Mikä olisi tämänpäiväinen totuudenmukainen FB-päivityksesi?
Kommentit (27)
"Tapeltiin tos miehen kanssa aamusta, mutta nyt saatu sovittua. Rahat on loppu, joten pakko könnätä kotona viikonloppu. Vedetty karkkia ja sipsiä ähkyyn tv:n ääressä. Masentaa."
Ihanaa, kun sukulaiset lähtivät kahden päivän vierailultaan kotiin! Kuka niitä olisi jaksanut kauempaa - ei ainakaan minun kaltaiseni epäsosiaalinen ihminen. Extra-bonus: mies ja poika ovat koko illan harrastuksensa parissa, joten aion maata tämän lauantai-illan sohvalla ja syödä suklaata. Helvetin väliä, mahdunko bikineihin tänäkään kesänä.
Olen liittynyt Facebookkiin!!!! ( en ole fb:ssä, tuon varmaan laittaisin jos sinne jotain päivittäisin ja tämän linkin)
suorittamista ja suorituspaineita. kun mikään ei riitä.
"Tekemättömät työt vituttavat, joten olen istunut koko päivän netissä ja syönyt juustoleipiä. Ulkona on kaunis sää, mutta hittoakos se tänne sisälle auttaa. Ostin viime viikolla siemeniä mutten ole vieläkään laittanut niitä itämään. Ei taida tulla yrttitarhaa tänäkään vuonna, joten vietetään sitten kesä netissä, helvetti sentään."
Menkkaturvotusta ja pms:ää. Kaikki vituttaa. Työt painavat päälle ja tuli aikoja sitten sovittua ystäväperheen kyläily tälle päivälle. En jaksa muiden huutavia lapsia ja emännöintiä. Unelmoin kunnon känneistä.
En juurikaan päivittele fb. Mutta totuus tästä päivästä olisi: "Lomalainen ja silti hereillä 6.00 aamulla. Jooga, teehetki kaverin kanssa ja illaksi vanhemmille syömään."
Ihanaa! Kerrankin töistä ajoissa kotiin! Jeeeee!
Että haistakaa paska, kyllähän te tiedätte mistä mut löytää, yleensä ei vaan ketään kiinnosta.
Tylsäää!!!!!!!! En tehny tänään muuta kun kävin kaupassa ja sekään ei olis kiinnostanut. Tylsää ja yksinäistä!!!!
"oon istunu tässä koko päivän, lapsi vinkuu leikkeihin mukaan, ei jaksais."
tai sit vaan
"oon niin onnellinen ja tyytyväinen elämääni"
Lintsasin töistä puoli päivää tekosyyn varjolla ja kävin pitkällä lounaanalla ystävän kanssa sekä shoppailemassa ilman minkäänlaisia tunnontuskia :-)
Makasin kotona yksin kamalassa krapulassa. En ollut lounaalla hienossa ravintolassa uuden tuttavuuden kanssa.
"Olen super-rakastunut ja onnellinen!" en viitsi hehkuttaa yleisesti mutta tämä on totta :)
Tampereelle ja takaisin, autoon lisää 400 kilometriä. Ajaminen on kivaa!
Taas helvetillinen päivä uhmaikäisen kanssa, olen niin väsynyt ja itkin kun kuorin perunoita.
Taas yksi päivä lisää paskassa työssä. Alkava migreeni ja bad hair day.