Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet naapurit ja siivoamattomuus!!! Apua. Rapussa haisee.

Vierailija
08.05.2024 |

Eli taloon muuttti perhe minun vierusnaapuriin. Noin 3 kuukauden sisällä aloin ihmetellä tunkkaista hajua kerroksessamme.

No syy melko pian löytyi, kun perheen juuri ja juuri kouluikäiset lapset tekivät lähtöä oviauki. Asunnosta tuli rappuun tuo tuttu tunkkainen haju ja eteinen oli ihan järkyttävässä kunnossa, pidemmälle en nähnyt. Lattia täynnä mytyssä olevia vaatteita. Tavaroita sikin sokin pitkin lipastoja.

Olen alkanut itse sairastella jatkuvasti heidän muuton jälkeen, flunssia yms.

Haju on sellainen, etteivät tuuleta. Siihen myös sekoittuu vivahteita mätänevästä ruuasta, likaisista astoista.

Eli yleissiisteys on pahasti pielessä. Liekkö siivoavat ollenkaan.

Voiko tällaisesta asiasta valittaa? Tunnen itseni kyyläksi jos puutun, mutta tämä on huomattavissa ilman kyyläämistä. Toki haju sai mielenkiintoni heräämään kyseistä asuntoa kohtaan, joten ehkä epäsopivasti kurkin sisälle. Ilmoitus isännöintiin? Uskon, että elävät jo terveydelle haitallisesti. Kaiken lisäksi myös minun asunnossani on alkanut esiintymään uusia satunnaisia pieniä ötököitä. Googlesta tunnistin lajin tuholaiskuoriaiseksi, myös sokeritoukkia on alkanut näkymään rapussa.

Tämä kaikki heidän muuttonsa jälkeen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellinen ongelma. Et ole kyylä. Ihan ok tehdä ilmoitus.

Vierailija
2/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys isännöitsijään. Ennen kuin kohta joudutaan tekemään tuholaistorjunta koko taloon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu psykiatrille. On normaalia, että kerrostalossa näkyy välillä hyönteisiä. Myös siivoamattomuus on normaalia joillekin. Maailma ei ole hajuton. Kuvittelet oireesi.

Tuo kyylääminen ei ole normaalia.

Vierailija
4/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojeluilmoitus, jos yhteys isännöitsijään ei tuota tulosta.

Vierailija
5/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaisin isännöitsijälle ja tekisin myös lasun. 

Vierailija
6/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä sairastu mistään naapurin sotkuisuudesta kerrostalossa. Jokainen kai pesee kädet tullessaan kotiin. 

Vierailija
7/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyis erakkojen muumiotkin kämpistä vähän nopeammin, kun ihmiset ilmoittelisivat pahoista hajuista

Vierailija
8/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myldikylddyyri on rikkaus josta jopa lapset ja vanhukset joutuvat maksamaan.

Vierailija
9/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteys isännöitsijään ja tee huoli-ilmoitus sossuun

minulla oli reilu vuosi sitten tuollainen naapuri.  heillä ei onneksi lapsia ollut, mutta olivat alkoholisoituneita. haju on uskomattoman paha... saivat häädön ja kun katsoin kun taloyhtiön palkkaama siivousporukka kantoi tavaraa ulos, niin esim. runkaptjasängyssä oli selviä eritetahroja, lattioilla oli ulostetta  ja sellaista. että kannattaa aloittaa valitustoimet pahasta hajusta heti: siinä kun menee aikaa, että saa haisulit häädettyä/heille apua.

Vierailija
10/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en siivoo jossei huvita enkä vie roskia jossei huvita. Ruokaakin jää aina tähteeksi mutta en aattele sitä ruuan tuhlauksena vaan tyyliin "mieluummin lautasella haisemassa kun mun per settä isontamassa". Tosin asun rivarissa.

Vierailija
11/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys isännöitsijään. Ennen kuin kohta joudutaan tekemään tuholaistorjunta koko taloon..

Se joudutaan tekemään jo nyt, koska tuholaisia on rapussa asti. Yleensä lähtevät liikkeelle, kun valot on sammutettu eli pimeällä.

Vierailija
12/12 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tehdä lastensuojelu ilmoitus. Tuo perhe tarvitsee apua ja äkkiä. Jos kodista ei jakseta pitää huolta, niin harvoin niistä lapsista myöskään huolta pidetään, vaan he joutuvat itse kantaamaan suuren vastuun itsestään ja sisaruksistaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan