Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
301/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoriurheilu ja huvikseen edestakaisin jollain (poltto)moottorivehkeellä pärräily, ilman tarkoitusta siirtyä paikasta toiseen. Se ei sovi omaan arvomaailmaani ollenkaan. Muita ei tule mieleen.

Vierailija
302/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mikä tahansa harrastus joka vie kumppanin ajasta, energiasta ja huomiosta niin suuren osan, että tuntuu ettei toiselle ole aikaa, treenien jälkeen ei jaksa enää mitään tai mikään muu ei kiinnosta.

Esim. tällainen 20 h vuorokaudessa tietokoneella pelaaminen. Eihän siihen mitään suhdetta mahdu.

Entisenä triathlon-leskenä en voi myöskään suositella urheilulajeja joiden treenit kestää 5 tuntia ja sen jälkeen vaan maataan raatona, ellei kyse ole lyhyestä kisakaudesta, kyllä sen verran voi venyä.

Ehkä ihan ehdoton ei olisi varmaan trofee-metsästys. Hirvi- ja peurajahti aivan ok. Myös joku kristallihörhöilyelämäntapa olisi aika raskasta jos ei ajattelutapaa itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kuntosali, haban pumppaus, jääkiekko, autourheilu, yleensä urheilu. Syy: pidän enemmän älykkäistä ja lukeneista tyypeistä. Tykkään keskustella ja tykkään luovista harrastuksista.

Vierailija
304/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti jos haluaa naisia miellyttää niin on parempi ettei harrasta mitään, paitsi että siitähän tulee myös ongelma ettei harrasta mitään, mutta se se vasta ongelma onkin jos harrastaa, paitsi että mikään harrastus ei ole hyvä, mutta jotain silti pitää kyllä harrastaa, paitsi että...

Vierailija
305/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä kuntosali, haban pumppaus, jääkiekko, autourheilu, yleensä urheilu. Syy: pidän enemmän älykkäistä ja lukeneista tyypeistä. Tykkään keskustella ja tykkään luovista harrastuksista.

Öö, että mitenkä? Itse olen useaa urheilulajia harrastava mies, korkeakoulutettu ja taiteellinen. Kyllä urheileva mieskin voi olla älykäs, itse asiassa urheiluhan on suorastaan järkevää.

Vierailija
306/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalilla kannattaa käydä sillee ns. sivistyneesti, eli ei yritä kasvattaa itselleen mitää jättikehoa, joka näyttää apinalle, vaan ainoastaan tekee siten, että lihakset pysyy riittävän hyväs kunnos, eli ei tule lihaskatoa, joka uhkaa iäkkäämpiä.

Jääkis on kyllä paha j-unn-ttilaji.

Vierailija
307/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti jos haluaa naisia miellyttää niin on parempi ettei harrasta mitään, paitsi että siitähän tulee myös ongelma ettei harrasta mitään, mutta se se vasta ongelma onkin jos harrastaa, paitsi että mikään harrastus ei ole hyvä, mutta jotain silti pitää kyllä harrastaa, paitsi että...

Tai sitten naiset ei olekaan mikään yhtenäinen massa, joita kiinnostaa kaikkia samat asiat? Se mikä on jollekin turn off, voi olla turn on jollekin muulle. Mutta turha kai tätä on yrittää selittää, jos ihmisen ymmärrys on tuota luokkaa.

Vierailija
308/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoriurheilu ja huvikseen edestakaisin jollain (poltto)moottorivehkeellä pärräily, ilman tarkoitusta siirtyä paikasta toiseen. Se ei sovi omaan arvomaailmaani ollenkaan. Muita ei tule mieleen.

Joo, tää on kyllä jäätävä turn-off. Oon itse viisikymppinen ja ihmetyttää huomata somessa, miten moni oman ikäluokkani mies tai nainen hankkii moottoripyörän ja sitten ajelee sillä kaikki vapaa-aikansa turhan takia paikasta toiseen, ilman mitään järkevää syytä. Yrittävät olla ilmeisesti seksikkäitä nahkavaatteissaan. 

Keksin heti 100 mielenkiintoisempaa harrastusta, jotka lisäksi tukevat omaa terveyttä (esim. liikunta) ja ovat luontoystävällisempiä.  Ja väitän koko ikäni urheilua harrastaneena olevani seksikkäämpi kuin möhömahainen päristelijä, vaikkei minulla olekaan moottoripyörää eikä nahkahousuja :-D

n50

Vierailija
309/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka vie mieheltä kaiken vapaa-ajan ja rahat. Erityisen pitkä miinus tulee siitä, jos harrastukseen liittyy oluen juonti ja kaverit. Näille miehille harrastus kavereineen on ykkönen ja naiselle jää ne rippeet, jos jostain syystä harrastukseen ei pääse. Miehestä ei saa ikinä seuraa minnekään eikä hän voi koskaan luvata, että lähtee päivänä x jonnekin, koska siihen voi tulla jotain parempaa. Tällaisia harrastuksia on mm. autonrassaus ja muutenkin autourheilu, metsästys ja kalastus.

Lisään tähän ykkösinhokin: Bänditreenit = alkaa iltapäivällä ja päättyy seuraavan vuorokauden puolella, olettaen että mies selviää sieltä edes kotiin. 

Vierailija
310/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golf

Metsästys (edustetaan eri arvopohjaa)

Maastopyöräily (luontoa arvostavana en voi sietää välineurheilua paikoissa, jonne se ei sovellu - polkujen tuhoutuminen mutaiseksi mömmöksi / puiden juurien näkyviin tuleminen)

Vierailija
311/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipelaaminen on mielestäni pahin. Sain lapsen ihmisen kanssa, joka aina vaan pelasi WOW:ia. Ei voinut koskaan auttaa lapsen kanssa, vaikka minulla ei ollut mitään muuta apua. Kertoili, miten siellä oli joku pariskunta, jotka pelasivat yhdessä ja miten olen laiska vaan, kun en viitsi osallistua pelaamiseen, vaikka oli pieni vauva. Sairasta mielestäni.

Vierailija
312/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettipelaaminen on mielestäni pahin. Sain lapsen ihmisen kanssa, joka aina vaan pelasi WOW:ia. Ei voinut koskaan auttaa lapsen kanssa, vaikka minulla ei ollut mitään muuta apua. Kertoili, miten siellä oli joku pariskunta, jotka pelasivat yhdessä ja miten olen laiska vaan, kun en viitsi osallistua pelaamiseen, vaikka oli pieni vauva. Sairasta mielestäni.

Siis ei voinut oikeasti koskaan auttaa, että ei päästänyt suihkuun, ei vessaan, ei mihinkään. Hänellä oli aina niin kiire siinä pelissä. Minun piti mennä sinne suihkuun, vessaan jne. aina sen pikkuvauvan kanssa. Aina oli se joku toinen ihana pariskunta esimerkkinä, missä oli aikaa pelailla vain.

Tämä mies otti isyyslomaa ja pelasi koko loman. Laskin, että koko isyyslomansa aikana hän oli lapsensa kanssa yhteensä neljä tuntia.

Olin idiootti, myönnän sen. Ihan oli oma vikani, en kuitenkaan kadu lapsiani.

Vierailija
313/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei voinut oikeasti koskaan auttaa, että ei päästänyt suihkuun, ei vessaan, ei mihinkään. Hänellä oli aina niin kiire siinä pelissä. Minun piti mennä sinne suihkuun, vessaan jne. aina sen pikkuvauvan kanssa. Aina oli se joku toinen ihana pariskunta esimerkkinä, missä oli aikaa pelailla vain.

Tämä mies otti isyyslomaa ja pelasi koko loman. Laskin, että koko isyyslomansa aikana hän oli lapsensa kanssa yhteensä neljä tuntia.

Uskokaa jo että ei miehiä se kersojen hoito kiinnosta oli pelaaja tai ei...

Vierailija
314/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kovin kevyesti hylkäisi minkään harrastuksen pohjalta, mutta vähän yllätyksenä itsellenikin mua häiritsi, kun yksi tinder-mies kertoi jo pitkään harrastaneensa lattaritansseja. Varmaan siis aika edistynyt (ja vaikka itsekin tykkään tanssia, niin en ole kuitenkaan paljoa harrastanut, että minä olisin enemmänkin alkeistasolla) ja moni lattaritanssihan on todella intiimiä/ollaan lähekkäin/hinkataan lantioita :D Tiedostan, että on aika naurettavaa minulta, mutta en oikein osannut suhtautua ajatukseen, että kumppanini hinkkailee joidenkin lattaribeibejen kanssa.

Vierailija
315/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tää on kyllä jäätävä turn-off. Oon itse viisikymppinen ja ihmetyttää huomata somessa, miten moni oman ikäluokkani mies tai nainen hankkii moottoripyörän ja sitten ajelee sillä kaikki vapaa-aikansa turhan takia paikasta toiseen, ilman mitään järkevää syytä. Yrittävät olla ilmeisesti seksikkäitä nahkavaatteissaan. 

Keksin heti 100 mielenkiintoisempaa harrastusta, jotka lisäksi tukevat omaa terveyttä (esim. liikunta) ja ovat luontoystävällisempiä.  Ja väitän koko ikäni urheilua harrastaneena olevani seksikkäämpi kuin möhömahainen päristelijä, vaikkei minulla olekaan moottoripyörää eikä nahkahousuja :-D

n50

Moottoripyörän ymmärrän jos sitä käytetään kulkuvälineenä. Silloinkin mieluusti joku joka ei riko ohikulkevien tärykalvoja vaan on ääneltään siedettävä. Kyllähän se pärräily on varmaan ihan kivaa ja antoisa harrastus joillekin, mutta en sellaista harrastavan kanssa haluaisi deittailla silti.

Vierailija
316/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness

Vierailija
317/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo että ei miehiä se kersojen hoito kiinnosta oli pelaaja tai ei...

Kunnon miehiä kiinnostaa, tai ainakin hoitavat lapsiaan kun ovat niitä halunneet, kiinnosti tai ei. Sellaisten miesten parisuhteet kestää. Keskenkasvuiset vastuunvälttelijät päätyy ex-miehiksi ulisemaan elareista.

Vierailija
318/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus. Vihaan kalan lemua, oksettava löyhkä. 

Vierailija
319/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisissa määrin pelaaminen ei ole enää harrastus, se on pakkomielle ja riippuvuus. Videopelejä voi pelata myös kohtuullisissa rajoissa. Tosin jos joku nimeää pelaamisen harrastuksekseen, niin kyllähän se vähän hälytyskelloja soittaa, ne jotka pelailee harvemmin ei varsinaisesti pidä sitä harrastuksena vaan satunnaisena ajanvietteenä.

Vierailija
320/1882 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista päätellen täällä on aika monta miestäkin kirjoittanut omia turn offejaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme