Mitkä ominaisuutesi karsivat suurimman määrän potentiaalisia seurustelukumppaneita deittimarkkinoilla?
Eli mikä on sellainen asia sinussa, joka tekee monesta ihmisestä yhteensopimattoman kumppanin.
Minulla varmaankin se, että olen vapaaehtoisesti lapseton, enkä halua tapailla ketään, jolla on lapsia. Myös se, että haluan suhteessa seksiä joka päivä tai vähintään viisi kertaa viikossa, osoittautuu monille ongelmaksi.
Entä sinä?
Kommentit (115)
1 Ulkonäkö 2 Luonne 3 Varallisuus eli sen puute
Olen todella looginen ja analyyttinen nainen, ja suhtaudun kaikkeen järjellä, en tunteilla. Tämä tekee minusta kylmän ja kolkon oloisen. Jos mietitte stereotyyppistä insinöörimiestä, niin olen sellainen, mutta nainen. Minussa ei ole rahtuakaan romantiikkaa, enkä osaa osoittaa tai oikein sanoittaakaan tunteitani. Olen niitä, jotka kokevat, että kun on kerran sanottu "rakastan sinua", niin se on voimassa, kunnes toisin sanotaan, eli sitä ei toistella, koskaan. Myöskään en osaa tuntea kateutta tai mustasukkaisuutta, koska selitän asiat itselleni järjellä. Olen onnellisesti naimisissa, mutta toisiaan aviomiehenikin sanoo, että olen raivostuttavan rationaalinen. Minun kanssani ei oikein voi edes riidellä, kun minulla on aina järkiperusteet kaikelle. Ymmärrän 150 %, miksi olen todella monen silmissä kelpaamaton kumppaniksi.
Varmaankin se, että pidä ns. Kyttäämisestä, jos ei voi sanaani luottaa niin menköö terapiaa enkä siitä, että pitäidi olla "äiti" aikuiselle ihmiselle. Edelliseen on edellinen suhteeni päättynyt tosin liittyi siihen alkoholismi.
Pienet tissit ja iso maha. Huumorintajun rajallisuus, arkuus ja introverttiys.
Haluan parisuhteen, jossa on rakkautta ja seksiä, mutta vain meidän kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella looginen ja analyyttinen nainen, ja suhtaudun kaikkeen järjellä, en tunteilla. Tämä tekee minusta kylmän ja kolkon oloisen. Jos mietitte stereotyyppistä insinöörimiestä, niin olen sellainen, mutta nainen. Minussa ei ole rahtuakaan romantiikkaa, enkä osaa osoittaa tai oikein sanoittaakaan tunteitani. Olen niitä, jotka kokevat, että kun on kerran sanottu "rakastan sinua", niin se on voimassa, kunnes toisin sanotaan, eli sitä ei toistella, koskaan. Myöskään en osaa tuntea kateutta tai mustasukkaisuutta, koska selitän asiat itselleni järjellä. Olen onnellisesti naimisissa, mutta toisiaan aviomiehenikin sanoo, että olen raivostuttavan rationaalinen. Minun kanssani ei oikein voi edes riidellä, kun minulla on aina järkiperusteet kaikelle. Ymmärrän 150 %, miksi olen todella monen silmissä kelpaamaton kumppaniksi.
Eli olet perinteinen mies naisen kehossa?
En voi saada lapsia ja haluan parisuhteen,tuohon ensimmäiseen se yleensä kaatuu.
Se etten halua suhteeseen amiksen kanssa
Itsenäisyys. Monet miehet haluavat, että nainen tarvitsee heitä. En ole parisuhteessa tarpeesta, vaan omasta halustani.
En osaa päättää kumpi enemmän, luonne vai ulkonäkö. Joka tapauksessa jompi kumpi näistä.
En tunne seksuaalista vetoa kuin hyvin harvoja kohtaan. Useimmiten vastakkaisen sukupuolen edustajat ovat ihan kivoja kavereina. Mutta kun pitäisi tuntea muutakin...
Mielenterveysongelmat.