Miksi mieskaverini ovat niin iso ongelma tapailumiehille?
Olen sinkku nainen, jolla ekstroverttiluonne ja omaan paljon mieskavereita. Tapailumiehet tästä suuttuu tai vittuilee. Yksikin puhui mieshaaremista. Miten miehillä on niin huono itsetunto? En mä kavereita pane vaikka oltais yhessä yötä jossain.
Kommentit (101)
Täällä ap. No täytyy myöntää, että joissakin tapauksissa kun ollaan oltu mieskaverin kanssa sängyssä, sen alkkarit on lipsahtaneet nilkkoihin ja touhutippa on kiillellyt kullin nokassa. Olen sitten joutunut hieromaan sen pitkin terskan pintaa peukalollani. Mutta siihen se on jäänyt, en tajua miks siitä pitäis olla mustasukkainen!
Naisilla ei voi olla miesystäviä. Vain betahelikoptereita.
Miksi puhut hänelle kavereistasi? Onko pakko kaikkea kertoa, jos olette vain tapailukumppaneita. Ehkä hän luulee, etttä yrität tehdä hänet jollain tavalla vaan mustasukkaiseksi ja se ärsyttää.
Häntä ei kiinnosta kuunnella sinun miesjuttujasi, ja sinä vaan suu vaahdossa selität. Pidä asiat omana tietonasi ja sillä selvä.
"En mä kavereita pane vaikka oltais yhessä yötä jossain."
Kunhan tiedostat sen, että mieskavereillasi on aina paneminen mielessä. Uskon että tiedätkin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimiten naiset itseasiassa kyllä panevat tai ainakin ovat panneet niitä miespuolisia kavereitaan jossain kohtaa. Ei aina, mutta hemmetin usein. Ja sitten sitä ei myönnetä omille kumppaneille. Että usein ollaan syystäkin hiukan varuillaan noiden kanssa.
Usein se miespuolinen kaveri on entinen hoito, tinderi jne. Itsellä ei ole varmaan ainuttakaan naispuolista kaveria, joiden kanssa ei olisi ollut jossain vaiheessa jotain, vaikka sitten mahdollisuuden tai tunnetasolla.
Ja usein myös ei mikään "hoito". Naiset eivät harrasta seksiä kaiken kanssa mikä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan tiedostat sen, että mieskavereillasi on aina paneminen mielessä. Uskon että tiedätkin sen.
Sinulla ehkä. Kaikilla muilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En tapailisi ees kaltaistasi naista. Huonoja kokemuksia. En halua sitä paitsi että nainen kertoilee suhteemme asioita muille miehille "hih kun janipetterilläni on pieni kikkeli, iha eri luokkaa ku sulla Jorma ;) '
Miehet vertailevat pakkomielteisesti kikkeliensä kokoa, eivät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole.
Ja jos olisi tällainen ajatus, sitä ei ole pakko toteuttaa.
Ja jos sitä ajatusta ei toteuta eikä ilmaise, mitä haittaa siitä on? Olen minäkin naisena joskus miettinyt vaikka kenestä, että millaistakohan tuon kanssa olisi, varmaan kivaa. Mutta mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Tästä itselläni on kokemusta. Eräs naispuolinen kaveri, johon olen ollut ihastunut jo vuosien ajan, alkoi pitämään enemmän yhteyttä ennen koronaa. Pelattiin lautapelejä, katsottiin leffoja, tehtiin ruokaa jne kivaa. Hänen miehensä asui toisella paikkakunnalla. Lopuksi tämä meni siihen, että nainen kutsui mua lähettyviltä juomaseuraksi, ja useimmiten päädyimme keskellä yötä hänen kämpilleen nukkumaan (muutaman kerran seksiä...).
Noh, nyt tää naiskaveri erosi miehestään ja on alkanu liikkumaan enemmän toisen miespuolisen "kaverinsa" kanssa, mutta myös mun kanssa suunnitellut kaikkea tekemistä kesälle. Että ihan aiheesta miehet ovat paranoideja näiden suhteen.
Kaikki naiset ÖLILÖLIÖLLIÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä itselläni on kokemusta. Eräs naispuolinen kaveri, johon olen ollut ihastunut jo vuosien ajan, alkoi pitämään enemmän yhteyttä ennen koronaa. Pelattiin lautapelejä, katsottiin leffoja, tehtiin ruokaa jne kivaa. Hänen miehensä asui toisella paikkakunnalla. Lopuksi tämä meni siihen, että nainen kutsui mua lähettyviltä juomaseuraksi, ja useimmiten päädyimme keskellä yötä hänen kämpilleen nukkumaan (muutaman kerran seksiä...).
Noh, nyt tää naiskaveri erosi miehestään ja on alkanu liikkumaan enemmän toisen miespuolisen "kaverinsa" kanssa, mutta myös mun kanssa suunnitellut kaikkea tekemistä kesälle. Että ihan aiheesta miehet ovat paranoideja näiden suhteen.
Että ihan paha nainen harrasti väkisin kanssani seksiä ja minulla ei ollut osaa eikä arpaa koko juttuun? Ja kaikki naiset toimivat samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole olemassa miehiä, jotka olisivat platonisia ystäviä naisille.
He kaikki toivovat pääsevän v ttusi apajille. Ja se tilaisuus nousee pöydälle jokaisen riidan kohdalla, kun kaverimies lohduttaa sinua kun itket hänen olkapäätään vasten ja tarjoaa sinulle punaviiniä (joka tutkitusti nostattaa naisten seksuaalista halukkuutta) ja sitten yks kaks "se vain tapahtui".
Älykkäät miehet eivät koskaan ota yksiavioiseen parisuhteeseen naista jolla on mieskavereita. Panona ok tai jos avoimen suhteen haluaa niin ok. Mutta jos haluat jotain vakavampaa niin älykäs mies kieltäytyy sinun kaltaisista naisista. Sinun mieskaverit on suurin ns. red flag.
Entä jos mies on homo, aseksuaali, varattu, huomattavasti vanhempi / nuorempi jne? Vakavasti puhuen, jos m**lkkusi hoitaa ajatustoiminnan, se on hankala uskoa, ettei se ole kaikkien miesten kohdalla samoin.
Anteeksi, mutta miksi nuoret naiset haluaisivat viettää vapaa - ajalla aikaa huomattavasti vanhempien tai nuorempien miesten kanssa? Tuskin kukaan parikymppinen muuten vain mene festareille tai kaljoittelemaan 35v miehen kanssa. Tai 45v nainen 25v miehen kanssa. Yleensä ihmiset, etenkin nuoret aikuiset, hengailevat suunnilleen oman ikäistensä kanssa.
Mitään muutahan ei voi tehdä kun käydä festareilla ja kaljoitella? Kyllä monissa harrastuksissa esimerkiksi voi tavata hyvinkin eri-ikäisiä ihmisiä.
Minun mieheni on sanonut, ettei hyväksy sitä, että minulla on miespuolisia ystäviä. Tämä tuli puheeksi aivan alkuvaiheessa ja silloin halusin olla mieliksi. Rakastuneena ei aina ajattele järjellä. Jätin pitämättä yhteyttä kahteen ystävistäni eli niihin, jotka olivat miehiä.
Nyt olen taas onneksi saanut heidät takaisin. Miehelle en kerro mitään. Toivoisin, että voisin avoimesti sanoa, ketä näin ja missä, mutta en jaksa sitä mustasukkaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Monille naisille tällainen mieshaaremi on tiedostamaton tapa saada validaatiota naiseudelleen. Sellainen huomiohakuisuus on ei-toivottava piirre kumppanissa.
Voit myös kysyä itseltäsi, sallisitko miehellesi yökyläilyn naiskavereiden luona? Jos sallisit, niin kiva sinulle. Useimmat naiset eivät sallisi.
Olen eri mutta lisäänpä vielä tämän. Sallisitko miehesi yökyläilyn sellaistenkin naisten luona jotka on tasosi yläpuolella ja eikö missään vaiheessa häiritsisi kun väkisinkin huomaat miten hyvä vaikutus tuolla naisella on mieheesi. Miestä ei enää kiinnostaisi mittailla sun kanssas viehätysvoimaansa verrattuna muihin miehiin.
Jokainen tekee niinkuin haluaa. Kai tuokin jonkinlaista itsetutkuskelua on. Mutta miksi kysyt neuvoa muilta? Osaat ja uskallat yksinkin soppas keittää.
Miespuoliset ystävät on ok. Yhdessä yöpyminen ei valitettavasti ole ok, jos on parisuhteessa toisaalla. Lieventäviä asianhaaroja on, jos kyseessä on esim ison ystäväporukan yöpyminen jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimiten naiset itseasiassa kyllä panevat tai ainakin ovat panneet niitä miespuolisia kavereitaan jossain kohtaa. Ei aina, mutta hemmetin usein. Ja sitten sitä ei myönnetä omille kumppaneille. Että usein ollaan syystäkin hiukan varuillaan noiden kanssa.
Höpöpö nyt taas.
Tämä on oma henkilökohtainen kokemukseni, eikä ihan vähäinen sellainen.
Mulla on kyllä kokemusta näistä naiskavereista omissa kaveri porukoissa. Mulla on aika paljon kavereita, jotka kuuluva eri kaveripiireihin. Melkein kaikki tuntee toisensa jotenkin. Näitä naiskavereita on ollut mukana ja ihan joka kerta nainen on ollut aloitteellinen seksin suhteen yön pikkutunneilla. Miehet on olleet se kieltäytyvä osapuoli. Yksi näistä oli jopa lesbo tosin meni miehen kanssa yhteen ja teki lapsia. Jos naiset olisivat olleet kauniita tuskin miehet olisi kieltäytyneet.
Mulla on aina olut miespuolisia kavereita, joista osaa olen joskus kauan sitten sutaissut, osaa en. Miehelläni on ollut opiskeluaikoinaan naispuolisia kavereita, mutta ei enää silloin kun hänet tapasin tuossa 5v sitten. Naiskaverit kuulemma vain hävisivät miestensä kainaloon ja perheenäideiksi siinä opiskelujen ja muutaman työvuoden jälkeen, eikä heistä ole enää kuulunut, paitsi yhdestä, joka pari vuotta sitten soitti miehelleni että hei pitkästä aikaa, lähdetkös oluelle, olisi kiva nähdä. Tämä nainen oli vasta eronnut miehestään, ja olisi mieheni seura kelvannut 5-6v jälkeen taas. Mies ei lähtenyt. Sanoi että eihän hän edes tunne koko naista enää kun eivät ole olleet missään tekemisissä vuosikausiin. Että mitä hän semmoisella tekee, ja semmoisen huolia käy kaljan äärellä kuuntelemassa.
Uusia kavereita ei meille "vanhuksille" tule enää kuin luonnollista tietä, esim. soittoporukkaan vaihtuu uusi kitaristi, tai joku kavereistamme alkaa seurustelemaan, tai sisaruksistamme. Mm. työpaikoillamme olemme vain töissä, emmekä kaveeraa vapaa-ajalla työtovereiden kanssa.
Voi olla ettei kaveruus tarkoita muille, että on yötä jossain mieskaverien kanssa. Koska on naisia jotka pettävät. Ja pitäisi näkyä selvästi muutenkin, että kaveruus on platonista. Se ei ole kaikkien miesten puolelta aina platonista, voi olla seksi mielessä.
Pitääkin sanoa miehelle että hänen mensan jäsenyytensä tulee irtisanoa. Tai sitten menestyvä firma ottaa häneltä pois, koska ei ole älykäs mies. Onhan hän sentään todella komea, teidän lassukoiden mukaan top2% mies ns laatikkoleukakirurgi, mutta hänen vaimonsa paras ystävä on mies!
Onhan se ihan varmaa että KAIKKI naiset tietenkin joka riidassa lohduttautuu ystävänsä olkaa vasten ja sitten vain lipsahtaa siihen kikkelille kun punaviini on haperruttanut ne aivot.