Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen kauhea ihminen :( Saa kivittää.

Vierailija
21.04.2013 |

Tuttavapiiriimme kuuluu ihmisiä laidasta laitaan, on siivoajia ja toimitusjohtajia sekä siltä väliltä. Ihania ihmisiä kaikki. 

Mutta, mutta... Minua on viime aikona alkanut ärsyttämään tyhmät ja sivistymättömät ihmiset. En tiedä miksi! En vain kestä ihmisiä, joiden yleissivistys on heikko ja jotka kritiikittömästi uskovat kaiken kuulemansa. En halua keskustella ihmisten kanssa, jotka eivät oikeasti osaa ajatella asioita laajemassa kontekstissa. No säästä ehkä tai lasten kurahousuista, mutta ei niistäkään aina jaksaisi läpistä.

Tiedostan oman asenteeni ongelmallisuuden, mutta en voi sille mitään. Olen huono ihminen, saa kivittää. 

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen koulutustaso ei tarkoita ettei osaisi ajatella kriittisesti tai ettei yleissivistystä olisi. Tunnen harmittavan monia korkeakoulutettuja, jotka heittävät aivot narikkaan heti kun lapsia tulee. Sitten ei ole muuta puhuttavaa kun vauvanpaskan koostumus tms. Eivät lue lehtiä, katso uutisia, eivät lue yhtään mitään, eivät seuraa aikaansa, eivät ole kiinnostuneita mistään. Paitsi siitä omasta kullanmussukasta.

Tunnen viisaita toisen asteen koulutuksen käyneitä ja tyhmiä tohtorisihmisiä. Mutta kyllä, jos ei ole mitään laajemman ajattelun kykyä tai yleissivistystä, niin ei jaksa kauaa keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä