Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisikohan tämän parkkisakon kumottua? Syy:

Vierailija
02.07.2020 |

Parkkerattiin auto ja lähdettiin syömään. Kohta mies muisti, että auton parkkimaksu pitää maksaa (miehen auto, minä ajoin). Sanoin, että ei hätää, mulla on Easypark-sovellus, maksan sen sillä. Miehen auto ei ollut tunnareissani, mutta sen sai kätevästi lisättyä sinne. Mies sanoi, että muistaakohan rekisteritunnusta, ja katsoi avaimiaan ja sanoi sitten tunnuksen. Laitoin parkkiaikaa ja mentiin syömään.
Matkalla vielä näin parkkipirkon (miehen), joka keskusteli jonkun autoilijan kanssa, joka oli auton ja peräkärryn kanssa Kasarmitorilla, mutta ei siinä sen ihmeempää.
Kun tulimme syömästä, autossa olikin parkkimaksu!
Eli mies oli sanonut mulle auton rek-tunnuksen väärin. Koitin etsiä vielä miestä, siis parkkivalvojaa, mutta häntä ei näkynyt. Eli kaupungin pysäköintivirhemaksu kyseessä, ei mikään yrityksen (joita en maksa koskaan, koska heillä todistustaakka kuskista).
Ajattelin vaatia maksun mitätöintiä, koska mielestäni meillä on todella hyvä ja pätevä syy.

Kommentit (217)

Vierailija
1/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis parkkisakko, ei -maksu.

Ap

Vierailija
2/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu peruminen. Teidän moka. Kannattaa olla huolellisempi. Ja hei, opetelkaa nyt ihmeessä se rekkari ulkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette saa. Ette olleet maksaneet autonne pysäköintiä vaan jonkun toisen.

Vierailija
4/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu peruminen. Teidän moka. Kannattaa olla huolellisempi. Ja hei, opetelkaa nyt ihmeessä se rekkari ulkoa.

Miksi ei onnistu? Perustele hieman.

Ap

Vierailija
5/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ette saa. Ette olleet maksaneet autonne pysäköintiä vaan jonkun toisen.

Niin, mutta se auto ei ollut pysäköitynä sillä alueella.

Ap

Vierailija
6/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi täysin epäoikeudenmukaista vaatia tuosta maksamaan virhemaksua. Ei ollut pysäköinnissä virhettä, ainoastaan maksun suoritustavassa.

Ap

Vierailija
7/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai saisikohan sen oikaistua Easyparkissa sen rekkarin? 🤔

Ap

Vierailija
8/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka reppana ei muista autonsa rekkaria ulkoa? 

Vierailija
9/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovitaan täällä, että maksat vain puolet, kun kerta omaakin vikaa oli.

Vierailija
10/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta vaikutat ihan juntilta. Sinunlaisesi typeryskö ottaisi virhemaksua kansalaiselta? Idiootti.

Ap

Vierailija
11/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sanoinkin eka miehelle, että sä maksat tämän. Silloin hän vielä lapsellisesti alkoi kiukutella, että vihaa tätä kaupunkia, eikä enää koskaan tule sinne. Hellanlettas.

Ap

Vierailija
12/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä rekkari on teidän moka. Ei onnistu virhemaksun peruminen.

Vierailija
13/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Haluaisitko, tai oikeammin, kykenetkö, hieman perustelemaan?

Ap

Vierailija
14/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi valittaa. Tuskin menee läpi. Miehen auton pysäköintiä ei ole maksettu. Mikä todiste se on että joku nainen (sinä) on samoihin aikoihin maksanut jonkun toisen auton pysäköinnin...??

Vierailija
15/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sanoinkin eka miehelle, että sä maksat tämän. Silloin hän vielä lapsellisesti alkoi kiukutella, että vihaa tätä kaupunkia, eikä enää koskaan tule sinne. Hellanlettas.

Ap

Aivan kuin se olisi jotenkin kaupungin pysäköintivalvonnan vika, että hän ei osaa rekkariaan. Mutta sanoin, että suostun siksi maksamaan puolet, jos virhemaksua ei peruta, koska en olisi itse edes muistanut maksaa.

Ap

Vierailija
16/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi valittaa. Tuskin menee läpi. Miehen auton pysäköintiä ei ole maksettu. Mikä todiste se on että joku nainen (sinä) on samoihin aikoihin maksanut jonkun toisen auton pysäköinnin...??

No ensinnäkin, Easyparkiin on aivan hetkeä sitä ennen luotu lähelle menevä, mutta se väärä rekisteritunnus, lisäksi jos mä teklamoin, niin kai mä nyt tiesin, että sellainen maksu maksettiin? Mistä mies osaisi jäljittää sen väärän rekkarin kuskin randomina, että varmaan mun auton rekkaria lähellä olevalla rekkarilla maksettiin, jonka auto EI saanut virhemaksua? Joo, takuulla.

Ap

Vierailija
17/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein valituksen, koska parkkikiekon merkki oli kaatunut tietöiden vuoksi enkä huomannut sitä. Ei mennyt läpi. Sakko parkkikiekon käyttämättä jättämisesta oli maksettava.

Vierailija
18/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasta saa maksaa, oli se tahallista tai ei. Tää nyt on taas sitä kuuluisaa oppirahaa. Eli niele ylpeys, parkkipirkkoa ei kiinnosta pätkääkään sun selitykset. Kyseinen auto ei löytynyt heidän tiedoista, joten maksamatta jätetty parkkiin. Hereillä sitten enskerralla

Vierailija
19/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et tiedä mitään. Onko sulla jotain PERUSTELUJA?

Ap

Vierailija
20/217 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Haluaisitko, tai oikeammin, kykenetkö, hieman perustelemaan?

Ap

Etkö nyt ***** palikka tajua, ettet ollut maksanut ko. auton pysäköintimaksua, siitä tulee se virhemaksu.