Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi tämänpäiväinen totuudenmukainen FB-päivityksesi?

Vierailija
19.04.2013 |

Ehdotuksia kehiin!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Selkä ei ole tänään ollut niin kipeä kuin eilen, mutta muuten ihan turha päivä. Tänäänkään ei taida puolisolta herua seksiä. Vituttaa aina masturboida."

Vierailija
22/27 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen, että sattuu ja pelkään romahtavani korkealta. Niiin, ja olen myös hyvä työssäni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi söin tuossa just iltapalaksi pari siipaletta leipää (ruis), päällysteenä pari siipaletta juustoa ja siipale pirkan keittokinkkua, nyt aattelin mennä vessaan kun vähän vessattaa, tuntuu vähän siltä että mahollisesti ois isompi hätä tulossa, hih :)"

Vierailija
24/27 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"siipaletta" ?!! Missä päin suomea puhutaan siipaleesta. Mä puhun viipaleesta :)

Vierailija
25/27 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas nukuttua iltaan asti. EI jaksa. Vihaan itseäni ,ulkonäköäni ja elämää. Nyt voisi aloittaa sokeriherkkujen mässäilyn ja sitten taas unille

Vierailija
26/27 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huh, mikä päivä. Aamulla kiireellä väsyneet lapset hoitoon, itse töihin myöhässä. Töissä tympeää, pomon johtamistaidoissa suuria puutteita. Töistä kiireellä hakemaan lapset hoidosta ja kotiin syömään. Illalla omien lasten ja esikoisen kaverin kanssa hälyiseen lastentapahtumaan, mies omissa menoissaan, tuli illalla myöhään vasta kotiin. Kun vihdoin sain lapset nukkumaan, tuijotin väsyneenä Voice of Finlandia ja otin ansaitsemani viinilasin ja avasin suklaalevyn. Onneksi ei ollu ihan normiperjantai."

Vierailija
27/27 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:26"]

"siipaletta" ?!! Missä päin suomea puhutaan siipaleesta. Mä puhun viipaleesta :)

[/quote]

harvinaisen ärsyttävä muuten toi...toi...en voi kirjoittaa tähän edes tota sanaa.