Silmäkulma mustana, osui auton oveen
Vähän noloa, yleensä tv-sarjoissa hakatut naiset joilka puoli naamaa mustana sabovat poliiseille että "kävelivät ove päin", koska eivät uskalla kertoa totuutta. Nyt minä onnistuin oikeesti lämäsemään autonoven vauhdilla päin puolta naamaa kun nousin kyydistä. Tähdet vaan näkyi silmissä mutta kauppaan menin siitä, en oo vielä vilkassu peiliin. Huomenna ainakin olen ihan turpiin saaneen näköinen. Onneksi en oo vaimo enkä parisuhteessakaan, vois juorut alkaa liikkua.
Ei mulla mitään pointtia tässä muuta ollut kuin se, että olen aina ajatellut että ovelta on mahdoton saada mustaa silmää, koska silmä on kuopassa ja onvi yleensä suorana edessä naamaan nähden, silmä jäisi kuopan suojaan.. Mutta nyt ainakin sattuu nimenomaan silmän ynpäristöön, että auton ovelta voi ainakin saada pandasilmän, se on vissi.
Heipsan.
Kommentit (15)
Mustasilmä voi tulla vaikka leukaan lyönnistä.
Mä iskin otsani yhteen hyllyyn ja siitä nousi iso kuhmu ja mustelma silmän yläpuolelle. Näytin siltä, että joku känniääliö on yrittänyt huitoa nyrkillä silmään, mutta missasi muutaman sentin.
Olin joskus väkivaltaisesta suhteessa ja tuli tutuksi apteekista saatava mustelmavoide, hirudoid forte? Paraneminen nopeutuu sillä tosi paljon.
Kun olin päässyt suhteesta, niin ajattelin just että enpä tarvitse enää ikinä voidetta niin kaaduin vessassa ja iskin naamani kynnykseen. No musta silmähän siltä tuli 🤣 olin just alkanut tapailemaan uutta ja kukaan ei meinannut uskoa, että nyt ihan itse kompuroin 😂
Mä kuulin tarinan, että tutun miehen ex vaimo oli joutunut käsirysyyn siskonsa kanssa. Sillä eksällä oli sit puoli naamaa mustana ja mies oli saanut hyvin paheksuvia katseita ihmisiltä.
Tää mies on sellainen tatuoitu ja pitkätukkainen, oikeasti tosi lempeä tyyppi. Eksänsä ei niinkään. Kulisseissa tää nainen heitteli miestänsä astioilla ja millä milloinkin suuttuessaan.
Silmäkulman tarkoitus on suojella silmäkuoppaa. Onneksi ei osunut mikään terävä/ulkoneva jääpaakku tmv silmään.
Mulla on ollut musta silmä työhaastattelussa. Liukastelin edellisenä päivänä jäällä ja huitasin kädessä olevalla harjan vatrella itseä naamaan. Oli tosi paha, mutta sain meikattua piiloon violetilla luomivärillä ja kunnon mustelmia peittävällä peitevoiteella. Ja sain sen työn.
Juurikin tänään olin saada itsekin mustan silmän auton ovesta. Autoon mennessän jalka lipesi jäisellä pihalla ja oven kulma meni todella läheltä silmäkulmaa. Olisi saattanut tulla pahempaakin jälkeä kuin musta silmä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut musta silmä työhaastattelussa. Liukastelin edellisenä päivänä jäällä ja huitasin kädessä olevalla harjan vatrella itseä naamaan. Oli tosi paha, mutta sain meikattua piiloon violetilla luomivärillä ja kunnon mustelmia peittävällä peitevoiteella. Ja sain sen työn.
Minulla oli teipatut silmälasit, just maanantainaamuna klo 8 oli haastattelu ja silmälasien toinen sanka jäi päähän kun otin sunnuntai iltana lasit pois. Hävetti kyllä, selitin tapahtuman ja toinen haastattelija näytti omia teipattuja lasejaan
Iskin myös auton oven silmääni melkein, syksyllä. Silmälasit pelasti näön ja silmän, tuli sellaisesta kulmasta ovi.
Muista kävellä 2m miehen takana kumarrellen
Mä olen saanut mustan silmän vessan ovesta! Avasin sitä liian vähän ja kolahti ohimoon. Syynä känni. Ei silloin tuntunut pahasti, mutta komea musta silmä tuli kuitenkin.
No peitä se meikillä. Ei tarvitse hakea huomiota mustalla silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Muista kävellä 2m miehen takana kumarrellen
Tai juosta karkuun sen edellä huutaen "äläää" 😂
Joo sori alkaa vähän väsyttää 😬
Oon lyönyt itselleni mustan silmän keittiökaapin ovella. Olen myös kompastunut rappusissa ja saanut koko naaman tummanvioletinkirjavaksi. Oli aika komee! Elämä on. Turha muiden puheita on miettiä.