Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mieskaverini ovat niin iso ongelma tapailumiehille?

Vierailija
03.07.2020 |

Olen sinkku nainen, jolla ekstroverttiluonne ja omaan paljon mieskavereita. Tapailumiehet tästä suuttuu tai vittuilee. Yksikin puhui mieshaaremista. Miten miehillä on niin huono itsetunto? En mä kavereita pane vaikka oltais yhessä yötä jossain.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerys ap.

Vierailija
2/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asenne on hyvä filtteri, jolla saa ikävät luonteet karsittua heti alkuvaiheessa. Minä muistan heti ensitapaamisella mainita, että olen oikein hyvä ystävä eksäni kanssa. Jos tapailumiehellä on pienikin ongelma asian kanssa, saa jäädä tapailut siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntoisia miehiä jos eivät pientä yökyläilyä kestä kavereiden kesken.. Ei oikeesti.. En mäkään tykkäis jos mies viettäis öitä naiskavereiden kanssa. Ap ehkä sun ei kannata ees yrittää seurustella.

Vierailija
4/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jakaa naistani muiden miesten kanssa, en ole cuck.

Vierailija
5/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimiten naiset itseasiassa kyllä panevat tai ainakin ovat panneet niitä miespuolisia kavereitaan jossain kohtaa. Ei aina, mutta hemmetin usein. Ja sitten sitä ei myönnetä omille kumppaneille. Että usein ollaan  syystäkin hiukan varuillaan noiden kanssa.

Vierailija
6/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mieskavereiden naisetkaan varmaan tykkää..

Vierailija
7/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole olemassa miehiä, jotka olisivat platonisia ystäviä naisille.

He kaikki toivovat pääsevän v ttusi apajille. Ja se tilaisuus nousee pöydälle jokaisen riidan kohdalla, kun kaverimies lohduttaa sinua kun itket hänen olkapäätään vasten ja tarjoaa sinulle punaviiniä (joka tutkitusti nostattaa naisten seksuaalista halukkuutta) ja sitten yks kaks "se vain tapahtui".

Älykkäät miehet eivät koskaan ota yksiavioiseen parisuhteeseen naista jolla on mieskavereita. Panona ok tai jos avoimen suhteen haluaa niin ok. Mutta jos haluat jotain vakavampaa niin älykäs mies kieltäytyy sinun kaltaisista naisista. Sinun mieskaverit on suurin ns. red flag.

Vierailija
8/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuossa, mutta miksi hän tapailisi sinua? MItä jos hänkin viettäisi yötään naiskaverin luona..

Vierailija
9/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole mieskavereita, mutta silti tapailumies jatkuvasti tivasi muista miehistä. No paljastui että tyyppi itse vonkasi kaikkea mikä liikkuu.

Mutta joo, ei kai kukaan oikein innostu jos potentiaalinen seurustelukumppani viettää öitään muiden kanssa..

Vierailija
10/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja perheitä on paljon jossa ainoa huoltaja on nainen, päiväkodin henkilökunta on naisia, peruskoulussa tilanne on kutakuinkin sama eli pojat viettävät suurimman osan valveilla olosta ajasta naisten seurassa Ilmankos siinä ei itsetunto kehity.

Vierailija
11/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se olisi miehelle ok, miehen kaverit ja muu lähipiiri tuskin tajuaa ja miestä hävettää ja kunniakin häneltä menee. Sellaista se vaan on. Täällä kauhistellaan mus-liminaisten sortoa, mutta ei yleiset normit länsimaissa niistä paljoakaan poikkea. Seurusteleva tai naimisissa oleva nainen ei saa hengailla muiden miesten seurassa ilman esiliinaa (kaveri tai oma mies).

Vierailija
12/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpidät siis koirashaaremia! Tuolla meinigillä on enemmän kuin mahdollista, että lopulta jää pää vetävän käteen.

Vierailija
13/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskaverit on ok mutta naiseni ei öitään vietä muiden miesten kaa. Siinä menee raja!!!!!!!

Vierailija
14/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, ois kamalaa olla noiden mieskavereiden tyttöystävä. En pystyis.

Vierailija
15/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskaverit on ok mutta naiseni ei öitään vietä muiden miesten kaa. Siinä menee raja!!!!!!!

Entä jos mies on homo?

Vierailija
16/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi ukkoni nukkuvan naisten kanssa vaikka kuinka olisi kavereita.

Minä luovuin hengailusta mieskavereiden kanssa siten että olisimme ilamn miestäni, koska vaikka tiesin itse ettei mitään tapahtuisi ikinä, niin tajusin etten minä tunne oloani yhtään mukavaksi jos mieheni hegailisi kahdestaan naispuolisten kavereiden kanssa.

Vierailija
17/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpidät siis koirashaaremia! Tuolla meinigillä on enemmän kuin mahdollista, että lopulta jää pää vetävän käteen.

Ei niillä mua kohtaan tunteita oo, monilla on tyttikset.

Vierailija
18/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimiten naiset itseasiassa kyllä panevat tai ainakin ovat panneet niitä miespuolisia kavereitaan jossain kohtaa. Ei aina, mutta hemmetin usein. Ja sitten sitä ei myönnetä omille kumppaneille. Että usein ollaan  syystäkin hiukan varuillaan noiden kanssa.

Usein se miespuolinen kaveri on entinen hoito, tinderi jne. Itsellä ei ole varmaan ainuttakaan naispuolista kaveria, joiden kanssa ei olisi ollut jossain vaiheessa jotain, vaikka sitten mahdollisuuden tai tunnetasolla.

Vierailija
19/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos elämää tai kaveripiiriä yritetään rajoittaa jo tapailuvaiheessa tai seurustelun alkupuolella noin, on mies historiaa. Sen jälkeen seuraa yleensä vielä enemmän tiukennuksia vähän kaikkeen vapauteen liittyvään.

On monta naista tälläkin palstalla, jotka ovat huomanneet istuvansa kotona vankina lukkojen takana ilman omaa kännykkää ja avaimia. Siitä se lähtee.

Vierailija
20/101 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ovat suhtautuneet tapailumiehet joilla on itsellä paljon naisystäviä?