Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko MOMZIE muilla??

Vierailija
03.07.2020 |

Yritän kirjautua sinne ensimmäistä kertaa, mutta tulee vaan, että huoltokatko...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli jo sama...

Vierailija
2/15 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaikki sosiaalistumisyritykset on näköjään tuhoontuomittuja. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
4/15 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt joku?

Vierailija
5/15 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monzie-palvelun ylläpito lopetettiin määrittelemättömän pitkäksi ajaksi 30.6.2020. Kesäkuussa sain ainakin itse selllaisen viestin siellä ylläpidolta!

Vierailija
6/15 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monzie-palvelun ylläpito lopetettiin määrittelemättömän pitkäksi ajaksi 30.6.2020. Kesäkuussa sain ainakin itse selllaisen viestin siellä ylläpidolta!

Jatkan vielä... Viestissä ei siis tiedotettu, koska sinne pääsee taas kirjautumaan. Onneksi ehdin itse nähdä tuon viestin, ja vaihtaa keskustelut whatsappiin uusien tuttavuuksien kanssa...

Vierailija
7/15 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, se siitä sitten!

Vierailija
8/15 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilalle tehty mitään vastaavaa sovellusta? Löysin monta hyvää äitikaveria momziesta esikoisen ollessa pieni, nyt toinen lapsi syntymässä maaliskuussa, ja mietin mistä löytäisi äitikavereita kun korona-aikakin estää uusien tuttavuuksien löytämistä muilla tavoin.

Vierailija
9/15 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Odottaja0321, missähän päin maailmaa asustat? :) Me Helsingissä, esikoinen pian 3 kk.

Terkuin, Emma

Vierailija
10/15 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ejb, Espoon perukoilla asun, pikkuisen liian kaukana. ihania talvipäiviä pienen kanssa!

Vierailija
11/15 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tietoa onko Momzie yhä toimimaton?

Vierailija
12/15 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tietoa onko Momzie yhä toimimaton?

Noh, ainakin itse yritin tässä viimepäivinä ladata sovelluksen uudestaan ja kirjautua sinne. Poustin sovelluksen viime kesänä jossain mielenhäiriössä, kun se ei toiminut.... Kuitenkin käyttäjätilini pitäs yhä siellä olla.

En päässyt kirjautumaan sisälle, herjas jotain "virhe" ja "sinulla ei ole oikeutta nähdä tätä sovellusta" tms.... Eli ei kai toimi?

Vierailija
13/15 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momzieen etsittiin ilmeisesti jo vuosia sitten jatkajaa tuolle sovellukselle. Jos oikein muistan oliko tuo sovellus jonkun koulun oppilaiden päättötyö tmv. ja he eivät ilmeisesi löytäneet tuoton jatkajaa ja näin sovellus poistettiin kokonaan 😭

Vierailija
14/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Momzieen etsittiin ilmeisesti jo vuosia sitten jatkajaa tuolle sovellukselle. Jos oikein muistan oliko tuo sovellus jonkun koulun oppilaiden päättötyö tmv. ja he eivät ilmeisesi löytäneet tuoton jatkajaa ja näin sovellus poistettiin kokonaan 😭

Oikeesti????

Vierailija
15/15 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Nyt IT-nörtit kuulolle, kehittäkää uusi Mammojen kaverisovellus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän