Miksi mieskaverini ovat niin iso ongelma tapailumiehille?
Olen sinkku nainen, jolla ekstroverttiluonne ja omaan paljon mieskavereita. Tapailumiehet tästä suuttuu tai vittuilee. Yksikin puhui mieshaaremista. Miten miehillä on niin huono itsetunto? En mä kavereita pane vaikka oltais yhessä yötä jossain.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka se olisi miehelle ok, miehen kaverit ja muu lähipiiri tuskin tajuaa ja miestä hävettää ja kunniakin häneltä menee. Sellaista se vaan on. Täällä kauhistellaan mus-liminaisten sortoa, mutta ei yleiset normit länsimaissa niistä paljoakaan poikkea. Seurusteleva tai naimisissa oleva nainen ei saa hengailla muiden miesten seurassa ilman esiliinaa (kaveri tai oma mies).
Samaa mieltä muuten paitsi mus li mi naisilta se hengaillu miesten kanssa on muutenkin kielletty vaikka kuinka olisi sinkku
Jaa. Ap, minä olen itselleni rehellinen ihminen. Jos minun miesystäväni bunkkaisi naisystävien kanssa jossain siellä täällä, olisi entinen miesystävä sen jälkeen. Todennäköisesti myös vedän puoleeni miehiä, jotka eivät todellakaan haluaisi minun bunkkailevan kaverimiesten kanssa jossain. Tämä on vain ihan realismia. Ei ihmisiä tarvitse syyllistää siitä, että he eivät ole jotain suvaintijeesuksia joiden ainoa tehtävä on mukautua juuri sinun kaikkiin tekoihin. Ihmiset ovat inhimillisiä olentoja, jotka tarvitsevat sen tiedon että ovat erityisiä juuri sinulle ja minulle.
Monille naisille tällainen mieshaaremi on tiedostamaton tapa saada validaatiota naiseudelleen. Sellainen huomiohakuisuus on ei-toivottava piirre kumppanissa.
Voit myös kysyä itseltäsi, sallisitko miehellesi yökyläilyn naiskavereiden luona? Jos sallisit, niin kiva sinulle. Useimmat naiset eivät sallisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ovat suhtautuneet tapailumiehet joilla on itsellä paljon naisystäviä?
Sellaiset miehet on homoja.
Vierailija kirjoitti:
Useimiten naiset itseasiassa kyllä panevat tai ainakin ovat panneet niitä miespuolisia kavereitaan jossain kohtaa. Ei aina, mutta hemmetin usein. Ja sitten sitä ei myönnetä omille kumppaneille. Että usein ollaan syystäkin hiukan varuillaan noiden kanssa.
Höpöpö nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimiten naiset itseasiassa kyllä panevat tai ainakin ovat panneet niitä miespuolisia kavereitaan jossain kohtaa. Ei aina, mutta hemmetin usein. Ja sitten sitä ei myönnetä omille kumppaneille. Että usein ollaan syystäkin hiukan varuillaan noiden kanssa.
Usein se miespuolinen kaveri on entinen hoito, tinderi jne. Itsellä ei ole varmaan ainuttakaan naispuolista kaveria, joiden kanssa ei olisi ollut jossain vaiheessa jotain, vaikka sitten mahdollisuuden tai tunnetasolla.
Nimenomaan. Minäkin tapasin naisen, jolla on monta miesystävää ja ylläri ylläri heistä jokainen oli exä josta hän oli eronnut ja oli friendzounannut ne vaikka ne halusivat jatkaa seurustelua. Eipä niistä jokainen himoitse hänen percettään vieläkin, eipä.
Siihen päälle entiset fwb, yhden illan jutut, tinderpanot jne, niin on 20 miestä "kaverina" jotka odottavat hetkeä saada sitä percettä taas.
Näille naisille voi sanoa vain ei. Ennemmin otan naisen, jolla on vain naisystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetuntoisia miehiä jos eivät pientä yökyläilyä kestä kavereiden kesken.. Ei oikeesti.. En mäkään tykkäis jos mies viettäis öitä naiskavereiden kanssa. Ap ehkä sun ei kannata ees yrittää seurustella.
Miksi ihmeessä sillä on merkitystä kenen kaverin kanssa on yötä? Jos puolisosi olisi biseksuaali, saisiko hän ikinä mennä minnekään kavereidensa kanssa?
En tapailisi ees kaltaistasi naista. Huonoja kokemuksia. En halua sitä paitsi että nainen kertoilee suhteemme asioita muille miehille "hih kun janipetterilläni on pieni kikkeli, iha eri luokkaa ku sulla Jorma ;) '
Mieskaverit toimii vain jos te olettte kaikki samaa kaveriporukkaa. En ole juurikaan nähnyt missään toimivan tämän muuten. luottamus täytyy olla 100% kumppaniin SEKÄ niihin kavereihin, jotta toimii. Epäilyksensiemen tuhoaa tuon kuvion ja hyvin harva mies luottaa toiseen mieheen ellei ole kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se miespuolinen kaveri on entinen hoito, tinderi jne. Itsellä ei ole varmaan ainuttakaan naispuolista kaveria, joiden kanssa ei olisi ollut jossain vaiheessa jotain, vaikka sitten mahdollisuuden tai tunnetasolla.
Nimenomaan. Minäkin tapasin naisen, jolla on monta miesystävää ja ylläri ylläri heistä jokainen oli exä josta hän oli eronnut ja oli friendzounannut ne vaikka ne halusivat jatkaa seurustelua. Eipä niistä jokainen himoitse hänen percettään vieläkin, eipä.
Siihen päälle entiset fwb, yhden illan jutut, tinderpanot jne, niin on 20 miestä "kaverina" jotka odottavat hetkeä saada sitä percettä taas.
Näille naisille voi sanoa vain ei. Ennemmin otan naisen, jolla on vain naisystäviä.
Entäs nainen, jolla ei ole ollenkaan ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on naisena kolme läheistä ystävää. Kaksi miestä joista toinen on paras ystäväni. Ja yksi nainen. Näistä yhden kanssa olen harrastanut seksiä, ja se ei ollut kumpikaan noista miehistä. Olen naimisissa miehen kanssa ja olemme hyvin onnellisia. Eipä ole tullut mieleen alkaa luokittelemaan ystäviä sukupuolen perusteella. Meillä on miehen kanssa kummallakin ystävinä sekä miehiä että naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mieskaverit toimii vain jos te olettte kaikki samaa kaveriporukkaa. En ole juurikaan nähnyt missään toimivan tämän muuten. luottamus täytyy olla 100% kumppaniin SEKÄ niihin kavereihin, jotta toimii. Epäilyksensiemen tuhoaa tuon kuvion ja hyvin harva mies luottaa toiseen mieheen ellei ole kaveri.
Miksi hitossa niihin muihin ihmisiin tarvitsee luottaa? Minulla on sopimus ainoastaan puolisoni kanssa, muiden seksielämät ei minulle kuulu.
”Mun nainen ei miesten luona yövy!!!” kuulostaa Soldiers of Odinin juntilta tai vastaavalta:D
Tästä itselläni on kokemusta. Eräs naispuolinen kaveri, johon olen ollut ihastunut jo vuosien ajan, alkoi pitämään enemmän yhteyttä ennen koronaa. Pelattiin lautapelejä, katsottiin leffoja, tehtiin ruokaa jne kivaa. Hänen miehensä asui toisella paikkakunnalla. Lopuksi tämä meni siihen, että nainen kutsui mua lähettyviltä juomaseuraksi, ja useimmiten päädyimme keskellä yötä hänen kämpilleen nukkumaan (muutaman kerran seksiä...).
Noh, nyt tää naiskaveri erosi miehestään ja on alkanu liikkumaan enemmän toisen miespuolisen "kaverinsa" kanssa, mutta myös mun kanssa suunnitellut kaikkea tekemistä kesälle. Että ihan aiheesta miehet ovat paranoideja näiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi ukkoni nukkuvan naisten kanssa vaikka kuinka olisi kavereita.
Minä luovuin hengailusta mieskavereiden kanssa siten että olisimme ilamn miestäni, koska vaikka tiesin itse ettei mitään tapahtuisi ikinä, niin tajusin etten minä tunne oloani yhtään mukavaksi jos mieheni hegailisi kahdestaan naispuolisten kavereiden kanssa.
Kaikkeen sitä alennutaankin jonkun ääliömiehen paskan itsetunnon takia. Tosi hyvänä kaverina saa kyllä itseään pitää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma. Sanoisin jopa että on parempi kuin nainen jolla on ystäviä.
Ei sinänsä mitään merkitystä siis, kunhan ei ole mies"ystäviä" jotka todellakin ovat ystäviä vain sitaateissa.
Oon mies ja pannut naiskavereistani 4/9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelma. Sanoisin jopa että on parempi kuin nainen jolla on ystäviä.
Ei sinänsä mitään merkitystä siis, kunhan ei ole mies"ystäviä" jotka todellakin ovat ystäviä vain sitaateissa.
Miten voi olla parempi? Jos ei ole kavereita niin ihmisessä on joku ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaveriporukka, jossa on sekaisin sekä naisia, että miehiä. Suurimmalla osalla ei ole koskaan ollut keskenään minkäänlaista vispilän kauppaa. Aika usein saatan olla ainoana naisena ulkona näiden kavereiden kanssa, joihin tosiaan ei ole minkäänlaista romanttista kiinnostusta ja näin on menty vaikka kuinka kauan. Potentiaalisen kumppaninko pitäisi heti olla epäilemässä, että noina illanviettoina ihan satasella harjoitetaan siellä suurtakin gang bangiä ja näin ollen pitäisi vetäytyä porukasta, tai kumppanin tulla vahtimaan? Todella epäkunnioittava ajatus.
Jaa. Itsellä on päinvastaisia kokemuksia. Vaikka miesoletetut tulivat kaveriporukkaan mukaan teini-iässä ja opiskeluaikoina.