Hajuvesi, joka kääntää päät
Tuli toisen ketjun innoittamana mieleen, että listataan tänne ylivoimaisesti eniten kehuja keränneitä hajuvesiä. Minä aloitan: Diorin Hypnotic Poison on minulla ollut se kehumagneetti. Entäs teillä?
Kommentit (94)
Hugo Bossin Nuit on mielettömän hyvä iltatuoksu.
Arkeen Lacosten suht uusi Eau de Lacoste. Tästä hajuvedestä olen kolmelta tai neljältä täysin tuntemattomalta saanut kehuja! Raikas ja hedelmäinen, joka iltaa kohti vain paranee. Itse en pysty käyttämään vahvoja hajuvesia, joten tuo on sopivan kevyt.
Yves Rocherin Flowerparty. Moni on tykännyt ja kysynyt, mitä tuoksua käytän.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 12:48"]
L'Eau Du Mérde , aivan ehdoton!
[/quote]
Mikä tämä tuoksu on, kenen valmistama ja mistä saa?
[/quote]
Multa löytyy useampi pullo, voin myydä. Á 75€/50ml.
[/quote]
Mulla ei oo itsellä, mutta kun naapuri tyhjentää lietelantakaivon, sitä vois saada ämpärillisen tolla hinnalla.
[/quote]
Kai sitä jokaiselta löytyy.
En tiedä onko hajussani vikaa vai eikö kukaan lähiympäristöni naisista käytä hajuvesiä kun en koskaan haista kenenkään hajuvesiä. En edes omaani muutaman käyttökertaa jälkeen kun olen tottunut tuoksuun.
Kauan sitten Biagottin Roma oli sellainen - minua ainakin 20 v. nuorempi mies seurasi minua pitkään, ja kun sitten katsoin vähän kummastuneena, hän selitti "kun sä tuoksut niin ihanalta..." Viime aikoina Dolce&Gabbanan Light Blue on aiheuttanut kyselyitä "tuosta ihanasta tuoksusta".
Olen niin pelle, että luotan noihin harvinaisiimpiin tuoksuihin.. Santa maria novellan Kioto ja Melogranon tuoksut mieheni taitaa yhdistää minuun lpun ikänsä.
http://www.nstperfume.com/2006/06/15/santa-maria-novella-melograno-pomegranate-fragrance-review/
Yhteisiltä matkoilta tulosta. En halua enää tusinahajuvesiä cK:n one:in tai Ralph Laurenin blue:n tavalla. Mutta se Rive Gauche tuoksuu kyllä hyvältä ja omalta äidiltä, vaikken sitä itse osta.
Lancomen Hypnose, siitä minulta aina kysytään mikä on tuo ihana tuoksu.
Mieheni tykkää Dieselin Fuel for Life Limited editionista.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 22:02"]
Lancomen Hypnose, siitä minulta aina kysytään mikä on tuo ihana tuoksu.
[/quote]
Hui! Sain itse Hypnosea pullon kaverilta, joka sai siitä päänsärkyä. Sama ongelma minulla myös, aivan hirveä pistävä löyhkä. Ehkä tuo on itse asiassa hienovarainen huomautus, että tuoksut vähän turhan voimakkaasti hajusteelle?
Mulla on ihan tavallinen Garnierin deodorantti. Tuoksuu hyvälle ja se riittää. Jos käyttäisin hajuvettä, en voisi laittaa deodoranttia. En tykkää eri hajujen yhdistelmistä.
Guerlain Robe Noire on uusi suosikkini.
Olen tämän ketjun alkuperäinen aloittaja, ketju on näköjään nostettu taas ylös. Hikiset suomimammat ovat peukuttaneet ahkerasti alas aloitusviestiäni.
Haiskaa vaan hielle tolvanat. Minä tuoksun hyvälle ja käännän päät.
Ei mulla muuta. Ap
shalimar <3 saakohan Balahea vielä?
No ne hajut on erilaisia eri ihmisillä. Minulla kaikki lähinnä lemuaa jostain syystä. Se luonnonpohjaiset, että synteettiset.
Chanelin Coco Noir. Tuoksuu paljon paremmalta iholla kuin pullossa ja pari tuntia laitosta tuoksu on ihan huumaavan ihana. Ei kuitenkaan ihan arkituoksu. ;)
Oopium, oo se on aivan ihana! Ei oo teini tuoksu todellakaan. N. yli 20 v suosittelisin. Kallis vaan on..
N25