Dingo ja levottomat tuhkimot
Tänäiltana Teemalla klo 21.05! Taas saa muistella nuoruusaikaa..
Kommentit (52)
Luokkakaverini itki viikon kun Dingo hajosi..kamala paikka oli hänelle.
Silloin alko se tukkamuoti jossa alta mustat ja päältä vaaleat, siitä ekana erotti Dingoilijan..ja sifonkihuivit tietty!
Vierailija kirjoitti:
Silloin alko se tukkamuoti jossa alta mustat ja päältä vaaleat, siitä ekana erotti Dingoilijan..ja sifonkihuivit tietty!
Kouvola-tukan esiaste 😁
Dingo-hysteria kasvoi kyllä melkoisiin mittoihin aikoinaan. Ei ole tainnut vastaavaa olla sen koommin.
Miksi Eve aikoinaan lähti Dingosta? Oliko hysteria liikaa..kovin suurta menestystä ei soolouralla tullut kai..
Minulla on parikymppinen kaveri, joka on täysi Dingo-hullu. On julistetta seinällä, huivia ranteessa ja hiukset vaaleat ja pörröiset. Taitaa olla hänkin syntynyt vääränä aikakautena :)
Suht lapsellisia ne sanotukset niissä paskabiiseissä.
Ui, Levoton Tuhkimo, Lähetyssaarnaaja ja Autiotalo. 🖤
Äiti tykkäsi nuorena Dingosta ja näinpä itsekin pidin heistä nuorempana, ennen kuin löysin ne ihan omat musiikilliset suosikkini. 🙂
Vierailija kirjoitti:
No teineille tehtyä..ei kovin syvällisiä sanotuksia olisi ymmärretty 13 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yleensäkään laulun sanat mitään opetusmateriaalia tarvitse olla. Mainitse joku hyvä ja aikuismainen sanoitus! No ehkä Juicella ja Kasevalla oli mutta ne ei olleet teinimusaa.
Kiitti vinkistä!
Tänään tulee myös Radio Suomessa Suuri Dingo-ilta klo 18 (vai oliko se 19? 😆)
ja Areenassa voi jo kuunnella Kaikki huutaa Dingo -ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin itkin... ilosta.
Tarttuvia lauluja, karismaattinen laulaja ja yhtye meikeissä. Romanttisia tekstejä ja paljon keikkoja. Hyvä manageri. Menestyksen ainekset. Halua menestyä kaiken päälle ja nuorten miesten hullumeno. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin itkin... ilosta.
Olisit värjänny hiukses ja laittanu pari huivia vyölenkkiin niin oist voinu saada pesää ees kerran elämässäs.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Eve aikoinaan lähti Dingosta? Oliko hysteria liikaa..kovin suurta menestystä ei soolouralla tullut kai..
Eve muistaakseni olisi halunnut viedä musaa rokimpaan suuntaan. Nimeni on Dingo -levyllä on yksi Even biisi, Lähden taas. Poikkeaa aika lailla levyn linjasta. Aika saman tyyppistä oli Even eka soololevy, ihan hyvä toki sekin, mutta ei sellaista klassikkomatskua kuin Dingon biisit.
Sanoituksista voi olla montaa mieltä. Mä en ole itse elänyt Dingoaikaa, mutta omasta mielestä Dingon suosio perustuu juurikin siihen, että sanoituksissa oli toivoa, kaukaisia maita, rakkautta ja mun mielestä hyvää suomilyriikkaa. Aivan vastakohta tyypillisille murheellisten laulujen maa -tyylin lyriikoille.
Mun musiikkimakuun mahtuu black ja death metallia, dark/hard technoa, raskasta rokkia jne. mutta silti Dingolla on aina oma paikkansa, ja olen henk.koht. sitä mieltä, että Dingon debyyttilevy on yksi parhaista levyistä ikinä.
Olitko Dingo-fani tai tunsitko jonkun joka oli niitä megafaneja?