Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
321/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodaus, jonka johdosta mies on mallia Bull Mentula

Bensalenkkarit, joiden autojenrassaus on kuin Latelasta (kaikki vapaa-aika menee tallilla kaljaa juoden, parisuhteesta viis)

Vierailija
322/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi

tissuttelu

ryyppääminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

golf.

jatkuva matkusteluinto myös aika tylsä.

joo rajoittaa tosiaan sen verran, että suosin laadukkaita maksullisia.

Vierailija
324/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan:

Lukemista, nyt innostunut trillereisrä ja vanhasta scifistä ja sitä lähellä menevät - Strugatskyn veljesten tuotanto, Olaf Stapledon, Edwin A. Abbottin Tasomaa yms.

Ompeleminen, täysi amatööri vielä, mutta rässiliivi ja pehmolelu tekeillä.

Ruuanlaitto ja leipominen.

Välillä pelaan kavereiden kanssa netissä, mutta se on enempi tausta-aktiviteetti yleiseen p****n jauhamiseen.

Harrastuksista ehkä eniten risoisi semmoiset joissa kumppanilla, tässä tapauksessa naisella kuluu paljon aikaa kulkemiseen esim. tallille, Fitness-naiset tuntuvat elävän sen harrastuksensa ympärillä ja kaikki muu on sovitettava siihen.

Koira lemmikkinä ok, mutta näyttelyhullut ovat koko aika menossa jonnekin ja elämä pyörii sen hurtan ympärillä mitä olen huomannut.

Noh minkäs sille voi että itse on tämmöinen kotikissa joka ottaisi jonkun syliin torkkumaan kun itse lukee kirjaa tai kumpikin ähräämässä jonkun käsityön kanssa.

Vierailija
325/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet törröllään oman naaman valokuvaus ja siihen lisäksi tietysti puhelin pystyasennossa. Ei kiitos.

Vierailija
326/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa lukea näitä. Olen nainen, mulla on koiria, harrastan kestävyysurheilua, sisustan, mulla on hyötypuutarha, tissuttelen viiniä jopa viikoittain ja saatanpa matkustellakin.

Miehiä on kyllä ollut aina tyrkyllä :-D

Vierailija
327/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa japaniin liittyvä, oli se sitten kieli, matkailu, anime tai mitä tahansa. En ole tavannut yhtä ainoaa normaalia aikuista miestä näiden harrastajissa.

Vierailija
328/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa lukea näitä. Olen nainen, mulla on koiria, harrastan kestävyysurheilua, sisustan, mulla on hyötypuutarha, tissuttelen viiniä jopa viikoittain ja saatanpa matkustellakin.

Hehe, sama. Toisaalta mulla on myös mies, joka harrastaa metsästystä ja kalastusta, ja pelaa se joskus videopelejäkin. Että ehkä ollaan sit ns tasoissa.

Vierailija
329/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, että millaiseen suhteeseen miehiä on sulle tyrkyllä? Meinaan kuulostaa siltä, että ihan parisuhteeseen sulla on kyllä aika täyttä elämässä jo muutenkin. Koirat, kestävyysurheilu, matkustelu menee varmaan monilla turn-offiksi niiden sitovuuden tai aikasyöppöyden vuoksi. Tietenkään satunnaisessa tapailussa ei haittaa, mutta pidemmän päälle voi olla haaste, jos toisella on joka viikonloppu joku triathlon, koirajuttu, matka tms.

Vierailija
330/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut tätä muutama vuosi sitten mutta kitaran soitto. Ex oli kaiken ajan tietokoneella ja se oli todella raivostuttavaa, siis pelasi, latasi jotain ja en oikein tiedä mitä edes teki mutta aina oli siinä. Nykyinen ei ole nettinörtti ja aluksi kuulosti romanttiselta että hän harrastaa kitaran soittoa. Mutta reilun 10 vuoden jälkeen on romanttisuus karissut. Ihan todella raivostuttavaa se jatkuva näppäily, rämpytys ja ”soittaminen”. Ei siis oikeasti edes osaa. Olen itse soittanut nuoruuteni pianoa ja epävireisen soiton kuuntelu on ehkä pahinta mitä voi harrastaa.

Mun ex "soittelee" vielä yli nelivitosena ja haaveilee ammattimuusikkoudesta. Sen tosiaan kannattaisi soittaa enemmän ja harjoitella, koska ei ole taitava millään mittapuulla. Keskittyy lähinnä kivannäköisten kitaroiden keräämiseen.

Munkin mies on jo nelikymppinen, mutta soittoinnostus vaan kiihtyy. Nään punaista, kun ottaa kitaran ja lapsetkin pitelevät korviaan ja pyytävät lopettamaan. Miehen mielestä emme kannusta ja olemme tosi epäreiluja, kun pyydämme aina lopettamaan. Vertailuna, kukaan ei pyydä lopettamaan jos minä tai soittoa harrastavat (musiikkiopistossa) lapset soittavat.

Mulla meinasi mennä hermot exään, kun joka kerta jos katsottiin telkkarista jotain musiikkiohjelmaa (Voice tms.) niin kaivaa kitaran esiin ja alkaa esitysten päälle soittamaan ja vielä jotain ihan muuta biisiä.

Vierailija
331/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella ratsastus. Vie kaiken ajan, rahat ja energian. Mielellään mieskin nakitetaan ties mihin hanttihommaan tallille. Kotona pitää sietää p:n hajuisia tallikamoja, myös auto hajustuu.

Vierailija
332/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten harrastusten arvostelu turn-offiksi.

Ei kai se ole mitään arvostelua, jos ei halua deittailla jotain tiettyä asiaa harrastavaa? Harrastukset kertoo ihmisestä jotain, ja perustelut miksi joku on turn off, tuntuisi liittyvän useimmiten arvomaailmaan tai ajankäyttöön, jotka on molemmat varsin olennaisia asioita parisuhteen toimivuuden kannalta.

Vierailija
333/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, että millaiseen suhteeseen miehiä on sulle tyrkyllä? Meinaan kuulostaa siltä, että ihan parisuhteeseen sulla on kyllä aika täyttä elämässä jo muutenkin. Koirat, kestävyysurheilu, matkustelu menee varmaan monilla turn-offiksi niiden sitovuuden tai aikasyöppöyden vuoksi. Tietenkään satunnaisessa tapailussa ei haittaa, mutta pidemmän päälle voi olla haaste, jos toisella on joka viikonloppu joku triathlon, koirajuttu, matka tms.

Kyl mulla ainakin on noitten lisäksi aikaa käydä töissä ja hoitaa lapset ja parisuhdekin voi hyvin. Harrastaa voi niinkin, ettei se vie kaikkea vapaa-aikaa, ei kestävyysurheilu tai koiran omistaminen tarkoita että pitäisi rampata jossain kisoissa ja tapahtumissa jatkuvasti.

-eri

Vierailija
334/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleihin parisuhteisiin on ollut miehiä tyrkyllä. Nykyisen kanssa olen ollut jo pitkään ja hän tykkää, kun urheilen, ostaa lahjaksi toivomiani urheiluvarusteita ja on lämmittänyt saunan valmiiksi, kun tulen treeneistä. Lähtee kanssani koiralenkeille ja hoitaa koiraa, jos olen matkoilla. Näyttää viihtyvän. 

Monet meistä on sellaisia, että tykkää, kun on omaa aikaa ja saa rauhassa puuhastella omiaan. Kuten minunkin mieheni. 

Vierailija
335/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkaus ja padel.

Vierailija
336/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut tätä muutama vuosi sitten mutta kitaran soitto. Ex oli kaiken ajan tietokoneella ja se oli todella raivostuttavaa, siis pelasi, latasi jotain ja en oikein tiedä mitä edes teki mutta aina oli siinä. Nykyinen ei ole nettinörtti ja aluksi kuulosti romanttiselta että hän harrastaa kitaran soittoa. Mutta reilun 10 vuoden jälkeen on romanttisuus karissut. Ihan todella raivostuttavaa se jatkuva näppäily, rämpytys ja ”soittaminen”. Ei siis oikeasti edes osaa. Olen itse soittanut nuoruuteni pianoa ja epävireisen soiton kuuntelu on ehkä pahinta mitä voi harrastaa.

Mun ex "soittelee" vielä yli nelivitosena ja haaveilee ammattimuusikkoudesta. Sen tosiaan kannattaisi soittaa enemmän ja harjoitella, koska ei ole taitava millään mittapuulla. Keskittyy lähinnä kivannäköisten kitaroiden keräämiseen.

Munkin mies on jo nelikymppinen, mutta soittoinnostus vaan kiihtyy. Nään punaista, kun ottaa kitaran ja lapsetkin pitelevät korviaan ja pyytävät lopettamaan. Miehen mielestä emme kannusta ja olemme tosi epäreiluja, kun pyydämme aina lopettamaan. Vertailuna, kukaan ei pyydä lopettamaan jos minä tai soittoa harrastavat (musiikkiopistossa) lapset soittavat.

Mulla meinasi mennä hermot exään, kun joka kerta jos katsottiin telkkarista jotain musiikkiohjelmaa (Voice tms.) niin kaivaa kitaran esiin ja alkaa esitysten päälle soittamaan ja vielä jotain ihan muuta biisiä.

Mitä ihmettä, miksi 🤣? Tosi omituista häneltä, voin uskoa että ärsytti!

Vierailija
337/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bensalenkkarit, joiden autojenrassaus on kuin Latelasta (kaikki vapaa-aika menee tallilla kaljaa juoden, parisuhteesta viis)

Olen tällainen tasa-arvomimmi, mutta minusta Bull Mentula on aika seksikäs tapaus. Myös Latelaa aloin tässä äskettäin nauhoittamaan, kun tykkäsin kerran nähtyäni siitä. Eiköhän siellä talleilla voi pyöriä myös naiset ja lapset, vaikka teeveeohjelman nauhoituksissa tätä  ei tehdä?

Minun lasteni ollessa pieniä, oli justiinsa kuntosaleilla ihan järjestettyä lastenhoitoa. En tiedä miten on nykyään, mutta onhan se todellinen asiaksmagneetti. Tosin Ikeakin jo lakkautti lastenhoidon. En tiedä, miksi sitten.

Vierailija
338/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat harrastukset miehellä ehdottomasti metsästys, fitness ja joku Marathon juoksemin yms.. Ei tuu toisia treffejä jos joku näistä harrastuksista löytyy

Vierailija
339/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tällainen tasa-arvomimmi, mutta minusta Bull Mentula on aika seksikäs tapaus. Myös Latelaa aloin tässä äskettäin nauhoittamaan, kun tykkäsin kerran nähtyäni siitä. Eiköhän siellä talleilla voi pyöriä myös naiset ja lapset, vaikka teeveeohjelman nauhoituksissa tätä  ei tehdä?

Minun lasteni ollessa pieniä, oli justiinsa kuntosaleilla ihan järjestettyä lastenhoitoa. En tiedä miten on nykyään, mutta onhan se todellinen asiaksmagneetti. Tosin Ikeakin jo lakkautti lastenhoidon. En tiedä, miksi sitten.

Kuntosalin lastenhoitopaikan nimilistaa kun katsoo, niin hyvin näkee että kyllä ne on äidit jotka sitä käyttää, harvemmin siellä miesten nimiä näkee. Ja tämä siis salilla, jossa käy arviolta 50/50 on molempia sukupuolia.

Meidän lähi-ikeassa on kyllä edelleen lapsiparkki.

Vierailija
340/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästävää miestä en haluaisi. Eikä autojen ropeltaminen ja jääkiekon kyttääminenkään mitään varsinaista plussaa anna, etenkään ensimmäinen. Moottoripyörä olisi täysin turn-off.

Kulttuuriharrastukset olisivat enemmän mieleeni. Esimerkiksi edellä mainittu tanssi ei haittaisi lainkaan.

No joo,mieti vähän.Metsätys jos mikä on vanhimpia kulttuuriharrastuksia sekä perinteitä.