaisti kuin ihmisellä ja toisekseen se on eläin, joiden yksi tapa kommunikoida on tutkia hajuja. Se ei ole henkilökohtaista.

Vierailija
55/68 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 15:53"]

Joo allergisena on lyhyt pinna. Siihen kohtaan ihoa johon koira tökkää nenänsä nousee kutiava paukama. Sitä ei kai töissä tarvitse sietää. Samoin jos ei itsellä ole koiria, ei halua märän kuonon läiskää puhtaisiin vaatteisiinsa. 

[/quote]

Eikö sulla ole vasta-ainetta mukana? Luulisi olevan, jos kerta olet niin allerginen. Itse en lähde mihinkään ilman reserviä.

Vierailija
56/68 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 15:32"]

Akkakööri paheksuu heti sitä, joka tuo vähän virkistystä ja iloa työpaikan rutiineihin.

[/quote]

Niin kun pointti oli se että se koira ei kaikille tuota iloa.

[/quote]

No pysy siellä omassa ihmiskuutiossasi sitten äläkä mene koiraa paijailemaan. Eihän sun tarvii mennä assistentin vauvaakaan hypittämään sylissä, jos ei kiinnosta.

Vierailija
57/68 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo. Ei kukaan täysjärkinen tuo piskiään "näytille" työpaikalle.

Vierailija
58/68 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toi kerran kollega fillarinsa toimistoon ja ajeli sillä käytävillä. Kumma ettei kukaan alkanut marista liikennesäännöistä.  Ja kerran yksi toinen kollega toi prätkänsä näytille. Se haisi öljylle ja bensalle, mutta kukaan ei saanut ahdistuskohtausta.

Vierailija
59/68 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 10:15"]

Aloitus on provo. Ei kukaan täysjärkinen tuo piskiään "näytille" työpaikalle.

[/quote]

Meillä töissä on käynyt polkupyörän ja prätkän lisäksi lastenvaunuja vauvoineen, koiria, kissoja, teekkareita ja vappunoitia...

Vierailija
60/68 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäpä tuon sit joku päivä mun hevosen töihin näytille. Eiks oliskin kivaa piristystä? Voihan se säkäkorkeudeltaan 165-senttinen polle vähän joitakin pelottaa, ja saattaa läjänkin tekaista lattialle. Mut hei, mun työpaikka, mun tuomiset! Pipoa löysemmälle, kyllä kaikki tykkää elukoista ja todellakin niiden paikka on kaikkialla siellä, missä mäkin olen!