Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako Mariskoolia sinulla on?

Vierailija
18.04.2013 |

Meiltä löytyy 8 isoa ja 6 pientä...Miten näin on päässyt käymään?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:02"]

Mää olen keräillyt kuohuviinilaseja joiden jalassa on se Millenium 2000 leima. Niitä K-marketit myivät/vaihtoivat pisteseteleihin silloin 2000- luvun alussa. ostaisin niitä vieläkin jos jostain löytäisin. Lisäksi mulle on tullut himo näihin keräily Coca-Cola-laseihin. Onks kellään? Ja vielä Kotipizzan haarukat ja veitset kelpais.....

[/quote]

Tuli mieleen, itselläni on (ajalta jolloin vielä metallisia) eri lentoyhtiöiden logoin varustettuja haarukoita, veitsiä ja lusikoita :) Jos jollain ois jotain harvinaisempia tarjolla, niin voisin ostaa :D

ap

Vierailija
42/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

,2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunalaudalla näyttää kivalta kun polttaa niissä tuikkuja!

Vierailija
44/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy yksi kirkasmattapintainen, sain sen työpaikalta joululahjaksi. Ei ne ole oikein mun makuuni, mutta on se ihan nätti karkkikippona. Yksi mariininsininen saatiin asunnonvälittäjältä kun tämä kämppä ostettiin, mutta se pistettiin kiertoon, eli muistaakseni joululahjaksi annoin ihmiselle joka pitää siitä väristä.

Vierailija
45/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:06"]

Mää olen keräillyt kuohuviinilaseja joiden jalassa on se Millenium 2000 leima. Niitä K-marketit myivät/vaihtoivat pisteseteleihin silloin 2000- luvun alussa. ostaisin niitä vieläkin jos jostain löytäisin. Lisäksi mulle on tullut himo näihin keräily Coca-Cola-laseihin. Onks kellään? Ja vielä Kotipizzan haarukat ja veitset kelpais.....

[/quote]

Tuli mieleen, itselläni on (ajalta jolloin vielä metallisia) eri lentoyhtiöiden logoin varustettuja haarukoita, veitsiä ja lusikoita :) Jos jollain ois jotain harvinaisempia tarjolla, niin voisin ostaa :D

ap

[/quote]

Vau! Noista aterimista olen kateellinen, älä vaan missään nimessä tuhoa niitä tai myy pois. Paljon arvokkaampia kuin jotkut tusina-mariskoolit.

Vierailija
46/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.Yhden sain lahjaksi ja laitoin kiertoon samantien. Äidillä noita on varmaan 30kpl.

Vierailija
47/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta, ja joka ikinen on lahjaksi saatu.

Vierailija
48/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:06"]

[/quote]

ap

[/quote]

Vau! Noista aterimista olen kateellinen, älä vaan missään nimessä tuhoa niitä tai myy pois. Paljon arvokkaampia kuin jotkut tusina-mariskoolit.

[/quote]

En tosiaan hävitä ;-D

ap

Vierailija
49/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Mielestäni hirveitä ja ihan tusinakamaa. 

Vierailija
50/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 14:03"]

Meillä ei muumimukeja puolestaan ole yhtään. Ne on ihan kivoja, ja aina tsekkaan uusimmat läpi, mutta jos lähtisin keräilemään niitä, niin ei siinä olis mitään järkeä!

Meillä on 8 muuta Teema-mukia (muiden kuppien lisäksi), ne riittää siitä "mallistosta".

ap

[/quote]

Mulla sama vika, muumimukit eivät uppoa yhtään. Meillä on rauhanturvaaja-Teemoja, eli siis rauhanturvaajllle tehtyjä erikoispainatuksia, ihan oikeaa Arabiaa. Netistä ei valitettavasti löydy kuvia vastaavista, joten en voi linkittää. Kertonee siitä, että yksikään rauhanturvaaja ei (onneksi) halua luopua omistaan, joten niitä ei huutiksesta tms löydä.

Vierailija
51/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy yksi ja sekin kuuluu meidän kissalle :)

Vierailija
52/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko nuoresta iästä myös englanninkielisistä TV-sarjoista napatut näpsäkän trendikkäät lausahdukset?

Olen ulkosuomalainen. En TV-fanaatikko.

Vierailija
53/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 pieni, tuli lehden tilaajalahjana, on sokeriastiana.

1 iso, sain ylppärilahjaksi yli 10 vuotta sitten, on kynttiläkippona.

En halua enempää, ei ole mun silmään tuo muotoilu.

Vierailija
54/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, koska ne on vaan yksinkertaisesti rumia. Lähimmät ihmiset tietävät mielipiteeni, joten siitä suunnasta ei ole pelkoa saada lahjaksi.

Vierailija
55/55 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ensimmäistäkään, eikä tule. Halpaa puristelasia, rumia. Eikä ole/tule muumimukejakaan.