Perjantaina 3 heinäkuuta,
Kommentit (15)
Trump pitää itsenäisyyspäivän juhlat Mount Rushmorella. Ohjelmassa mm. ilotulitus.
Vierailija kirjoitti:
Trump pitää itsenäisyyspäivän juhlat Mount Rushmorella. Ohjelmassa mm. ilotulitus.
Tervemenoa, älä tule takaisin kun saat sieltä koronatartunnan.
Jos jaksaisi siivota tänään, että voisi huomisen ottaa rennosti.
Olen jumissa kämpässäni rapussa olevan remontin takia.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, ettei hän edes tiedä minä päivänä hänen kotimaansa itsenäisyyspäivä on.
Vierailija kirjoitti:
Etkö pääse ollenkaan ulos? Entä jos saat sairauskohtauksen? Kestääkö remontti viikonlopun yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pääse ollenkaan ulos? Entä jos saat sairauskohtauksen? Kestääkö remontti viikonlopun yli?
Klo 15 pitäisi olla valmista rapussa, jolloin pääsee siitä liikkumaan. Kirottu pe 3. päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 15 pitäisi olla valmista rapussa, jolloin pääsee siitä liikkumaan. Kirottu pe 3. päivä!
Okei, vajaa 2 tuntia enää, ehkä kestät sen ajan. Viihdytä itseäsi vaikka palstailemalla tai katselemalla kissanpentuja:
(jos he sattuvat olemaan unilla, voit kelata taaksepäin kohtaan jossa on enemmän actionia).Kalsarikännit ois kova sana mutta aamulla oli kylmä ja pakollisia menoja. Edelleen aika viileää enkä taida jaksaa riisua. Grillikylki kypsyy tarkoituksella miedolla 175 lämmöllä. Saa nähdä saako seurakseen pakaste valkosipuliperunat? Punkkua ainakin saa ja niin hurjaa että jo toinen lasi menossa.
Vahva veikkaus että kotona viihtymistä. Hiljalleen iltaa kohti humaltumista. Varmaan musiikkia soimaan jossain vaiheessa. Ehkä pari puhelua jos humalassa on "asiaa". Jotenkin ei tunnu siltä että lähtisin illalla katsomaan onko halukkaita naisia liikenteessä. Omassa hyvässä seurassa känni tuntuu nyt parhaalta idealta.
Kumpa oisin tiennyt tästä päivästä niin olisin varautunut tähän päivään.
Vedän hirveät kännit parin tunnin päästä kun loma alkaa
Vierailija kirjoitti:
Jos jaksaisi siivota tänään, että voisi huomisen ottaa rennosti.
Mä niin tiedän tuonkin fiiliksen. Entisen kanssa näytin miten nopea voi jätkä olla. Huokaili huomista kun pari tuttuaan oli tulossa illalla kylään. Pyysin että katsoa nyt kelloa. Keräsin likaiset vaatteet jotka oli 99% naisen kun hänellä likaiset vaatteet ikäänkuin valtasivat asuntoa. Latasin tiskikoneen ja laitoin sen päälle. Lopuksi nopea enimmät pois imurointi.
Aikaa meni vähän yli 20 minuuttia. Lupasin että voin laittaa vielä vaatteiden pesukoneen pyörimään kun astiakone on lopettanut. Siinä asunnossa oli niin hienosti sähköt että yhtäaikaa koneet rikkoi sulakkeen. Tietenkin tein virheen kun näytin miten nopeasti saa aika paljon siistimmäksi. Naisilla on todella taito saada tuntemaan syyllisyyttä jopa siivoamisesta.
Mennä discoristeilylle. 💃🕺