Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisikohan tämän parkkisakon kumottua? Syy:

Vierailija
02.07.2020 |

Parkkerattiin auto ja lähdettiin syömään. Kohta mies muisti, että auton parkkimaksu pitää maksaa (miehen auto, minä ajoin). Sanoin, että ei hätää, mulla on Easypark-sovellus, maksan sen sillä. Miehen auto ei ollut tunnareissani, mutta sen sai kätevästi lisättyä sinne. Mies sanoi, että muistaakohan rekisteritunnusta, ja katsoi avaimiaan ja sanoi sitten tunnuksen. Laitoin parkkiaikaa ja mentiin syömään.
Matkalla vielä näin parkkipirkon (miehen), joka keskusteli jonkun autoilijan kanssa, joka oli auton ja peräkärryn kanssa Kasarmitorilla, mutta ei siinä sen ihmeempää.
Kun tulimme syömästä, autossa olikin parkkimaksu!
Eli mies oli sanonut mulle auton rek-tunnuksen väärin. Koitin etsiä vielä miestä, siis parkkivalvojaa, mutta häntä ei näkynyt. Eli kaupungin pysäköintivirhemaksu kyseessä, ei mikään yrityksen (joita en maksa koskaan, koska heillä todistustaakka kuskista).
Ajattelin vaatia maksun mitätöintiä, koska mielestäni meillä on todella hyvä ja pätevä syy.

Kommentit (217)

Vierailija
61/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, pilaa sitten koko ketju määkinälläsi. Pidä hyvänäsi!

Selväksi nyt tuli että parkkimaksut on muutenkin puhdasta kaupungin kartellien rahoitusta johon minä en laita senttiäkään! Mies saa tatuoida sen rekkarin otsaansa jos kuvittelee että enää ikinä annan piparia.

Ap

Vierailija
62/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita ja sano että kirjoitit vahingossa rekkarin kiireessä väärin, menee ehkä läpi jos meni edes lähelle oikeaa. Jos ei, ei tätä ehkä kannata yrittää. Itse sain sakot kun lappu oli tippunut auton lattialle kun laitoin oven kiinni. Valitin että olin kyllä maksanut, ja sain maksun pudotettua puoleen. Pudottivat, koska maksu oli maksettu. Sama pätee teihin eli kannattaa yrittää valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE lunastitte pysäköintiluvan ajoneuvolle, jonka rekisteritunnuksen TE ilmoititte pysäköinninvalvontaan. Kuitenkin pysäköitte paikalle ajoneuvon, jonka rekisteritunnus ei ollut sama kuin ilmoitetun ajoneuvon. Teidän moka.

Vierailija
64/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan te joiden mielestä mun pitäis vaan niellä tää pska on niitä samoja lampaita jotka tuhlaa rahansa ja hakee sitten sossusta lisää. Mä käytän rahani vastuullisesti, eikä mulle ole mitään ylimääräistä 150e noin vain laittaa TÄYSIN PERUSTEETTOMAAN SAKKOON!!!!!

Ap

Ei missään varmaan ole parkkisakko 150e.....

Vierailija
65/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, pilaa sitten koko ketju määkinälläsi. Pidä hyvänäsi!

Selväksi nyt tuli että parkkimaksut on muutenkin puhdasta kaupungin kartellien rahoitusta johon minä en laita senttiäkään! Mies saa tatuoida sen rekkarin otsaansa jos kuvittelee että enää ikinä annan piparia.

Ap

Ei ole kenenkään määkinä pilannut ketjua :)

Sen kaatuneesta merkistä sakon maksaneen on pakko ollut olla Parkkipate eli yksityinen pysäköinninvalvonta, en tajua, miten kunta voisi maksattaa sellaista. Ja siis patejen maksuja ei pidä ikinä myöntää ja hakea syitä niiden kumoamiselle, vaan pitää sanoa, ettei tiennyt, kuka auton siihen ajoi, niin homma päättyy siihen. Pate uhkailee oikeudella, mutta ei mene sinne, koska heillä ei ole näyttöä kuskista.

Ap

Vierailija
66/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan te joiden mielestä mun pitäis vaan niellä tää pska on niitä samoja lampaita jotka tuhlaa rahansa ja hakee sitten sossusta lisää. Mä käytän rahani vastuullisesti, eikä mulle ole mitään ylimääräistä 150e noin vain laittaa TÄYSIN PERUSTEETTOMAAN SAKKOON!!!!!

Ap

Ei ollutkaan. Tuo kirjoittaja esittää minua.

Ap

Vierailija
67/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis oikeasti alkaa hermo palaa. Yksikin poikkipuolinen sana, niin etsin teidät käsiini IP-numeroiden avulla. Voi hitto mitä lampaita. Määmää. Ja vielä Bääää.

Vierailija
68/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies vaatii minulta aluksi puolta ja sanoi sen olevan 75 euroa. Nyt illalla vaahtosi että minun kuuluu maksaa kokonaan. Täytyy pyytää se sakko näytille. Ei juma lauta jos se yrittää tässä kusettaa.

Vierailija
69/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt siis oikeasti alkaa hermo palaa. Yksikin poikkipuolinen sana, niin etsin teidät käsiini IP-numeroiden avulla. Voi hitto mitä lampaita. Määmää. Ja vielä Bääää.

Ap

Vierailija
70/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valita ja sano että kirjoitit vahingossa rekkarin kiireessä väärin, menee ehkä läpi jos meni edes lähelle oikeaa. Jos ei, ei tätä ehkä kannata yrittää. Itse sain sakot kun lappu oli tippunut auton lattialle kun laitoin oven kiinni. Valitin että olin kyllä maksanut, ja sain maksun pudotettua puoleen. Pudottivat, koska maksu oli maksettu. Sama pätee teihin eli kannattaa yrittää valittaa.

Pudottivat puoleen? Tuskin siis TAASKAAN kyse kunnallisesta pysäköinninvalvonnasta. Koska joko se maksu on aiheellinen, tai sitten ei. Ei mikään kunta katsoisi, että pitää maksaa puolet, aivan epähallinnollista touhua.

Ja siis kiireessä meni nimenomaan väärin.

Ap

Vierailija
71/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ala :) Sulla paloivat jo :D

Ap

Vierailija
72/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, tämä ketju on kohta Iltasanomissa. Hyvä trolli.

Vierailija
73/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet!

Vierailija
74/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies vaatii minulta aluksi puolta ja sanoi sen olevan 75 euroa. Nyt illalla vaahtosi että minun kuuluu maksaa kokonaan. Täytyy pyytää se sakko näytille. Ei juma lauta jos se yrittää tässä kusettaa.

Vale-Ap:n nolo seivausyritys :D Hällä meni tää nyt aidosti ihon alle, hihhih.

Ap

Vierailija
75/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huima keskustelu. Oikea AP on tehnyt auton omistajan suosiollisella avustuksella virheen: Maksanut väärän auton pysäköintimaksun. Jos minä, maalainen, erehdyn työntämään rahani väärän auton kohdalla olevaan mittariin ja oman autoni mittarissa ei olekaan pysäköintiaikaa, niin virhemaksu on aivan selvä juttu, kuten myös AP:n tapauksessa. Sopikoon virheen varsinaisesti tehneen entisen miesystävänsä kanssa maksumenettelystä.

Vierailija
76/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anna olla jos et parempaan pysty. Mies ei ole mitään vaahdonnut tai ollut muutenkaan yhteyksissä tapahtuneen jälkeen eikä tarvitse jatkossakaan olla. Sen verran rumasti sanoin sille ja ihan aiheesta. Typerystä ei kukaan halua vierelleen.

Ap

Vierailija
77/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ette saa. Ette olleet maksaneet autonne pysäköintiä vaan jonkun toisen.

Kiitos, ap!

Käville Kallessa syömässä ja hyvä oli kattaus.

Vierailija
78/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit 76 ja 77 myös vale-Ap:n.

Ap

Vierailija
79/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anna olla jos et parempaan pysty. Mies ei ole mitään vaahdonnut tai ollut muutenkaan yhteyksissä tapahtuneen jälkeen eikä tarvitse jatkossakaan olla. Sen verran rumasti sanoin sille ja ihan aiheesta. Typerystä ei kukaan halua vierelleen.

Ap

Niin eli sinua :D

Ihan on mies vieressä nytkin! Ja ei tarvitse puoliakaan maksella sakkoja kun sen voi tehdä luonnossa. Saatetaan jatkossa hakea sakkoja tahallaan jotta saadaan säpinää suhteeseen.

Ap

Vierailija
80/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin ketjua ja olen kirjoittanut tähän mennessä tasan VIISI viestiä tänne. Kaikki muut on vale-ap!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme