Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nykyisin "taakka" miehelleni

Vierailija
17.04.2013 |

Olemme riidelleet paljon, olen masentunut ja minulla on ongelmaa alkoholin kanssa. Nyt mieheni sanoi äsken, että nykyisin olen hänelle enemmän "taakka" kuin kumppani. Itkettää ja on paha olla.. Olen itse kotoisin melkein 500km päästä täältä ja muutin 2 vuotta sitten tänne uuden elämän vuoksi. Loppupeleissä olen aika yksin, minulla ei ole täällä muuta kuin työpaikka ja ystävät ovat kortilla :( 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että se tuntuu pahalta, mutta niinhän se varmaan näissä olosuhteissa on. Hän on huolissaan sinusta. Jos kuitenkin rakastaa sinua ja on valmis omalta osaltaan tukemaan sua, kun yrität tuosta nousta ylös, niin kaikki on hyvin. Parempi olla rehellinen parisuhteessa, puolin ja toisin.

Vierailija
2/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni ja heti. Masennuskin voi siitä helpottaa.  Ja ehkä voisit miettiä onko mies sen arvoinen että olet muuttanut kauas perheestä ja ystävistä.  Auttaisiko mutto takaisin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan mies varmaan puhui. Sun täytyy laittaa itsesi kuntoon, ja aloitat siitä että laitat sen korkin kiinni. Mutta yksin et siihen välttämättä kykene, tarvit tukea. Mies, ammattilaiset...?

Vierailija
4/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin sä asut?

Vierailija
5/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 21:17"]

Olemme riidelleet paljon, olen masentunut ja minulla on ongelmaa alkoholin kanssa. Nyt mieheni sanoi äsken, että nykyisin olen hänelle enemmän "taakka" kuin kumppani. Itkettää ja on paha olla.. Olen itse kotoisin melkein 500km päästä täältä ja muutin 2 vuotta sitten tänne uuden elämän vuoksi. Loppupeleissä olen aika yksin, minulla ei ole täällä muuta kuin työpaikka ja ystävät ovat kortilla :( 

[/quote]

Et ole yksin.

Suomessa on ehkä 2 000 000 naista, jotka ovat lähinnä taakka miehilleen....

Vierailija
6/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni ja aloita joku uusi harrastus. Sitä kautta saat uusia ystäviäkin.

Entä sun työkaverit? Voisitko myös vapaa-ajalla olla heidän seurassa.

Kun mä muutin työnperässä uudelle paikkakunnalle. Menin mukaan työpaikan harrastetoimintaan ja työkaverin kanssa aloin harrastaa liikuntaa. Siitä se uusi tukiverkko pikkuhiljaa muodostuu.

Osoita mieellesi ettet ole taakka vaan tasvertainen haluttu kumppani. Kun itsetunto on kodillaan myös muutkin sen huomaavat. Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista ja kannustavista viesteistä. Jaksamisia kaikille! 

ps. ja asun nykyään Kouvolan ja Kotkan välillä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi