Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän avioliiton naiset kertokaa miten olette miehenne pitäneet. Miten otatte miestä huomioon omassa ulkonäössä ja käytöksessä?

Vierailija
02.07.2020 |

Vain pitkään yhdessä olleet saa vastata, muut voi lukea ja yrittää vaikka oppia

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla aviossa, mutta avoliitossa kumminkin. Ei sitä ole mitenkään erityisesti tarvinnut ”pitää”. Siinä vierellä se on halunnut olla ja jäädä.

Vierailija
2/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia myös miehiltä tänne samasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan latteuksilla, jotka toimivat. Arvostetaan toisiamme ihan sellaisin kuin ollaan. Vedetään yhtä köyttä, samaan suuntaan. Rakkaus kasvaa, kun sitä tuhlaa. Ollaan kasvettu yhteen 15 vuodessa.

Vierailija
4/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Lähtee jos on lähteäkseen.

Vierailija
5/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ei ole aikaa miettiä eroa. Eletään elämää eteen päin ja ollaan tyytyväisiä siitä, että asiat ovat riittävän hyvin. 20v. yhdessä lienee jo aika pitkä aika.

Vierailija
6/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa minut huomioon ulkonäössä ja varsinkin käytöksessä.

Vierailija
7/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Jos pitäisi erikseen ajatella että mies täytyy jotenkin saada pidettyä, niin sitten on jo asiat todella huonosti.

Jos en kelpaa tällaisena niin ei kelpaa mieskään minulle.

Vierailija
8/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sai ison perinnön👍

Vierailija
9/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? En minä miestä pidä, ihan itse haluaa olla kanssani. Outo kysymys. Olen sellainen kuin olen ulkonäöltäni ja käytökseltäni, en niitä muuta miehen takia. 20 vuotta yhdessä, 16 naimisissa.

Vierailija
10/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahdistavalta elämältä tuollainen.

Vierailija
11/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseni hoikkana. Harrastetaan yhdessä liikuntaa, matkailua ja seksiä. N49

Vierailija
12/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä miestä ainakaan pelkäll ulkonäöllä ja muotivaatteilla pidetä.

Vierailija
13/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut miestä mitenkään pidellä. Me rakastamme toisiamme, omista ja toisen vioista huolimatta, olemmehan vain ihmisiä. Niin pitkään kun kumpikin toista rakastaa pysytään yhdessä. Ei meistä kumpikaan tässä iässä uuttakaan alkaisi etsiä vaikka ero tulisi.

Kumpikin ollaan 20 vuoden aikana vanhennuttu, lihottu ja rupsahdettu, mutta toki minä olen miestä edelleen 10 vuotta nuorempi joten en nyt ihan ole mummoutunut vielä.

Ulkonäössä ei kumpikaan ota toista mitenkään huomioon, tai ketään muutakaan, olemme ihan omia itsejämme kuten haluamme olla. Käytös toki pitää olla kaikille ihmisille hyvää, ei kukaan halua minkään mulkkeron kanssa elää.

Vierailija
14/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue aamulla Hesari ja keskustele kaikesta. Ole narttu.

Vierailija
15/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta yhdessä enkä ole koskaan piereskellyt miehen läsnäollessa! Emmekä käy yhdessä ulostamassa.

Vierailija
16/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sai ison perinnön👍

Miten maltoit odottaa siihen saakka?

Vierailija
17/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita nyt mitään erityisesti pidellä tarvi, ennemminkin on vaikea päästä eroon halutessakaan. Oltiin eksän kans 15 vuotta ja viimeiset vuodet yritin vain päästä eroon siitä, mutta vastapuoli teki eroamisen todella hankalaksi.

Vierailija
18/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että ei pitkälle pötki, jos luulee ulkonäköasioiden liittyvän tähän.

Toisen kunnioitus ja se, että elämä toisen kanssa on mukavaa ja hyvää. Tehdään asioita yhdessä, mutta myös erikseen. Ei naljailla tai nalkuteta tai lytätä toista, ei kukaan sellaista kauan jaksa. Hemmotellaan ja hellitään.

Vierailija
19/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hyvää seksiä, hemmottelen miestäni usein eri tavoin ja nättinäkin olen yrittänyt pysyä. Vietetään kaikki vapaa-aika yhdessä, matkustellaan, pidetään hauskaa, samat kiinnostuksenkohteet ja samanlainen huumori. 31 vuotta yhdessä.

Vierailija
20/173 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan toistemme olla ja mennä ja riidat sovitaan vaikka tulisi sanottua kuinka tyhmiä ja rumia asioita suutuksissaan. Nämä tulee mieleen kun ajattelee lähipiirin erojen syitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi