Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Vierailija kirjoitti:
Koiraharrastus
Koiraharrastajana mä ymmärrän tämän kyllä aivan täysin. Bonuksena harrastan myös hevosia. Mieheni kestää, koska mussa on niin paljon niin hyviäkin puolia :D
Kaikenlainen keräily on vastenmielistä. Ja shoppailu. En jaksa jos kotona on liikaa roinaa.
Kehonrakennus myös, en siis tarkoita ihan tavallista kunnostaan huolen pitämistä vaan sellaisen muskelikropan jossa verisuonet pullistelevat, ihannointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat harrastukset miehellä ehdottomasti metsästys, fitness ja joku Marathon juoksemin yms.. Ei tuu toisia treffejä jos joku näistä harrastuksista löytyy
Jännä juttu kun mies panostaa omaan hyvinvointiinsa juoksu/maraton harrastuksen muodossa se on joillekkin turnoff,eikö se ole pelkästään hyvä että mies on kovassa kunnossa kun kumminkin suurin osa suomi miehistä on kaljaa kittaavia huonokuntoisia möhömahoja.
Maratonharrastus vie ihan tolkuttomasti aikaa, se siinä varmaan on isoin ongelma. Juoksulenkkeily kuntoilumuotona tuskin on ongelma kenellekään.
Mikä sinusta erottaa juoksulenkkeilyn maratonharrastuksesta?Meinaan vaan kun maratonharrastajana käyn juoksulenkillä ja se on minulle myös ensisijainen kuntoilumuoto.
Hevosharrastus ja siihen helposti liittyvä ylenmääräinen tallilla luutiminen.
Mulla ne on varmaan erilaiset eläimiin liittyvät harrastukset. Ne on hienoja harrastuksia mutta en (enää uudestaa) ala seurustelmaan niitä harrastavan henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa lukea näitä. Olen nainen, mulla on koiria, harrastan kestävyysurheilua, sisustan, mulla on hyötypuutarha, tissuttelen viiniä jopa viikoittain ja saatanpa matkustellakin.
Miehiä on kyllä ollut aina tyrkyllä :-D
Mut yksin oot....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fitness yms. kehonrakennus, tilaa vievän skeidan keräily ja juopottelu
En ole tiennyt, että juopottelu on harrastus.
Juopottelusta tulee harrastus kun sitä kutsuu viinin tai viskin maisteluksi. Juopottelua se tietty on silti, mutta kuulostaa muka paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka vie mieheltä kaiken vapaa-ajan ja rahat. Erityisen pitkä miinus tulee siitä, jos harrastukseen liittyy oluen juonti ja kaverit. Näille miehille harrastus kavereineen on ykkönen ja naiselle jää ne rippeet, jos jostain syystä harrastukseen ei pääse. Miehestä ei saa ikinä seuraa minnekään eikä hän voi koskaan luvata, että lähtee päivänä x jonnekin, koska siihen voi tulla jotain parempaa. Tällaisia harrastuksia on mm. autonrassaus ja muutenkin autourheilu, metsästys ja kalastus.
On kuule sama juttu nainen + mikä tahansa eläinharrastus
Vierailija kirjoitti:
Metsästävää miestä en haluaisi. Eikä autojen ropeltaminen ja jääkiekon kyttääminenkään mitään varsinaista plussaa anna, etenkään ensimmäinen. Moottoripyörä olisi täysin turn-off.
Kulttuuriharrastukset olisivat enemmän mieleeni. Esimerkiksi edellä mainittu tanssi ei haittaisi lainkaan.
Harrastaa saa kunhan se on sellaista, että akka kykenee tulemaan mukaan, naurettavaa. Miksi sinua HAITTAA nuo edellä mainitsemasi harrastukset? Moni harrastaa joka päivä, mutta esim. jääkiekkoa tulee aika harvoin teeveestä (jos ei ole jotain viaplayta), moottoripyräkin on vain kesäkäytössä.
Naisessa en pidä kaikenmaailman näyttelyissä ja konserteissa jatkuvasta juoksemisesta.
Kehopositiivisuusaktivismi. Siihen kiteytyy kaikki kamalimmat piirteet, mitä ihmisellä voi olla.
Moottoripyöräily on kallista, vaarallista ja tyhmää. Formulakisojen katselu on todella tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut tätä muutama vuosi sitten mutta kitaran soitto. Ex oli kaiken ajan tietokoneella ja se oli todella raivostuttavaa, siis pelasi, latasi jotain ja en oikein tiedä mitä edes teki mutta aina oli siinä. Nykyinen ei ole nettinörtti ja aluksi kuulosti romanttiselta että hän harrastaa kitaran soittoa. Mutta reilun 10 vuoden jälkeen on romanttisuus karissut. Ihan todella raivostuttavaa se jatkuva näppäily, rämpytys ja ”soittaminen”. Ei siis oikeasti edes osaa. Olen itse soittanut nuoruuteni pianoa ja epävireisen soiton kuuntelu on ehkä pahinta mitä voi harrastaa.
Mun ex "soittelee" vielä yli nelivitosena ja haaveilee ammattimuusikkoudesta. Sen tosiaan kannattaisi soittaa enemmän ja harjoitella, koska ei ole taitava millään mittapuulla. Keskittyy lähinnä kivannäköisten kitaroiden keräämiseen.
Munkin mies on jo nelikymppinen, mutta soittoinnostus vaan kiihtyy. Nään punaista, kun ottaa kitaran ja lapsetkin pitelevät korviaan ja pyytävät lopettamaan. Miehen mielestä emme kannusta ja olemme tosi epäreiluja, kun pyydämme aina lopettamaan. Vertailuna, kukaan ei pyydä lopettamaan jos minä tai soittoa harrastavat (musiikkiopistossa) lapset soittavat.
Mulla meinasi mennä hermot exään, kun joka kerta jos katsottiin telkkarista jotain musiikkiohjelmaa (Voice tms.) niin kaivaa kitaran esiin ja alkaa esitysten päälle soittamaan ja vielä jotain ihan muuta biisiä.
Mitä ihmettä, miksi 🤣? Tosi omituista häneltä, voin uskoa että ärsytti!
Veikkaan ettei ap koskaan kehunut eksänsä soittotaitoja, niin hän (eksä) halusi alleviitata tämän asian kun taikaboksista tuli musiikkia jota ap olisi halunnut katsoa.
Niin tyypillistä naisille, miestä ei voi kehua, sehän voi vaikka ylpistyä!
Turn off: Padel, Dronen lennättäminen, liiallinen fitness, purjehdus, autourheilu, metsästäminen huvikseen (raa-at versiot metsästyksestä erityisesti), kamppailulajit, joissa enimmäkseen painitaan (erikseen visuaalisesti kauniit lajit), vähän ällöttää myös joukkuelajit.
Turn on: Lemmikit (akvaario, terraario, jyrsijät, koirat, kissat ja vähän kaikki elukat), puutarhan laitto, ulkonäön hoitaminen, matkustelu, retkeily, tanssi, lautapelit, sisustaminen, veneily, rakentaminen ja yleinen puuhailu, oman kehon kunnossa pitäminen, kokkaaminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut tätä muutama vuosi sitten mutta kitaran soitto. Ex oli kaiken ajan tietokoneella ja se oli todella raivostuttavaa, siis pelasi, latasi jotain ja en oikein tiedä mitä edes teki mutta aina oli siinä. Nykyinen ei ole nettinörtti ja aluksi kuulosti romanttiselta että hän harrastaa kitaran soittoa. Mutta reilun 10 vuoden jälkeen on romanttisuus karissut. Ihan todella raivostuttavaa se jatkuva näppäily, rämpytys ja ”soittaminen”. Ei siis oikeasti edes osaa. Olen itse soittanut nuoruuteni pianoa ja epävireisen soiton kuuntelu on ehkä pahinta mitä voi harrastaa.
Mun ex "soittelee" vielä yli nelivitosena ja haaveilee ammattimuusikkoudesta. Sen tosiaan kannattaisi soittaa enemmän ja harjoitella, koska ei ole taitava millään mittapuulla. Keskittyy lähinnä kivannäköisten kitaroiden keräämiseen.
Munkin mies on jo nelikymppinen, mutta soittoinnostus vaan kiihtyy. Nään punaista, kun ottaa kitaran ja lapsetkin pitelevät korviaan ja pyytävät lopettamaan. Miehen mielestä emme kannusta ja olemme tosi epäreiluja, kun pyydämme aina lopettamaan. Vertailuna, kukaan ei pyydä lopettamaan jos minä tai soittoa harrastavat (musiikkiopistossa) lapset soittavat.
Mulla meinasi mennä hermot exään, kun joka kerta jos katsottiin telkkarista jotain musiikkiohjelmaa (Voice tms.) niin kaivaa kitaran esiin ja alkaa esitysten päälle soittamaan ja vielä jotain ihan muuta biisiä.
Mitä ihmettä, miksi 🤣? Tosi omituista häneltä, voin uskoa että ärsytti!
Veikkaan ettei ap koskaan kehunut eksänsä soittotaitoja, niin hän (eksä) halusi alleviitata tämän asian kun taikaboksista tuli musiikkia jota ap olisi halunnut katsoa.
Niin tyypillistä naisille, miestä ei voi kehua, sehän voi vaikka ylpistyä!
Ja tyypillistä miehille, että halutaan ylitsevuotavia kehuja jostain mediocre-taidottomuudesta, ja kun kumppani ei käyttäydykään kuin kaikkea kehuva mamma, se kostetaan passiivisaggressiivisesti pilaamalla jotain mistä kumppani nauttisi?
Koiraharrastusta pahempi turn-off on vain rescuekoiraharrastus.
Naiset jotka harrastavat koiria/kissoja. Tällä tarkoitan sitä että elukat menevät kaiken edelle. Tällaiset tunnistaa yleensä siitä että puhuvat elukoistaan "hän" muodossa. Todella ärsyttävää.
Golf.
Terveisin golfia pelaava mies.
Vierailija kirjoitti:
Koiraharrastusta pahempi turn-off on vain rescuekoiraharrastus.
Suojelu- ja taistelukoiratyyppiset vielä asteen verran turnoffimpi.
Se on just näin. Itse harrastan paljon erilaisia juttuja, ja olisi vaikeaa kuvitella viihtyvänsä sohvaperunan seurassa. On tärkeää, että ihmisellä on harrastuksia. Seuraa sitten etsitään samanhenkisistä. Jopa maratoonarit pariutuvat, olen nähnyt omin silmin!