Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä on tänään ruoaksi?

Vierailija
18.04.2013 |

Meillä on uusia perunoita (jäi jouluaterioilta pussillinen pakastimeen), kuhaterriiniä ja kanamunakastike.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua broilerin rintafileetä, fetajuustokastiketta ja uunissa paistettua bataattia. Lisäksi vielä paistetut pavut.

Vierailija
22/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 16:33"]

Alkuruuaksi pääskynpesäkeittoa. Pääruuaksi hanhenmaksapalleroita kilpikonnaliemessä ja valkosipulietanoita. Ja jälkiruuaksi tyrnimarjasorbetti vadelmahillokkeella.

[/quote]

No niih, saatiinhan se pakollinen "haistakaa v**u"-vastaajakin tänne :D. Meillä ruokana kaalikeittoa, kun sattui siihen ainekset löytymään kaapista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasagnesta mukaan tulee niin iso ettei sitä kannata edes tehdä. Meillä vaan mies ja minä ja lasagnea tulee tehtyä noin joka toinen viikko.

Vierailija
24/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te muut ratkaisette sen ongelman, että tekipä mitä ruokaa tahansa, niin aina sitä saa syödä monta päivää ja silti menee osa roskiin. Ei meillä ainakaan jakseta syödä samaa pöperöä kahta päivää enempää ja annoskoot ovat maltillisia, joten aina jää ruokaa hukkaan.

[/quote]

Mä laitan loput yhden annoksen kokoisissa rasioissa pakkaseen. Sieltä voi sitten kiireisenä päivänä ottaa kukin mieleistään ruokaa, tai rasian voi ottaa töihin evääksi tms.

En pysty heittämään ruokaa pois, olen liian pihi. Ajattelen joka kerta, montako euroa siinäkin menee hukkaan (ja ruoan valmistamiseen käytetty aika ja vaiva).

Meillä tänään hapankaali-ketjussa mainostamaani hapankaalipataa. http://www.vauva.fi/keskustelu/3803601/ketju/syotko_hapankaalia

Vierailija
25/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 16:55"]

Kuinka te muut ratkaisette sen ongelman, että tekipä mitä ruokaa tahansa, niin aina sitä saa syödä monta päivää ja silti menee osa roskiin. Ei meillä ainakaan jakseta syödä samaa pöperöä kahta päivää enempää ja annoskoot ovat maltillisia, joten aina jää ruokaa hukkaan.

[/quote]

Mä laitan loput yhden annoksen kokoisissa rasioissa pakkaseen. Sieltä voi sitten kiireisenä päivänä ottaa kukin mieleistään ruokaa, tai rasian voi ottaa töihin evääksi tms.

En pysty heittämään ruokaa pois, olen liian pihi. Ajattelen joka kerta, montako euroa siinäkin menee hukkaan (ja ruoan valmistamiseen käytetty aika ja vaiva).

Meillä tänään hapankaali-ketjussa mainostamaani hapankaalipataa. http://www.vauva.fi/keskustelu/3803601/ketju/syotko_hapankaalia

[/quote]Minä laitan usein lisäkkeeksi perunaa, mutta se ei oikein pakastamisesta tykkää. Miten olet ratkaissut asian?

Vierailija
26/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihakeittoa

Vierailija
27/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 16:57"]

Minä laitan usein lisäkkeeksi perunaa, mutta se ei oikein pakastamisesta tykkää. Miten olet ratkaissut asian?

[/quote]

Perunaa sellaisenaan on meillä aika harvoin, mutta silloin olen käyttänyt yli jääneet potut pyttikseen tms. ja laittanut pakkaseen pelkän soosin. Sairaan markantarkkana saatan pakastaa myös muusia tai riisiä pikkuisiin rasioihin, jos siis vain sitä jää yli. Näin ruoka-annoksen saa erillisestä soosirasiasta ja lisäkerasiasta. Tai sitten keitän yhden hengen soosille pottua mikrossa, se onnistuu myös töissä.

Vierailija
28/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mitä ukko meinaa syödä. Mä ajattelin imuroida naamaani White chocolate strawberry crisp-suklaalevyn. Fuck the fitness, feel the fatness.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä