Minkä ikäinen olit kun sait esikoisesi?
Entä muut lapset? Täällä 20-vuotias esikoista odottava. :)
Kommentit (60)
21 23 26 29 siinähän ne elämäni jännemmät iät :)
34.
vielä en ole ehtinyt toista yrittää.
Olin just täyttänyt 22 v. kun sain esikoisen. Toinen syntyi, kun olin 24 v. ja kolmas 25 v.
Esikoinen 17v ja muut 19, 26 ja 29v.
Esikoisen sain, kun olin 18v.
Kaksoset sain, kun olin 21v.
Eiköhän nämä lapset ole nyt tässä :) Toisen ammatinkin ajattelin tässä itselleni opiskella hoitovapaan aikana :)
18, 19, 21, 23, 27. 28, 31, 39, 41 ja iltatähdestä haaveillaan.
29 ja 31, nyt olen 37, enkä usko, että enempää lapsia meille tulee.
19 olin kun esikoinen syntyi, 21v syntyi toinen ja nyt 22v ja kolmatta vaavia haaveillaan (iltatähteä) :)
Olin 21, 26 ja 39.