Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rupsahditko yllättäen nelikymppisenä?

Vierailija
01.07.2020 |

Vielä muutama vuosi sitten koin olevani nuorekas, hyvännäköinen ja viehättävä. Sain paljon hyväksyviä katseita. Kun neljäkymmentä kilahti mittariin, huomasin muutoksia ensin siinä, että jos kadulla tuli miehiä vastaan, he eivät enää kiinnittäneet minuun huomiota. Ainoastaan itseäni vanhemmat ukot vielä jaksoivat katsella.

Olen toisaalta ihan tyytyväinen siihen, että minua ei enää arvioida seksuaalisen viehättävyyden mukaan, mutta koen olevani liian nuori ja valmistautumaton siihen, että minua ei enää pidetä viehättävänä. Olen ollut vuosikaudet omaehtoisesti sinkku, miehiä olisi ollut tarjolla, valitsin kuitenkin sen vaihtoehdon, että haluan lapselleni turvallisen lapsuuden ilman vaihtuvia ihmissuhteita, ja itselleni uran mikä elättää minua vanhuuteen saakka. En tosin ajatellut sitä yhtään, että tulenko saamaan kumppania myöhemmällä aikuisiällä...silloin kun siihen olisi aikaa.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 v iski kilpirauhasen vajaatoiminta ja painoa kertyi puolessa vuodessa liki 10 kiloa, nukuin 15 tuntia vuorokaudessa, iho kuivui ja rypisty, lihasheikkous oli järkyttävää. Olo kun vanhalla mummolla... Saas nähdä onko tästä enää paluuta

N42

Vierailija
62/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Neljävitosena sain baarissa kylkeeni nuoren huppariheebon. En antanut.

Sori, korjaus: Piti olla viisnelosena ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset yleensä rupsahtavat tuossa 40-45 aika totaalisesti. 

Vierailija
64/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä 50+v minua luullaan 10v nuoremmaks.. Terveelliset elämäntavat, en tupakoi ja liikun paljon. Pistoshoitoja olen ottanut, koska ei ole pakko rupsahtaa.

Millaisia pistoshoitoja? Olen itsekin harkinnut.

En ole edellinen mutta otin ihan minimimäärän poskien kuoppiin ja kyllä helpotti oloa kun oli taas ne omat kasvot jotka sieltä peilistä katsoi. Kannattaa ottaa vain vähin määrä ettei tule sellanen palsamoitu turpeus :)

Minimimäärän mitä? Mistä on siis kyse?

Niitä myydään valmiissa kapseleissa. Siis sellasissa neularuiskuissa. Ja hoitolat myyvat niitä hintaan x euroa kapseli. Yhdessä ei ole kauheesti, mutta mielestäni oli just tarpeeksi. Riippuu ihan kasvoista mikä määrä on hyvä.

Mitä tässäkin oli taas alapeukuttamista? Fakta. Olette outoja.

Vierailija
65/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkin.

Vierailija
66/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä 50+v minua luullaan 10v nuoremmaks.. Terveelliset elämäntavat, en tupakoi ja liikun paljon. Pistoshoitoja olen ottanut, koska ei ole pakko rupsahtaa.

En ole edellinen mutta otin ihan minimimäärän poskien kuoppiin ja kyllä helpotti oloa kun oli taas ne omat kasvot jotka sieltä peilistä katsoi. Kannattaa ottaa vain vähin määrä ettei tule sellanen palsamoitu turpeus :)

Niitä myydään valmiissa kapseleissa. Siis sellasissa neularuiskuissa. Ja hoitolat myyvat niitä hintaan x euroa kapseli. Yhdessä ei ole kauheesti, mutta mielestäni oli just tarpeeksi. Riippuu ihan kasvoista mikä määrä on hyvä.

Edelleen, mistä aineesta mahtaa olla kyse? Mitä on ”niitä”?

Vierailija
67/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkin.

Kyllä. Mutta ero on siinä, että kauneus naisen ehdottomasti määräävin arvo. Miehille ei. Naisen arvo siis romahtaa rupsahtamisen myötä, miehen vain vähän alenee.

Vierailija
68/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli rupsahtaminen 50-vuotiaana. Sairauksia, lihomista ja yleistä rupsahtamista. Iho näyttää rypistyneeltä ja muutenkin on kulahtanut olo.

Vierailija
69/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kai meni. 35vuoteen asti olin aika vauvanaama, sitten alko vanheneminen vauhdilla ja heti neljänkympin jälkeen ulkonäkö suorastaan rysähti, hampaita enää puolet normaalista, hiusten määrä tippunut kolmasosaan siitä mitä kolmekymppisenä oli vielä..sivuilta harmaantuneet, päältä kaljua..,  jaloissa nivelrikko... kaikenlaista.. poksuu ja narisee ja paukkuu kun liikun kuin zombie hitaasti könkkäämällä eteenpäin.... 

On tämä vanheneminen vähän semmosta hidasta kuolemaa, keho kuolee.. rapisee alta pois.

Vierailija
70/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v alkoi vielä suhdemarkkinoilla loppurytinät miesten kanssa, sitten annoin 50 v lahjan itselleni etten ole enää niin kiusallisessa tilanteessa, siitä lähtien ollut yksin. 51 v loppui kuukautiset ja yhdessä pitkän happaman naaman kanssa olen tosi rupsahtanut vanha akka 😂.

Vierailija
71/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, mistä aineesta mahtaa olla kyse? Mitä on ”niitä”?

Täyteaineita on erimerkkisiä ja erilaisia. Jotkut kestävät kauemmin. Yleensäkin kestävät kauemmin kuin sanotaan, siksi kannattaa olla maltillinen ja valita hyvä kosmetologi/lääkäri.

Vierailija
72/73 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehetkin.

Kyllä. Mutta ero on siinä, että kauneus naisen ehdottomasti määräävin arvo. Miehille ei. Naisen arvo siis romahtaa rupsahtamisen myötä, miehen vain vähän alenee.

Naisen arvo? No ihmisen arvo ei kyllä romahda mihkään paitsi ehkä jonkun tollon silmissä.

Vierailija
73/73 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 40 ja en ole huomannut mitään yllätysrupsahdusta.