Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisikohan tämän parkkisakon kumottua? Syy:

Vierailija
02.07.2020 |

Parkkerattiin auto ja lähdettiin syömään. Kohta mies muisti, että auton parkkimaksu pitää maksaa (miehen auto, minä ajoin). Sanoin, että ei hätää, mulla on Easypark-sovellus, maksan sen sillä. Miehen auto ei ollut tunnareissani, mutta sen sai kätevästi lisättyä sinne. Mies sanoi, että muistaakohan rekisteritunnusta, ja katsoi avaimiaan ja sanoi sitten tunnuksen. Laitoin parkkiaikaa ja mentiin syömään.
Matkalla vielä näin parkkipirkon (miehen), joka keskusteli jonkun autoilijan kanssa, joka oli auton ja peräkärryn kanssa Kasarmitorilla, mutta ei siinä sen ihmeempää.
Kun tulimme syömästä, autossa olikin parkkimaksu!
Eli mies oli sanonut mulle auton rek-tunnuksen väärin. Koitin etsiä vielä miestä, siis parkkivalvojaa, mutta häntä ei näkynyt. Eli kaupungin pysäköintivirhemaksu kyseessä, ei mikään yrityksen (joita en maksa koskaan, koska heillä todistustaakka kuskista).
Ajattelin vaatia maksun mitätöintiä, koska mielestäni meillä on todella hyvä ja pätevä syy.

Kommentit (217)

Vierailija
41/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että jouduit pysäköimään siihen, kun ravintolassa joku sai sydärin ja jouduit antamaan elvytystä. Et siinä kiireessä ehtinyt mitään parkkimaksuja maksella. Läpi menee, että heilahtaa.

Vierailija
42/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap trollaa. Mutta ap, ens kerralla kun kirjotat tänne niin se pitää tehdä vähän pehmeämmin. Alotuksessahan vielä esität vähän sellasta "ohhoh, voi että, mitenköhän tässä tulisi toimia". Mutta vastauksissa oletkin liian aggressiivinen. Niissä "tiedät" olevasi varmuudella oikeassa ja muut tyhmiä, olet varma että tämä tarina toimisi tämän kuvitteellisen sakon kumoamiseen.

Jos olisit niin varma, et olisi koskaan kirjoittanut tätä aloitusta. Tai sun ois enemmänkin pitänyt kirjottaa se teksti tyyliin "arvatkaa mitä kävi. No ihan sama, haen kumoamista ja se onnistuu varmasti."

Ja sitten kaikki kirjoittaisi että ei tuu onnistuu ja sä haukkuisit niitä tyhmiksi.

Sä lähdit väärällä sävyllä vastaamaan. Vasta kolmannelta sivulta eteenpäin kuuluu "suuttua". Lisäksi tarina ei oikein voi kasvaa mielenkiintoisesti. Vai mitä muka käy seuraavaksi? Sä meet selvittää tätä parkkipaten kanssa ja päädyt pettämään poikakaveria, jotta saat sakot peruttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä väittää nyt että mun kuuluu maksaa koko sakko, koska se oli mun easypark ja olin jotenkin maagisesti nyt vastuussa siitä että tiedän mitä sinne näppäilen. Vaikka ITSE sanoi väärin. Voi luoja että sekin on tampio.

Ap

Vierailija
44/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri sai kumottua ihan vaan sillä selityksellä että oli näppäillyt rekkarin väärin.

Pysäköinnistä oli maksettu oikea summa ja sovelluksessa olevassa rekkarissa oli 1numero tai kirjain väärin.

Vierailija
45/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt maksatte sakkonne ja seuraavalla kerralla osaatte toimia oikein.

Tuskinpa maksetaan, emme ole lampaita, kuten sä, määää (=sama lampaaksi, niin tajuaa).

Ap

Just. Hanki elämä äläkä tule muiden ketjuihin varastamaam huomiota.

Eli toi EI OLE MUN KIRJOITTAMA!

T. OIKEA AP

Vierailija
46/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee lopulta se oikea vastaus: koska mies sanoi väärän rekkarin, niin JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
47/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä rekkari on teidän moka. Ei onnistu virhemaksun peruminen.

Miksi ei? Haluaisitko, tai oikeammin, kykenetkö, hieman perustelemaan?

Ap

Etkö nyt ***** palikka tajua, ettet ollut maksanut ko. auton pysäköintimaksua, siitä tulee se virhemaksu.

Joo, tulee, nyt olikin kyse sen KUMOAMISESTA aiheettomana, jos et tyhmä tajunnut.

Ap

Ja tämäkään ei ole minun!!!!

OIKEA AP

Vierailija
48/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap trollaa. Mutta ap, ens kerralla kun kirjotat tänne niin se pitää tehdä vähän pehmeämmin. Alotuksessahan vielä esität vähän sellasta "ohhoh, voi että, mitenköhän tässä tulisi toimia". Mutta vastauksissa oletkin liian aggressiivinen. Niissä "tiedät" olevasi varmuudella oikeassa ja muut tyhmiä, olet varma että tämä tarina toimisi tämän kuvitteellisen sakon kumoamiseen.

Jos olisit niin varma, et olisi koskaan kirjoittanut tätä aloitusta. Tai sun ois enemmänkin pitänyt kirjottaa se teksti tyyliin "arvatkaa mitä kävi. No ihan sama, haen kumoamista ja se onnistuu varmasti."

Ja sitten kaikki kirjoittaisi että ei tuu onnistuu ja sä haukkuisit niitä tyhmiksi.

Sä lähdit väärällä sävyllä vastaamaan. Vasta kolmannelta sivulta eteenpäin kuuluu "suuttua". Lisäksi tarina ei oikein voi kasvaa mielenkiintoisesti. Vai mitä muka käy seuraavaksi? Sä meet selvittää tätä parkkipaten kanssa ja päädyt pettämään poikakaveria, jotta saat sakot peruttua?

Kyllä olin valmis ottamaan vastaan PERUSTELLUT kerronnat siitä, miksi ei mene läpi. Miksi joku sanoo, että pitää maksaa, tai lähinnä, että niitä ei kumota, jos ei osaa perustella?

Ap

Vierailija
49/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt oman auton rekisterinumero pitää muistaa! Miehen moka, hän maksakoon sakot.

En usko että saatte maksua mitätöityä, näissä asioissa ei yleensä jousteta. Kannattaa toki yrittää.

Se on kyllä kuskin vika. Aika erikoista syyttää jotain toista, jos ei muista huolehtia maksua.

Vierailija
50/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri sai kumottua ihan vaan sillä selityksellä että oli näppäillyt rekkarin väärin.

Pysäköinnistä oli maksettu oikea summa ja sovelluksessa olevassa rekkarissa oli 1numero tai kirjain väärin.

Nonni, lampaat.

Lisäksi ihmettelen sitä vastaajaa, jonka mielessä pieni pysäköinninvalvoja syyllistyy, jos saan maksun peruttua. Eikö normaali tunne-elämällä varustettu valvoja ole ILOINEN, että asia olikin kunnossa? On.

Ap

Vierailija
51/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me voi sitä tällä palstalla päättää. Laita oikaisupyyntö sinne, mistä sakon olette saaneet, ja mukaan perustelut ja todisteet siitä, miksi sakko on mielestänne aiheeton. He päättävät, perutaanko sakko vai ei.

Vierailija
52/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen ehkä suoraan juttelemaan sille pysäköinninvalvojalle ja sovin jotain. Jos menis samaan paikkaan kyttäämään pariksi päiväksi ja sitten selittäisi asian kun se tulee sinne. Kyllä sekin on ihminen ja ymmärtää varmaan kun perustelee.

Vierailija
53/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa maksetaan, emme ole lampaita, kuten sä, määää (=sama lampaaksi, niin tajuaa).

Ap

T. OIKEA AP

Oli se mun. Sen sijaan viesti nro 44 ei ollut. Joku suutahti nyt.

Ap

Vierailija
54/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan te joiden mielestä mun pitäis vaan niellä tää pska on niitä samoja lampaita jotka tuhlaa rahansa ja hakee sitten sossusta lisää. Mä käytän rahani vastuullisesti, eikä mulle ole mitään ylimääräistä 150e noin vain laittaa TÄYSIN PERUSTEETTOMAAN SAKKOON!!!!!

Ap

Vierailija
55/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T. OIKEA AP

Ap

Heko heko heko heko ja bää bää.

Ei ollut ap, etkä ole sinäkään.

Ap

Vierailija
56/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka reppana ei muista autonsa rekkaria ulkoa? 

Minä reppana. Mulla on ollut 62 autoa. Nyt on 4 joista muistan yhden kilven koska se maksoi 750e.

Vierailija
57/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T. OIKEA AP

Ap

Ap

Oli kyllä. Ottiko itsetunnolle kun et osaa perustella sönkötyksiäsi?

Ap

Vierailija
58/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä viesti nro 55:kään ollut minä.

Ap

Vierailija
59/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T. OIKEA AP

Ap

Ap

Ap

No kiva että sun iltaa ainakin piristää tää imitointi. Ehkä jopa opit täällä jotain muuta kuin lammastelua.

Ap

Vierailija
60/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

T. OIKEA AP

Ap

Ap

Ap

No kiva että sun iltaa ainakin piristää tää imitointi. Ehkä jopa opit täällä jotain muuta kuin lammastelua.

Ap

Miten tuo sinusta näyttäisi kirjoittajan piristymiseltä? Et varmaan osaa vastata, koska se ei näytä sille.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi