Mikä olisi tämänpäiväinen totuudenmukainen FB-päivityksesi?
Kommentit (27)
Olen niin onnellinen, että sattuu ja pelkään romahtavani korkealta. Niiin, ja olen myös hyvä työssäni :)
"Moi söin tuossa just iltapalaksi pari siipaletta leipää (ruis), päällysteenä pari siipaletta juustoa ja siipale pirkan keittokinkkua, nyt aattelin mennä vessaan kun vähän vessattaa, tuntuu vähän siltä että mahollisesti ois isompi hätä tulossa, hih :)"
"siipaletta" ?!! Missä päin suomea puhutaan siipaleesta. Mä puhun viipaleesta :)
Tuli taas nukuttua iltaan asti. EI jaksa. Vihaan itseäni ,ulkonäköäni ja elämää. Nyt voisi aloittaa sokeriherkkujen mässäilyn ja sitten taas unille
"Huh, mikä päivä. Aamulla kiireellä väsyneet lapset hoitoon, itse töihin myöhässä. Töissä tympeää, pomon johtamistaidoissa suuria puutteita. Töistä kiireellä hakemaan lapset hoidosta ja kotiin syömään. Illalla omien lasten ja esikoisen kaverin kanssa hälyiseen lastentapahtumaan, mies omissa menoissaan, tuli illalla myöhään vasta kotiin. Kun vihdoin sain lapset nukkumaan, tuijotin väsyneenä Voice of Finlandia ja otin ansaitsemani viinilasin ja avasin suklaalevyn. Onneksi ei ollu ihan normiperjantai."
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:26"]
"siipaletta" ?!! Missä päin suomea puhutaan siipaleesta. Mä puhun viipaleesta :)
[/quote]
harvinaisen ärsyttävä muuten toi...toi...en voi kirjoittaa tähän edes tota sanaa.
" Selkä ei ole tänään ollut niin kipeä kuin eilen, mutta muuten ihan turha päivä. Tänäänkään ei taida puolisolta herua seksiä. Vituttaa aina masturboida."