G: Biisi, josta sulle tulee vahvasti nuoruus mieleen?
Kommentit (49)
Nyt kun täällä on niin paljon ysärinuoria, niin löytyisikö täältä apua? Mikä oli se kahden siskoksen duo, joka oli ns. one hit wonder..? Nimi viittasi Faaraoon, mutta ei ollut minusta kuitenkaan tuo tuo Pharao. Biisi ilmestyi muistaakseni -99, olin silloin juuri aloittanut yläasteen.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:28"]
Nyt kun täällä on niin paljon ysärinuoria, niin löytyisikö täältä apua? Mikä oli se kahden siskoksen duo, joka oli ns. one hit wonder..? Nimi viittasi Faaraoon, mutta ei ollut minusta kuitenkaan tuo tuo Pharao. Biisi ilmestyi muistaakseni -99, olin silloin juuri aloittanut yläasteen.
[/quote]
Minulle tuli vain Cheeky girls mieleen, mutta et varmaan sitä tarkoittanut..
Näitähän olisi vaikka millä mitalla, mutta mm. Anssi Kelan Puistossa muistuttaa yhdestä elämäni hupsuimmasta aikakaudesta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:40"]
[/quote]
Minulle tuli vain Cheeky girls mieleen, mutta et varmaan sitä tarkoittanut..
[/quote]
En, sitä en tarkoittanut.. Nimi liittyi hyvin vahvasti Faaraoon, ja Youtubestakin olen sitä yrittänyt etsiä ilman tulosta. Harmi!
[/quote]
Muistaisitko yhtään tarkemmin, millainen tuo biisi oli, oliko tytöt Suomesta vai muualta, oliko musiikkivideota silloin näkyvillä ym.? Noita yhden hitin tyttöduuoja oli tuolloin tosi paljon.
Itse olen v. -99 ollut 15-vuotias, joten pienellä muistutteluavulla voisin hyvinkin löytää tuon biisin, kun otollisessa iässä silloin olin. :)
Pharaon There is a Star on niiin yläasteajaltani