Olisiko miehellesi kelvannut kuka tahansa muukin nainen?
Kommentit (49)
Olisi voinut varmaan. Tiedän, että oli ollut ihastunut yhteiseen tuttuun, mutta ei saanut vastakaikua. Kertoi minulle. Ei mies ollut edes ajatellut minua siinä mielessä ennen kuin kerroin tunteeni. Tiesin kyllä, että muuten minusta piti, kun tunnettiin työn kautta. Olin varattu, joten siksi ei kuulemma minusta mitään erityistä miettinyt. Itse tein aloitteen
Todennäköisesti kyllä, mutta harva olisi jaksanut miehen kanssa näin pitkään.
Kyllä olisi. On usein sanonut että kuka tahansa olisi kelvannut.
Joutui tyytymään siihen huonoimpaan vaihtoehtoon.
Ei. On aika vaativa ja nirso, kriteerit korkealla. Arvostaa älyä ja tietynlaista konservatiivista sovinnaisuutta. Usein sanonut, ettei huolisi esim tatuoitua naista. Onneksi löysi minut, tylsän ja luotettavan puolison, joka ei ole jokaisen vastaantulleen kanssa sotkenut lakanoita.
Enpä tiedä. Olen hänen ensi-ihastuksensa.
Ei todellakaan. Jahtasi minua ihan toden teolla. Komea nuori mies oli, kyllä olisi ollut muitakin ottajia.
Varmaan olis kelvannut.
Ja todennäköisesti ainakin nyt kuka tahansa muu kelpaisi.
Jos nainen on lihava,niin siitä tietää vastauksen.
Ei vissiin kun tuossa se edelleen on vaikka kerran petinkin vielä silloin nuorempana. Kysyin että miksi palasi kanssani vielä yhteen, niin sanoi, että koska on aina rakastanut minua vain niin paljon.
Ei ei ei, olen spesiaalitapaus...hänelle räätälöity.
15vuotta yhdessä ja ollaan vieläkin yhtä romanttisen rakastuneita kuin silloin seurusteluaikana.
Hullu huumori ja tietty lapsenmielisyys pitää suhteen tuoreena.
Ei olis ja miehellä olisi kyllä valinnanvaraa jos niin haluaisi. Itse en huolisi miestä kelle kuka vaan kelpaisi.
Ei. Olimme aluksi samassa kaveriporukassa ystäviä keskenämme. Kunnes sitten rakastuttiin.
Ei. Hän halusi minut, oli kertonut kavereilleenkin aikeistaan ja sitten järjesti kaverini kautta tapaamisen.
Kerran erottuamme hän pyysi minua takaisin.
Ei. Kävi monen naisen kanssa treffeillä ennen minua. Minuun ihastui heti.
Ei, olin kolmas tyttöystävä ja ennen minua oli ollut 2 vuotta sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei, olen spesiaalitapaus...hänelle räätälöity.
15vuotta yhdessä ja ollaan vieläkin yhtä romanttisen rakastuneita kuin silloin seurusteluaikana.
Hullu huumori ja tietty lapsenmielisyys pitää suhteen tuoreena.
Niin mutta jos ei olisi silloin tavannut sinua, olisiko ollut sinkku 15 vuotta ja odottanut Juuri Sinua,?
Ohis
No varmaan joo. Kiltti mies jolla ei ollut vientiä..
Mun onni 🙂 Yli 20 vuotta yhdessä ja edelleen onnellisia.
Ainakin kun katsoo minkälaisen materiaalin kanssa minua on petetty niin mikä tahansa käy joka vaan suostuu.
Olis. Raukalla oli vaa nii huono itsetunto et luuli ettei muut kiinnostu hänestä. Oon koittanu sanoa et hän kyllä sais kenet vaa ja ettei häne tarvi tyytyä muhun