Kuinka päästä eroon miniästä?
Olen saanut tarpeekseni miniästä, haluan hänet pois suvustamme. En ole koskaan pitänyt hänestä vaikka esitänkin kasvotusten toista velvollisuudesta. Olen ollut mukava miniälle vuosia mutta pohjustanut pojan kanssa kahdenkeskisillä näkemisillä häntä miettimään onko viisasta olla tuon naisen kanssa. Pari riitaa heille olen onnistunut alustamaan. Sanoin pojalleni etten pidä hänen puolisostaan kuukausi sitten mutten tajunnut kieltää kertomasta eteenpäin mielipidettäni. Miniä tietää nyt eikä hänkään enää yhyeydenpitohaluinen. Olen sanonut pojalleni että hänen oltava enempi lasten kanssa jotta erotessa saisi lasten huoltajuuden. Asiat eivät vielä tuosta kehoituksesta muuttuneet. Haluan poikani muuttavan lasten kanssa luokseni ja miniän painuvan muualle, laittakaa neuvoja asian toimeenpanoon. Pysykää aiheessa, kiitos asiallisista vastauksista
Kommentit (23)
Mies jättää äitinsä ja isänsä ja tulee yhdeksi lihaksi vaimonsa kanssa.
Nyt jätät pojan elämän rauhaan. Sillä selvä. Tulet toimeen miniän kanssa, kuten aikuinen ihminen ja lopetat tuon komentelun.
"He eivät siis enää ole kaksi, he ovat yksi. Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako"
-Jeesus
Avokämmenlyönti omalle poskelle voisi auttaa näin aluksi.
Hävettäis ihan jos olisin näin huonon ja ilmiselvän provon kirjoittanut.
Klassinen tapa on tutustua miniään oikein kunnolla. Kun hän oppii tuntemaan sinut, hän häipyy alta aikayksikön. Sennii provo.
Ilakoi poikasi salasuhteista julkisesti. Kannattaa keskittyä poikasi naisjuttuihin. Unohda lapsenlapset sillä kyllä toinen mumma hoitaa, leikkii, leipoo ja soiteelee lapsenlapsille. Miniän puoleiset serkut ovat lapsille pian myös hyvin läheisiä. Paiskaa vielä lasu että miniä on masentunut kun ei kestä poikani naisjuttuja sitä huoralaumaa. Pian pääset eroon vähän kaikista ihmisistä.
Niin eli olet kiinnostunut lapsista, kun et niitä enää saa, jos olisin poikasi niin vetäisin sinua nyrkillä suoraan tauluun.
Ei anopin ja miniän tarvitse tulla sen kummemmin toimeen.
Ei aikuiset lapset elä vanhempia varten.. heillä on oma elämä.
Mulla oli tuollainen anoppi. Ai että, minkä palveluksen hän minulle teki. Mies ei ollut minkään arvoinen
Varmaan koko palstan surkein provo ikinä.
Älkää ruokkiko.
Meidän suvussa oli tällainen tapaus. Anoppi pelkäsi miniän vievän poikansa rahat. Lopulta kävi niin, että poika pisti välit poikki vanhempiinsa.
miksi haluat tuhota lastenlastesi elämän?
Miniä on korkeakouluttautumaton ja ruma, järjestin jo aikaisemmin poikani ecän tapaamaan poikaani mutta eivät palanneet.
Minulla oikeus toivoa ja haluta miniän lähtöä. Poika ei minua hylkää varsinkin kun olen kotisaattohoidossa mutta haluan varmistaa ennen lähtöäni että minkä poistuu myös poikani elämästä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miniä on korkeakouluttautumaton ja ruma, järjestin jo aikaisemmin poikani ecän tapaamaan poikaani mutta eivät palanneet.
Minulla oikeus toivoa ja haluta miniän lähtöä. Poika ei minua hylkää varsinkin kun olen kotisaattohoidossa mutta haluan varmistaa ennen lähtöäni että minkä poistuu myös poikani elämästä
-ap
oot tainnu vähä kattua eppanjalaitta lintettaa?
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos tämä on totta, olet kovin surullinen hahmo, ap. Pahimmassa tapauksessa sukusi kääntää sinulle selkänsä moisesta ilkeilystä ennen kuolemaansa. Haluatko sinut muistettavan ilkeänä kodinrikkojana vai rakastavana äitinä, isoäitinä ja anoppina?
Hiton huono provo. Yritäs nyt uudestaan.