Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin konsultiksi? Tupperware, Maray Kay, Me&i, Amway vai joku muu?

Vierailija
21.04.2013 |

Kertokoon jokainen oman mielipiteensä, sitä odottaisin, eli:

Olen työssä käyvä kahden murrosikäisen äiti. Haluaisin jotain lisäpotkua arkeeni ja olen jo muutaman vuoden miettinyt, että jospa ryhtyisin tekemään lisätöitä konsulttina. Eli siis möisin jotain tuotetta. Järjestäisin laajassa ystäväpiirissäni kutsuja ja haluaisin esitellä jotain HYVÄÄ tuotesarjaa.

Kerro, mitä suosittelet? Tai jos peräti olet toiminut konsulttina, mitkä sun kokemukset ovat? Oletko pystynyt hoitamaan kodin, työn ja tuon konsulttiuran samassa? Tienaako sillä myyntityöllä? Ja tietysti, mikähän olisi oikeasti hyvä tuote, joka todellakin möisi itseään?

Kiitos kaikista vastauksista/kommenteista jo etukäteen!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foreverillä on todella laadukkaat tuotteet ihonhoitoon, kauneuteen ja terveyteen. Tuotteita on monipuolisesti, joten asiakaskuntaa on helppi löytää. Tuotteet sopivat lapsille, aikuisille ja myös eläimille. Ansiojärjestelmä on hyvä. Ota yhteyttä niin kerron lisää. sandraa2099@gmail.com

Vierailija
2/38 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu tätä verkostomarkkinointipaskaa. Mites olis yksin tein vaikka Win Capita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary Kayta myydään USAssa tavallisissa kaupoissa, kuten täällä Lumenea. Joten ylihintaista se on!!

Vierailija
4/38 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tietysti Mary Kay tossa otsikossa.

Vierailija
5/38 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperware on ainakin _niin_ nähty, että älä siihen retkahda.

Vierailija
6/38 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote-esittelijä on konsulentti, ei konsultti

Vierailija
7/38 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomp de lux. Niitä ei ole vielä kauheesti Suomessa. Tuotteet ihania ja kohtuuhintaisia :)

Vierailija
8/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat, lisää mielipiteitä!

Ap

Vierailija
9/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 18:15"]

[/quote]

Vaikeita sanoja. Eräskin ihmesilppurien esittelijä kertoi olevansa peräti konsuli.

Vierailija
10/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary Kayta voin ainakin lämpimästi suositella! Itse olen hiljattain aloittanut itsenäisenä ihonhoitokonsulttina. Oheisesta linkistä olen ainakin itse saanut paljon inspiraatiota

http://www.ilovemymk.fi/

Vierailija
11/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, valitse sellainen tuoteperhe, josta sinulla on hyviää kokemuksia ja jota ostaisit itsekin. Silloin myyminen on helpompaa.

Vierailija
12/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot pääasiassa ystäväpiirillesi myydä, mieti mikä heitä kiinnostaa. Jos ei ole pikkulapsia perheissa, turha ryhtyä pienten lasten vaatteiden verkostomyyjäksi. Jos ihmiset ovat turhaa krääsää vierastavia, ei kannata ryhtyä myymään kynttilöitä ja kodinkoristeita. Jne.

Vierailija
13/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sä et ole mun "ystävä".  

Vierailija
14/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä esittelijöihin ja esitä heille samat kysymykset. mitä vaaditaan aloitukseen. miten tavarat toimitetaan asiakkaille. Miten ne toimitetaan sinulle, miten ne tilataan ja miten maksetaan. Millaiset palkitsemis ja provikat myyjä saa. missä ja miten usein on saatavilla koulutusta, paljonko maksaa. Millaiset ovat pakolliset kulut ( esim.esittely materiaali, postituskulut, emännänlahjat yms..) millaiset hinnat tuotteilla on, onko sen hintaista,että ihmiset ostavat, voitko vaikuttaa hinnoitteluun?

Kuluvat tuotteet kannattaa aina, saat niistä jatkokäyttäjiä uusien lisäksi. Mikä on sinun oma kiinnostuksen kohde?

Kuinka paljon olet valmis panostamaan myyntiin päivässä/viikossa/kuukaudessa. Otatko asian harrastuksena jolloin ei ajatusta, että homma kannattaisi vai halautko tehdä hommaa alusta asti ammattimaisesti ja niin että homma kannattaa? Se vaatii erilaisen asenteen ja elämän uudelleen järjestelyä niin että homma onnistuu ja koko perheen mukana oloa. Mikä on tavoitteesi?

Mistään noista et saa rahaa automaattisesti jos et ole valmis tekemään mitään. Sinun on oltava valmis puhumaan uudesta jutustasi joka paikassa (mainostus), varaat tietyt päivät toimisto päiviksi jolloin esim. varaat uusia esittelyjä, mahdollisesti toimitat tuotteita  asiakkaille, teet kirjanpitoa, hoidat tilauksia yms..Riippuen tuotteesta olet koko ajan edustamasi merkin kävelevä mainoskyltti, samalla mainostat itseäsi, oletko sellainen ihminen, että sinulta mieluusti ostetaan toistekkin, luotettava, luot ympärille innostavan ja lempeän ilmapiirin..? 

Vierailija
15/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä juuri mietityttää kommentoija nro 11. Ystävät katoavat, kun aina yritän kaupata jotain tuotetta tavatessamme. Sit alkavat karttamaan minua.

Eniten minua kiinnostaa Mary Kay ja juuri tuo kosmetiikkapuoli. Mutta onko ne tosiaan hyviä tuotteita? Jokaisesta konsultista varmasti on..! :) Mutta ostetaanko niitä vai koetaanko ne ylihintaisiksi?

Vierailija
16/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 13 oli ap.

Vierailija
17/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sun lapset on? Jos lapset on vielä suht pieniä, niin sitten en kyllä suosittele sen vähän vapaa-ajan uhraamista jollekin kippojen tai kynttilöiden myynnille. Tollasta ehtii tehdä myöhemminkin.

Jos lapset on jo isompia, niin sitten ihan ok. (Vaikkakin se on ihan helvetin ärsyttävää, kun tuntee näitä myyjiä jotka ei sit mistään muusta puhukaan kuin jostain myymistään tuotteista.)

Vierailija
18/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 09:26"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 18:15"]

[/quote]

Vaikeita sanoja. Eräskin ihmesilppurien esittelijä kertoi olevansa peräti konsuli.

[/quote]

REPS :D

Vierailija
19/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi suomen myydyimmät tuotteet?! Eli Oriflame.

Vierailija
20/38 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat sitten menettää ne viimeisetkin ystävät ympäriltäsi? Aika paljon kertoo tuo, että ystävät kaikkoavat, kun alat myymään jotain - taidat olla ennenkin myynyt yhtä jos toista verkostomarkkinoinnin 'tuotetta'..?

Itse lopetan yhteydenpidon heti näihin 'kauppanaisiin'. Uskokaa ihan vapaasti tuotteisiinne, mutta jos ystävän kanssa ei voi enää keskustella ilman 'kokeilepa sinäkin tätä..'-myyntipuhetta, niin antaa olla.