Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi ajellut säärikarvasi?

Vierailija
21.04.2013 |

Ovatko tuuheat?

Pakko myöntää, että omia sääriäni koristaa tällä hetkellä tumma ja tuuhea karvoitus.

T: kauniiksi kehuttu 25-v nainen

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 11:11"]

Sokerointi on kivulias toimenpide, ainakin minulle oli, sillä karvani on karkeaa ja runsasta... Maksoi muutaman kympin. Minulle "luvattiin" 4 viikon karvaton kausi. Lähdin lomalle, enkä pakannut mitään sheivausvälineitä mukaan, ja heti toisella viikolla kasvoi ihan julmettu sänki. Eli taitaa olla yksilöllistä tuo, miten usein toimenpidettä tarvitaan. Joillakin karvankasvu heikkenee, kun käy usein sokeroinnissa.

Minulla on aika pehmeä karva ja kasvaa lähinnä vain sääriin. Sheivaan yleensä noin kerran kuukaudessa, kun ei onneksi kasva karva. Olen kuitenkin miettinyt tuota sokerointia jos sillä sais sileät sääret. Aina kuitenkin pieni sänki kasvaa vaikka kuinka höyläis. Karva ei onneksi näy, mutta tuntuu.

[/quote]

Vierailija
22/25 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen -siirryin talvikarvasta kevään ohuiden sukkahousujen aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 02:39"]

Ovatko tuuheat?

Pakko myöntää, että omia sääriäni koristaa tällä hetkellä tumma ja tuuhea karvoitus.

T: kauniiksi kehuttu 25-v nainen

[/quote]

Pari viikkoa sitten epiloin tumman, pitkän ja tuuhean talviturkin pois. Taas pitäis raivata =(

Vierailija
24/25 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut tammikuussa? Ei nyt mitenkään voi tuuheaksi sanoa, hiukset on paljon tuuheammat :) Tuossa on jotain 5-7mm pitkiä tummahkoja karvoja, ei mieskään ole niitä moittinut, sen verran harvoin muutenkin on intiimiä kosketusta, eikä koskaan tiedä varautua.

Vierailija
25/25 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajoin, ennen ajamista oli pieni sänki..:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme