Toin koirani työpaikalle näytille. Työkaveri tiuskaisi
"mene nyt siitä" kun koirani kävi vähän nuuhkaisemassa häntä.
Tulipa paha mieli vaikka pikkujuttu onkin. Mikä tuollaista ihmistä oikein vaivaa???
Kommentit (68)
Ei koiria saa tuoda työpaikalle. Poikkeuksena ymmärtäisin elinkaupan ja eläinlääkärin vastaanoton.
Normaaleille työpaikoille ei eläimet kuulu.
Tyhmä sinä.
Ällöttävintä koirissa on juurikin tuo kun tulevat nuuhkimaan ja kuolaavat, ja se hyppiminen on vihonviimeistä. Ymmärrä hyvä ihminen ettei se lemmikkisi ole muille rakas kuin sinulle ja ehkä perheenjäsenillenne.
Vauvat ymmärrän, käydään näyttämässä työkavereille perheenlisäystä, monesti työkaverit pyytävätkin näin tekemään samoin pomo. Vauvoista ei ole harmia. Eivät aiheuta allergisia reaktioitakaan.
Astmaatikkona ja allergisena suhtautuisin negatiivisesti jos työpaikalleni tuotaisiin elukoita.
Vastenmielisimpiä otuksia maan päällä on koirat. Pitää aina tulla nuuhkimaan ja kuolamaan sillä paskaläjissä käyneellä kuonolla ja ravistella kaikki kirput ja karvat ihmisten päälle. Ja ne koiran karvat, miten niitä voi olla joka paikassa niiden ihmisten luona joilla se koira on?!?! Sori vaan koiranomistajat :D
Toinen hyvä syy, miksi työpaikalle ei saa tuoda koiraa nuuskimaan muita, koska monet pelkää niitä. Kuten minä, arvet ei ihan heti katoa jalasta kun iso koira mikä lie olikaan(lopetettiin silloin) tarraa kiinni...
Jos työpaikalleen haluaa virkistystä, sen ei pidä tapahtua sillä, että joku yhtäkkiä tuo koiran, vaan yhdessä jutelleen työyhteisön kanssa, mikä se voisi olla.
AP:sta olis varmaan mukavaa, jos huomenna joku tois käärmeen/rotan/hämähäkin töihin ja nakkais sun syliin? Sama asia. Joo ja älä nyt sano että tykkäät näistä -.-
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 10:20"]
No mäpä tuon sit joku päivä mun hevosen töihin näytille. Eiks oliskin kivaa piristystä? Voihan se säkäkorkeudeltaan 165-senttinen polle vähän joitakin pelottaa, ja saattaa läjänkin tekaista lattialle. Mut hei, mun työpaikka, mun tuomiset! Pipoa löysemmälle, kyllä kaikki tykkää elukoista ja todellakin niiden paikka on kaikkialla siellä, missä mäkin olen!
[/quote]
Kunhan puhut. Et taatusti uskalla etkä kehtaa.
Minä kyllä menisin pollea moikkaamaan, jos omistaja vaan kertoo, miten sen kanssa ollaan. Toisin pussissa porkkanoita ja toisella veisin pollen terveiset kotiin ruusupenkkiin.
No jos työkaveri vaan ei halunnut koiraasi viereen nuuhkimaan? Pitää ymmärtää myös heitä jotka eivät sitä tahdo.
Itselläni on koira, vein sen työpaikalleni POMONI PYYNNÖSTÄ(itseasiassa, useammastakin pyynnöstä) muutamaankin kertaan. Olin tuolloin töissä dementiayksikössä jossa asukkaat nauttivat kun saivat hoitaa koiraa.
Minä saatan vaikka potkaista jos koira tulee yhtäkkiä liian lähelle. Pelkään koiria hysteerisesti, kun muutaman kerran lapsena on käynyt koira kimppuun. Kerran tosiaan potkaisin koiraa, kun se lähti juoksemaan pyöräni rinnalla ja näykki jalasta. Mulla tulee ihan oikeasti sellainen taistele tai kuole -reaktio. Se on ihan omistajan vika jos ei ymmärrä pitää koiraansa minusta kaukana, kiinnihän ne kuuluisi julkisilla paikoilla pitää eikä päästää vieraiden ihmisten lähelle.
En ole mitenkään hullu tai eläinten vihaaja, pitäkää piskinne, kunhan pidätte ne minusta kaukana.
Minulla on lemmikkeinä 2kuningaspythonia. Eli reilun metrin pituisia kuristaja käärmeitä. Nämä lemmikit ovat minulle erittäin rakkaita, mutta ei tulisi mieleenikään viedä niitä työpaikalle näytille!
Meillä iso hevosen kokoinen rakki ulisee ja volisee ja haluaa huomiota. Haisee ihan helvetin pahalle ja kukaan ei halua sitä nähdä avokonttorissa.
Pomo antanut omiin nimiinsä luvan tuoda. Työporukassa on pahasti astmaattisia työntekijöitä muutama ja kaksi koiraallergista.
Eli viis siitä, että terveys vaarantuu kun se koira vaan saa olla työpaikalla.
Kaikenhuipuksi kusee kukkaruukkuihin, sellaisiin isoihin ja lattialla olevat kuset vaan tuumataan, että siivooja siivoo kun tulee töihin....
WTF?
Oikeasti.
Ekoina kertoina kusi maton. Vaihdettiin vaan uusi tilalle ja naurettiin paskaisesti päälle, kun meidän sesse vähän riehaantui.
Koko työporukka inhoaa kumpaakin. Sekä koiraa, että omistajaa.
Pakko ilmeisesti ottaa yhteyttä viranomaisiin jos tää vielä jatkuu, koska sitten työturvallisuuslaki tulee kyllä sanomaan, että koira ei kenenkään terveyttä kyllä vaaranna. Ja jos narsisti ei sitä ymmärrä niin voi voi.
Onko itsekkäämpää ihmistä kuin koiranomistajat? Tupakoijat pääsee aika lähelle.