Hajuvesi, joka kääntää päät
Tuli toisen ketjun innoittamana mieleen, että listataan tänne ylivoimaisesti eniten kehuja keränneitä hajuvesiä. Minä aloitan: Diorin Hypnotic Poison on minulla ollut se kehumagneetti. Entäs teillä?
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 00:20"]
hajuvesi kääntää mun pään poipäin, yäk
jos on puhdas, ei tarvitse peittää mitään hajua
[/quote]
Tyypillinen suomalaisen av-mamman ajattelutapa.
En oo kuullu noista yhdestäkään,
mutta voin sanoa että varmuudella se on Rivo Kauhee, koska se on vaan niin kauhee. varmaan myös kasarihitit Opium ja LouLou, ja mitä niitä olikaan
Rive Gauche ilmeisesti ;) Loulou on ihan hyvä tuoksu minunkin mielestäni. Ap
AIkoinaan guccin vihreä envy me, mutta nykyään saa vain pinkkiä... :( Ai että se vihreä oli ihanaa.
Aikoinaan oli Reginassa vinkki, että vaginan eritettä ranteisiin ja kaulalle ja miehet haistaa estrogeenit.
Ainoa hajuvesi, josta kaksi ventovierasta miestä on kysynyt minulta, mikä se on, on ollut Armanin She.
Useimmat hajuvedet ovat niin voimakkaita, että saan niistä hengenahdistusta ja migreenin, joten kyllä, myös minulla hajuvedet kääntävät pään nimenomaan poispäin. Sen takia pystyn olemaan esimerkiksi äitini kanssa samassa tilassa vain väliaikaisesti, koska hän suosii Poisonia ja Chanelia ja vieläpä runsain mitoin suihkuteltuna.
Itse käytän hajuvettä vain äärimmäisen harvoin. Silloin suosin keveitä kesäisiä tuoksuja, kuten Eau de Finlandea, jossa tuoksuu koivu ja kielot. En suihkauta kaulalle vaan ranteisiin, joten pystyn itse paremmin hengittämään.
Minä en myöskään kestä voimakkaita hajuja. Ja oma äitini taas käyttää todella voimakkaita hajuvesia.
Kyllä ne hajuvedet kääntävät pään ja nimenomaan poispäin täälläkin.
Toooooosi kauan sitten mulla oli Calvin Kleinin Eternityä, jota ei silloin vielä saanut Suomesta, poikaystäväni oli tuonut sitä Jenkeistä. Silloin minulta kysyi moni ihminen, naisia ja miehiä että mitä hajuvettä sulla on, yksi mies kirjoitti sen oikein ylös kun halusi osataa sitä omalle tyttöystävälleen :)
Mutta sehän kärsi sitten pahan inflaation kun sitä alkoi olla mummoilla Itäkeskuksessakin...
Cacharelin Noasta on tullut hirmuisesti kehuja. Itselläkin tulee hyvä mieli joka kerta kun sitä laitan. Paitsi nyt raskausaikana kun kaikki aistit ovat jotenkin vinksallaan.
Niin ja yllättäen Body Shopin Moroccan Rose on kerännyt kehuja!
-16
Burberry Brit tai Victor Rolf Flowerbomb, molempien tuoksu paranee päivän mittaan ja kehuja on sadellut!
Klassikko Diorissimo. Tykätään tai ei, en luovu siitä ikinä. Toinen lempparini Bvlgarin Pour femme, tuoksusta tulee aina mieleen isoäitini puuteri (jostain kumman syystä).
hajuvesi kääntää mun pään poipäin, yäk
jos on puhdas, ei tarvitse peittää mitään hajua