Milloin olet viimeksi ajellut säärikarvasi?
Ovatko tuuheat?
Pakko myöntää, että omia sääriäni koristaa tällä hetkellä tumma ja tuuhea karvoitus.
T: kauniiksi kehuttu 25-v nainen
Kommentit (25)
Joo, mitä suotta säärikarvoja ajella. Lämmittää mukavasti näin talvipakkasilla.
Kesällä sitten eri asia.
V. 2007. Sen jälkeen on sokerointi pitänyt sileänä. :)
Jaa-a... joskus viime vuoden puolella. Normaalisti mä epiloin, mutta oon ollut senkin kanssa aika laiska. Sain kuitenkin sääreni raikottua tän viikon tiistaina. En tiedä, onko mun karvat nyt sitten vuosien epiloinnista hieman ohentuneet vai mitä, koska tuntuu, että epilaattori enemmän katkoo niitä kuin nyhtää.
Viime torstaina epiloin. Teen sen noin kahden viikon välein.
Viime kesänä varmaan.. :O Mitä sitä talvella ajelemaan, kohta kuitenkin taas alkaa se kausi kun saa/joutuu viikoittain karvat ajelemaan.
Pari vuotta sitten. Sokerointia täälläkin.. ei juuri karvoja tällä hetkellä.
hiihtolomalla, kävimme kylpylässä
lähiuimahallissa saavat ihastella liehuvia säärikarvojani kunnes tulee kesä
En muista, mutta toivottavasti olin ajanut ne helmikuussa kun olimme Thaimaassa. Olen sen verran vaalea- ja harvakarvainen että saatoin kyllä myös unohtaa. Sitä on hankala muistaa.
Aion kyllä ajaa (jos muistan) sitten kun alkaa taas sukkahousuton kesäkausi.
Noin tunti sitten. Eivät ole tuuheat, mutta melkoisen pitkät olivat.
Viime viikon lauantaina. Sitä ennen ties koska, oli pitkä tuuhea karvoitus.
Te jotka teette sen sokeroinnin niin kuinka usein se täytyy tehdä? Onko se kivulias? Kuten esim brasilialainen...Onko kallis toimenpide?
Sokerointi on kivulias toimenpide, ainakin minulle oli, sillä karvani on karkeaa ja runsasta... Maksoi muutaman kympin. Minulle "luvattiin" 4 viikon karvaton kausi. Lähdin lomalle, enkä pakannut mitään sheivausvälineitä mukaan, ja heti toisella viikolla kasvoi ihan julmettu sänki. Eli taitaa olla yksilöllistä tuo, miten usein toimenpidettä tarvitaan. Joillakin karvankasvu heikkenee, kun käy usein sokeroinnissa.
Just tulin suihkusta ja ajelin siellä. Noin kerran viikossa, etenkin näin kesän lähestyessä.. :)
Epiloin joka lauantai saunan jälkeen. ei ole tuuheat kun vuosien epilointi on saanut ne tosi hennoiksi ja ohuiksi.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 09:38"]
Jaa-a... joskus viime vuoden puolella. Normaalisti mä epiloin, mutta oon ollut senkin kanssa aika laiska. Sain kuitenkin sääreni raikottua tän viikon tiistaina. En tiedä, onko mun karvat nyt sitten vuosien epiloinnista hieman ohentuneet vai mitä, koska tuntuu, että epilaattori enemmän katkoo niitä kuin nyhtää.
[/quote]
Ai, en siis ole ainoa jolla epilointi ei enää toimi! Olen epiloinut viitisentoista vuotta ja esimerkiksi säärikarvojen poisto on yhtä tyhjän kanssa kun karvat eivät enää lähde juurineen. En tiedä onko tuolla karvojen paksuudella niin merkitystä - epiloin myös kainalokarvojani ja sieltäkin kone vain katkoo suurimman osan karvoista, ei nyhdä. Ja taatusti ovat paksuja karvoja :)
Ja siis aloittajan kysymys: epiloin sääret eilen, sheivasin viimeksi pari kuukautta sitten. Poistan karvat silloin kun muistan eli noin kerran kuussa.
On tuuheat, ajoin ne pari viikkoa sitten... Mieskin vaan onnellisesti illalla siveli mun jalkoja eikä huomauttanut mitään. OIkeesti veikkaan, ettei se vaan enää edes kiinnitä pikkuseikkoihin huomioita. ;D