Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän kirjoitukseen kiteytyy se, miksi en halua lapsia!

Vierailija
21.04.2013 |

http://www.hs.fi/sunnuntai/Aika+muuttuu+kalliiksi+kun+saa+lapsia/a1366431827782?ref=hs-top4-2

Arvostan omaa ja puolisoni kanssa yhdessä vietettyä aikaa niin paljon, etten halua lähteä siitä tappelemaan. Itsekästä tai ei, meille ei lapsia tule.

P.S. Etelä-Amerikan reissu on muuten jo varattu...

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on sellaista että toiset hankki lapsia ja toiset ei ja eri-ikäisinä hankitaan lapsia jos hankitaan ja lapset on lapsia muutenkin kun ovat lapsia ja kaikki ei lapsia koska lapsia. Lapsi.

Vierailija
102/103 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 22:24"]

Tässä kirjoituksessa on hyvin referoitu niitä kirjoituksia, joiden vuoksi en itse halua lapsia. http://ylioppilaslehti.fi/2010/12/ilonpilaaja/ Mammat voivat rauhassa vakuutella, kuinka ihanaa lasten kanssa on mutta tutkimustulokset eivät valehtele.

[/quote]

Luitko sinä tuota artikkelia edes kokonaan? Suora lainaus: "Tämä ei kuitenkaan poista kokonaan sitä tosiseikkaa, että lapsi ilmeisesti tekee onnelliseksi jollakin tavalla, jota ei voi mitata lyhyen aikavälin onnellisuustutkimuksella." (Ja ennen kuin joku huutaa että anna mun olla rauhassa vela, niin siitä vaan, mua ei haittaa sun lapsettomuutesi lainkaan, ainoastaan argumenttiesi epäpätevyys.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 15:10"]

Toihan oli hauska kirjoitus :)

Meilel on tulossa vauva kesällä ja syksyllä ollaan lähdössä vajaaksi vuodeksi aika kauas ulkomaille töihin. Eli ei se elämä lasten myötä mihinkään katoa, siihen vain tulee lisää!

[/quote]

Mä kuulun vissiin vähän eri koulukuntaan kuin sinä... En hetkeäkään kuvittele, etteikö lapsen myötä elämä muuttuisi ja paljon. Olen sitä mieltä, että jos lapsia hankkii, niin niistä pitää myös huolehtia heidän ehdoillaan. Ei siis ensimmäisinä vuosina pitkiä lentomatkoja ja riekkumista, vaan turvallista kotiarkea ja rutiineja. Ensimmäisen kolmen vuoden aikana rakennetaan lapsen psyykeen perusta. Jos sinä aikana homman hoitaa asenteella "siinä se menee vauva mukana, ei elämän tarvitse muuttua lapsen saannin jälkeen", niin pelkään että pieleen menee. Tietenkin kaikki riippuu siitä, millaista elämää on viettänyt ennen lasta. Jos viihtyy kotona, pesee päivittäin kaksi koneellista pyykkiä, ulkoilee leikkipuistossa, käyttää rahansa 86 cm toppahaalareihin, heräilee pari kertaa joka yö, nousee viikonloppuisinkin seitsemältä ja syö aina samaan aikaan suolatonta kotiruokaa, niin mikäs siinä. Ei se elämä silloin paljon muutu...

[/quote]

mietin vain, että miksi et lisää suolaa omaan ruokaasi?? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän