Hajuvesi, joka kääntää päät
Tuli toisen ketjun innoittamana mieleen, että listataan tänne ylivoimaisesti eniten kehuja keränneitä hajuvesiä. Minä aloitan: Diorin Hypnotic Poison on minulla ollut se kehumagneetti. Entäs teillä?
Kommentit (94)
YSL:n In Love Again, mutta sitä ei kai valmisteta enää.Todella erikoinen, muista erottuva tuoksu.
Miehet tulevat joskus lähelle nuuskimaan, kun käytän Paris Hiltonin tuoksua Dazzle. (kirsikoita, shampanjaa, aprikoosia, patsulia)
Naispuoliset työkaverit tykkäsivät Clean Shower Freshista.
Nina Ricci Nina (se omenanmuotoinen pullo, se perusversio).
Siitä oon saanut kehuja niin miehiltä kuin naisilta.
Elizabeth Ardenin hajuvesi nimeltä Red Door. Kääntää päät, ja useasti minulta on miehet kysyneet, mikä tuoksu minulla on. On tosin aika voimakas ja erittäin naisellinen, jossain määrin "aikuisen naisen" tuoksu, ei mielestäni sovi alle nelikymppisille.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 12:48"]
L'Eau Du Mérde , aivan ehdoton!
[/quote] :D Tää oli paras :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 16:04"]
Ja joo, tykkään myös nimenomaan ns. niché-tuoksuista, mielestäni on aika lailla kulttuuriskandaali, ettei näitä saa Suomesta mistään. Helsingin Stockakin poisti juuri pari ne heidän valikoimastaan löytynyttä merkkiä. Kokonaiselle sukupolvelle suomalaisia saattaa nyt oikeasti sellainen kuva, että he ovat yliherkkiä hajusteille, kun todellisuudessa se herkkyys on usein syntynyt teollisissa parfyymeissä tuoksun tehostamiseen käytettäville phtalaateille.
[/quote]
heehee pakko kysyä: mikäköhän on tämä erikoinen niché-tuoksu????
Laitan noita aivot taidokkaasti päähään.
Kraanavesi. Rantasaunan jälkeen ehkä eniten poikaystävät kehuneet kun vihdan tuoksua tarttunut vähän. Lähes kaikki poikaystäväni ovat sanoneet hajuttomuuteni olleen yksi asia mikä sai lähestymään, hiuslakkojen ja muiden voimakkaiden hajujen käyttäjät eivät ole heitä kiinnostaneet.
Mutta kaikille löytyy ihailijansa, miehet jotka eivät minusta kiinnostu tulevat sitten teitä haistelemaan =)
Ainoa tuoksu, josta olen saanut positivista kommenttia ja kyselyitä, on Cherry Vanilla edt.
Itseänikin kiinnostaisi enempi niché-tuoksut, mutta kun saatavuus on niin huono ja hinnat pilvissä.
hugo bossin femme on ihana. ennen käytin aah niin ihanaa Isabella Rosselinin - Isabella Parfym sellainen punanen pullo <3
seppälästä 6 euron purkki LOVE DANCEa aivan loistava ja ainakin 5 ihmistä kysyneet mikä tuoksu se on :)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 16:50"]
Elizabeth Ardenin hajuvesi nimeltä Red Door. Kääntää päät, ja useasti minulta on miehet kysyneet, mikä tuoksu minulla on. On tosin aika voimakas ja erittäin naisellinen, jossain määrin "aikuisen naisen" tuoksu, ei mielestäni sovi alle nelikymppisille.
[/quote]
Ei sovi alle 100 vuotiaille, haisee aivan hikisille kainaloille, joihin on laitettu deodoranttia peittämään hajua.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 16:50"]
[/quote]
Ei sovi alle 100 vuotiaille, haisee aivan hikisille kainaloille, joihin on laitettu deodoranttia peittämään hajua.
Olen saanut kehuja useistakin tuoksuista, mm. Hugo Bossin Deep Redistä, Naomi Campbell edp:stä (siis siitä ekasta Naomi-tuoksusta), L'Eau de Kenzosta... Mutta ehkä kaikkien kauhistukseksi... eniten Body Shopin White Muskista (kehuja nimenomaan miehiltä) ja Chanel vitosesta (jota käytin joskus parikymppisenä saatuani hajuveden ystävältäni). Ehkä miesten tuoksumaku on erilainen kuin naisten??
Cacharel LouLou ja Elizabeth Taylor White Diamonds, kehuja ropisee niin naisilta kuin miehiltä
Monet miehet tykänneet therryn angelista
Diorin Miss Dior on kerännyt paljon miesten ja naisten kehuja, samoin Calvin Kleinin Euphoria Blossom. Escadan eräs vanhempi kesätuoksu taitaa tosin ola se kaikkein kehutuin (ja kaverit innostuivat ostamaan samaa nuuskuteltuaan sitä minulla:) )
Hevosen lanta ja hiki.