juuri 12 vuotta täyttänyt tyttö kinuaa kesäksi tramboliinia...
Ja 400e arvoista. Ei puhettakaan mistään pikkuruisesta. Minä en usko ikipäivänä että tyttö kauaa tuossa pomppisi. Mies oli heti halukas ostamaan, vaikka meillä rahastakin tiukkaa. Siis järkyttävän kallis. Aivan turha vempain. Tyttö ei ole muutenkaan kiinnostunut liikunnasta. 400e laitteeseen, jolla hän ehkä makailisi puoli kesää. Pomppiiko teidän tytöt noissa laitteissa??? Mikä näitä lapsia nykyään riivaa, kun ei tajuta rahan arvoa. Olen työtön, ja tuo summa on aivan järjetön.
Kommentit (42)
13v sukulaislapsi hyppi ainakin vielä viime kesänä mökillä tuntikausia joka päivä, vaikka ei olekaan liikunnasta innostunut. Kotioloissa vaan katsoo telkkaria ja jumittaa tietokoneella. Minä hypin, mieheni hyppii, esikoinen viime kesänä 2v hyppi, appivanhemmilla jätti trampoliini ja hekin hyppivät. Ei se todellakaan ole vain kouluikäisten lasten juttu, vaan sitä voi harrastaa ihan taaperosta vaariin. Näin ainakin meidän suvussa. :)
En kyl näe noissa vaatteissa mitään outoa. Ite pukeuduin juuri samoin 13 vuotiaana, ja se oli -80 luvun alkua. Et vähän ovat nykyään aikasemmin kehittyviä.