Naiset, jotka saavat lapsen ilman miestä, ovat todella rohkeita!
En nyt tarkoita mitään neitseellistä sikiämistä, vaan sitä, että nainen saa lapsen "lainasiittiöillä" keinohedelmöityksessä.
Mielestäni näillä naisilla äitiys ja rakkaus on äärimmäinen ja erittäin ihailtava.
Tähän tapaan lapsen saaja ei esimerkiksi luota hulppeisiin elareihin, vaan ottaa täyden vastuun lapsesta myös taloudellisesti kaikesta muusta kasvatuksesta, yövalvomisista ym. puhumattakaan.
Kommentit (93)
Tyhmyys ja rohkeus kulkevat käsikädessä.
Zinc
Kulttuurimarxistisen aivopesun huipentuma: nainen joka tekee lapsen yksin, koska kaikki hänelle tarjoutuvat miehet ovat "kelvottomia eikä minun tasoisiani".
Naisena, jolle isä on äärimmäisen merkittävä henkilö ja oli kun olin lapsi, niin pidän asiaa lähennä oksettavana nukenkaipuuna "mulle hei vauva mitäpä lapsesta kunhan saan hoitaa ja sit se rakastaa mua". Minäminäminäminä.
Kyllä naisessa jotain outoa on, jos ei löydä miestä normaalisti livenä.
Isä on todella tärkeä henkilö ihmisen elämässä. Vastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Naisena, jolle isä on äärimmäisen merkittävä henkilö ja oli kun olin lapsi, niin pidän asiaa lähennä oksettavana nukenkaipuuna "mulle hei vauva mitäpä lapsesta kunhan saan hoitaa ja sit se rakastaa mua". Minäminäminäminä.
Mitä sekoilet? Hyvä isä on hyvä isä, mutta ani harvalla lapsella edelleenkään on oikeaa isää. Ja onnellisuus ja hyvä lapsuus ei liity jonkun miehen läsnäoloon yhtään mitenkään.
Lapsi parka yhden mielivaltaisen aikuisen armoilla. Tukehtuu.
Mitä rohkeeta siinä on? Yksi lapsi vähemmän kun ukko ei ole pyörimässä jaloissa.
Naiset, jotka eivät ota yhteiskunnan rahaa persehedelmiensä elättämiseen ovat todella harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sekoilet? Hyvä isä on hyvä isä, mutta ani harvalla lapsella edelleenkään on oikeaa isää. Ja onnellisuus ja hyvä lapsuus ei liity jonkun miehen läsnäoloon yhtään mitenkään.
Joo mutta se että on vain äiti on kyllä pahimmillaan ihan hirveä riski. Kas kun se äiti ei aina ole hyvä äiti vaikka kauheesti lasta haluaakin ja niin kuvittelee. Ja minulle isäni oli äitiäni tärkeämpi. Piste. Joten liittyykö se hyvä lapsuus jonkun naisenkaan läsnäoloon?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa yleensä ei ole... Vasta viime vuosina miehet ovat alkaneet ottaa sitä isän roolia, vielä 90-luvulla oli aika harvinaista että lapsella edes oli kiintymyssuhdetta siihen ns. isään, mistään muusta nyt puhumattakaan.
Lisää vaan mamman kasvattamia munattomia punkkaankusijahomoja.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi parka yhden mielivaltaisen aikuisen armoilla. Tukehtuu.
Muistuu äitihullu mieleen ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta se että on vain äiti on kyllä pahimmillaan ihan hirveä riski. Kas kun se äiti ei aina ole hyvä äiti vaikka kauheesti lasta haluaakin ja niin kuvittelee. Ja minulle isäni oli äitiäni tärkeämpi. Piste. Joten liittyykö se hyvä lapsuus jonkun naisenkaan läsnäoloon?
Ei tietenkään tarvita naistakaan, vaan joku hyvä ja turvallinen aikuinen. Voi olla isä, voi olla äiti. Lapsella voi olla hyvä äiti + huono isä tai hyvä isä + huono äiti. Ei se nyt herranen aika mikään riski ole, että lapsella on vain äiti :D Muutenhan koko ihmiskunta olisi täynnä ihmisraunioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa yleensä ei ole... Vasta viime vuosina miehet ovat alkaneet ottaa sitä isän roolia, vielä 90-luvulla oli aika harvinaista että lapsella edes oli kiintymyssuhdetta siihen ns. isään, mistään muusta nyt puhumattakaan.
Mistäköhän walkoroska-piireistä nyt puhutaan?
Isättömiä lapsia ei saisi tehdä enää yhtään lisää. Ja silkkaa itskyyttähän niitä lapsia tehdään poistamaan omaa yksinäisyyttä, tyydyttämään sitä läheisyyden kaipuuta, jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään tarvita naistakaan, vaan joku hyvä ja turvallinen aikuinen. Voi olla isä, voi olla äiti. Lapsella voi olla hyvä äiti + huono isä tai hyvä isä + huono äiti. Ei se nyt herranen aika mikään riski ole, että lapsella on vain äiti :D Muutenhan koko ihmiskunta olisi täynnä ihmisraunioita.
Huonon vanhemmuuden aiheuttamia ihmisraunioita tosiaan on, ja paljon. Vanhemmuus on myös sitä että näkee omat huonot puolensa ja joustaa, tämä tulee luonnollisesti silloin kun kaksi ihmistä on yhtäläisessä vastuussa lapsesta. Voi tulla uutisena, mutta voit saada lapsen jonka kanssa luonteenne eivät sovi yhtään yhteen. Silloin on hyvä, että lapsella on toinen aikuinen, joka hänet hyväksyy. Tai lapsi valitsee asioita, joita et halua tai ymmärrä yms.
Mies voi olla kuka tahansa.