Apua! Huomenna on hammaslääkäri. En varmasti nuku ens yönä:(
Kommentit (9)
lapset on siellä reippaampia kuin minä.
ap
Et miten ois, jos tehtäis silleen, et sä tuot mun äidin takas, ja mä meen sun puolesta revityttämään kaikki mun hampaat ilman puudutusta
kun maailmassa on isompiakin aioita. Kauan olen jo pitkittänyt menoa, ja hu on pakko.
Jaksamisia sulle äidin menettänyt.
Otan osaa suruusi mutta tollanen ikävien kokemusten vertailu on tyhmää ja lapsellista
Esilääkitystä diapamilla tai nukutus,ilokaasu ...
mainitsin puhelimessa jo, että pelkään.
Hermostuttaa silti:(
Kyllä se siitä suttaantuu. Jos meinaa iskeä paniikki kesken operoinnin, niin sovitte vaikka jonkun merkin milloin pitää taukoa. En tiedä, mitä sulle tehdään, mutta yleensä puudutus tehoaa ja et tunne juuri mitään.
Itse taas en nuku ensi yönä koska huomenna saan ammattikorkeasta tulokset, pääsenkö opiskelemaan suuhygienistiksi...
Mullakin edessä hammaslääkärireissu, kun yksi vanha ja aika iso paikka on kulunut ja välillä vihlaisee kun puren sillä hampaalla. Muutenkin on edellisestä käynnistä jo aikaa...
Sama juttu, omat lapset on paljon reippaampia hammaslääkärissä kuin minä ja jo heidänkin käyttäminen siellä on minulle yhtä tuskaa. Joten rohkaisevia kertomuksia otetaan mielellään vastaan!
Sitten kun viet omaa lastasi hammaslääkäriin (ei pelkkään tarkistukseen) niin tulet toivomaan, että käynti olisi oma, eikä lapsesi.