Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvilayrittäjä, miksi pidät niin kovia hintoja tuotteillasi?

Vierailija
03.07.2020 |

Ostin viime vknloppuna kaksi kahvia-, juustosämpylän- ja kinkkupiirakanpalan eräässä kahvilassa, niin se maksoi yhteensä yli 16 euroa! Piirakka tarjoiltiin pöytään, muut piti viedä itse.

Arvaa tullaanko uudelleen?

Tämä on vain yksi esimerkki, muitakin varmasti löytyy, joten saa kertoa.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt upeissa kahviloissa Euroopassa eri puolilla. Palvelu, laatu ja hinta ovat ihan toista luokkaa Suomen kahviloiden kanssa. Melkein kaikissa pöytiin tarjoilu, todella siistit ympäristöt ja hinnat edullisemmat kuin Suomessa. Menkää tuonne maailmalle oppimaan millaista on oikea kahvilakulttuuri.

Vierailija
142/143 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole todellakaan kauppias,mutta näin maalaisjärjellä ajateltuna kohtuu hinnat toisi enemmän asiakkaita ja näin ollen tietenkin kassaan rahaa . Ei suomalainen kuluttaja tarvitse mitään kultahipuilla koristeltuja sentin kakku viipaleita ja syötti lasillista jotain kissankakka kahvia vaan kunnon mokkapala ja tavallinen kahvi edullisesti olisi varmasti menestys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole todellakaan kauppias,mutta näin maalaisjärjellä ajateltuna kohtuu hinnat toisi enemmän asiakkaita ja näin ollen tietenkin kassaan rahaa . Ei suomalainen kuluttaja tarvitse mitään kultahipuilla koristeltuja sentin kakku viipaleita ja syötti lasillista jotain kissankakka kahvia vaan kunnon mokkapala ja tavallinen kahvi edullisesti olisi varmasti menestys.

Tuossa tulee aina vastaan se, että pitäisi saada todella edullinen vuokra jotta voisi pitää edullisia hintoja. Muuten täytyy olla takana joku ketju tai yhdistys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän