Pellossa elämisestä
Eikö pellolaisia suututa pääministerin puheet. Pellossa eläminen kuulemma lopetettava. Minusta hän olisi anteeksipyynnön velkaa pellolaisille. Törkeää kielenkäyttöä.
Kommentit (16)
Pellossa eläminen jos pääministerin toimesta kielletään, niin eikö olisi jo aika pellolaisten nousta kapinaan?
Tänään oli muuten Taloustutkimus julkistanut tutkimustuloksen, jossa kerrottiin, että keskustalainen Sipilä kirinyt kokoomuslaisen Kataisen rinnalle pääministeriehdokkaana. Enkä yhtään ihmettele, että maaseutukin alkaa pikkuhiljaa heräilemään.
perussuomalaiset voittavat seuraavat vaalit
Surullista minusta. Ymmärtääköhän ihmiset, että tässä ei tarkoitettu pellosta poismuuttamista, vaan ELÄMISEN LOPETTAMISTA, eli kuolemaa, itsemurhaa..
Pellolaisten joukkoitsemurha...=((
Pääministerin puheet ovat jotain sanoinkuvaamatonta, mutta savolaisena hän voi puolustautua sillä, että vastuu siirtyy kuulijalle.
Jatkossaki met vain elethään ko Pellosa x-D
Vai luovutetaanko Pello Ruättille?
vai onko siellä joku salainen saastuttava kaivos, jolloin elämisrn jatkaminen mahdotonta?
Tosiasiassa eihän Pellon ja Ruottin välilä ole ees rajjaa, että sama solis vaikka luovuttaakki
Mä voin kiillottaa kaulimeni ja lähteä sotimaan pellolaisten puolesta!
Minä luulin että täällä keskustellaan epäsiisteistä elämäntavoista :/
No, miten te siellä Pellossa elätte?
Pellossa eläminen jos kielletään, niin minne kaikki pellolaiset muuttavat sitten, Helsinkiinkö?
Kolarissa asuminen voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, siinähän se on naapurissa. Ei hassumpia, olen asunut kummassakin.