Vain lapset ja urpot syö välipaloja
Viisaat syö ruokaa ruoka-aikana. Pysyvät terveinä ja hoikkina.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi laittaa jotain lähteitä, jotka tukevat hänen omaa näkemystään.
Eiköhän ne teidän lattamat lähteet riitä siihen, mihin ei kannata uskoa. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi laittaa jotain lähteitä, jotka tukevat hänen omaa näkemystään.
https://www.magneett [poista tämä] imedia.com/ketogeeninen-ruokavalio-soveltuu-painonpudotukseen/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounas töissä klo 11. Töistä kotona klo 17. Treenit 18-20. "Päivällinen" klo 21-22 välillä. Tuossa välissä ei siis saa syödä välipalaa. Ok.
Niin kato ku näiden mielestä pärjää 10 h ja treenit yhdellä aterialla, kunhan se on vaan tätä mystistä "oikeaa ruokaa", joka ilmeisesti näiden sekopäiden mielestä on keto-ruokavalio.
Ja sun mielikuvitus ei muuhun riitä :D:D
No kerroppa mulle sun loistavalla mielikuvituksella miten pärjäät 10 h, johon sisältyy 2h rankka kestävyyspainotteinen treeni, yhdellä aterialla? Mistä tämä ateria koostuu konkreettisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tutkitusti terveellisempää syödä pieniä annoksia useammin kuin suuria harvemmin.
Kuka tai mikä on tutkinut? Turha kysyä, et pysty sanomaan.
Miten niin tutkinut. Täähän tuntuu olevan sulle uskon asia (esim. Viesti 63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tutkitusti terveellisempää syödä pieniä annoksia useammin kuin suuria harvemmin.
Et siis löytänyt väitteellesi tutkimusta, vaikka hehkutit, että on tutkittu.
Minä syön välipaloja. Olin pulleahko lukiossa ja sen jälkeenkin muutaman vuoden. Syömiset meno aina niin että ilman aamupalaa kouluun, koulussa lounas, seuraavan kerran kotiin tultua päivällinen (joka oli yleensä valtava annos, koska oli niin kova nälkä) ja sen jälkeen pientä jälkiruokaa, siis tyyliin hedelmä tai muroja tai irtokarkkeja. Ylimääräiset kilot karisi itsestään, kun aloin syödä aamiaisen ja pari terveellistä väliateriaa. Annoskootkin pysyi normaaleina, kun ei syönyt enää suden nälkäänsä 2 kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis löytänyt väitteellesi tutkimusta, vaikka hehkutit, että on tutkittu.
No, onneksi uskomuksille ei tarvitse löytää lähteitä. Niillä on paras mahdollinen lähde: mutu (musta tuntuu).
Vierailija kirjoitti:
Sokeriahan sun lettusi kuitenkin on, vaikka yrität selittää mitä siinä ei ole. Syö mun puolesta ihan mitä haluat, mutta älä itsellesi viitsi valehdella.
Mihin unohtuivat ne esimerkit paremmista välipaloista?
Nykyisten suositusten mukaan 45-60% päivän energiasta tulisi saada hiilihydraateista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeriahan sun lettusi kuitenkin on, vaikka yrität selittää mitä siinä ei ole. Syö mun puolesta ihan mitä haluat, mutta älä itsellesi viitsi valehdella.
Mihin unohtuivat ne esimerkit paremmista välipaloista?
Nykyisten suositusten mukaan 45-60% päivän energiasta tulisi saada hiilihydraateista.
Ap on pelkkä trolli, nauraa varmaan tälläkin hetkellä partaansa. Eli ei tule terveellisiä esimerkkejä, tai sitten jotain tyyliin 5 raakaa kananmunan keltuaista ja paketti pekonia.
Jaahas, teini liikkeellä täällä palstalla.
Minä syön ihan silloin kuin minulle sopii. Minulla on tehty isoja vatsa- ja suolistoleikkauksia, joten niiden takia syön pieniä annoksia tavallista tiheämmin. Tämä on ihan lääkärin suositus. Eipä ole vielä kukaan ollut niin urpo, että olisi alkanut vinoilla aiheesta.
Välipalat on ruokaa. Monella myös tiheämpi ruokarytmi on hyvä painonhallinnan kannalta.
Eiköhän sopiva ruokavalio ole yksilöllistä, niinkuin noissa lukuisissa linkeissäkin (ei magneetti-linkki) kerrottiin, joita AP tosin ei lukemut, koska "viranomainen huijaa aina".
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Verensokeri on huono tekosyy mättää parin tunnin välein.
On olemasaa muitakin terveyteen liittyviä seikkoja kuin verensokeri.
Mä en ainakaan ota koronarokotusta. On parempi sairastaa se ja saada siihen immuniteetti.
Mä en ainakaan ota rokotusta koronaa vastaan. On parempi sairastaa se, niin siihen saa immuniteetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verensokerisi toimisi aivan "normaalisti" jos söisit niin kuin sille olisi paras. Parin tunnin välein puputtaminen saa kenen hyvänsä verensokerin pomppimaan miten sattuu.
Miten minun sitten tulisi syödä? Ja mitä haittaa parin tunnin välein syömisestä on, kun olen alipainoinen (BMI 16,5)? Kuulostaa järjettömältä, että alipainoisen ihmisen pitäisi kärsiä heikosta olosta vain siksi, että joku on keksinyt ettei parin tunnin välein kuulu syödä.
Saattais auttaa sun alipainoon kun lopettaisit laiduntamisen ja söisit harvemmin oikeaa ja ravitsevaa ruokaa. Ruuan sisältö on tärkeää.
Välipalat voivat ihan hyvin olla hyvää ha ravitsevaa ruokaa.
ohis
Ihan sama. Syökää mitä syötte. Mättäkää vaan hiilareita ja sokeria ja ihmetelkää, miksi olette koko ajan kipeitä ja paino vain nousee. Kuolette luultavasti nuorina. Mä poistun tältä palstalta, kun ootte noin urpoja.
Ja sun mielikuvitus ei muuhun riitä :D:D