Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko luomu nainen olla huoliteltu?

Vierailija
17.04.2013 |

Jos toimii nimenomaan tehden terveyttä edistäviä valintoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla. Puhdas ja siisti voi olla, vaikkei olisikaan meikkiä yms. Se on mun mielestä huolitelluuden määritelmä: puhdas ja siisti.

Vierailija
2/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolitellumpia he ovat kuin ylirusketetut merkkilaukkupellet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele luomun rajat?? Mun mielestä sellaiset naiset joilla on voimakkaat omat värit - hyvä lämpimänsävyinen iho, tummat ripset ja kulmat ja hiukset ovat ihan ok sellaisenaan. Mutta hiusten tulisi olla leikattu siististi, enkä näe etteikö luomulla voisi kulmatkin olla siistitty. Sellainen ohut hiirenhäntä likaisena takaraivolla, harmaa naama,  collegehousut ja kulahtanut toppatakki ei ole tyylikästä kenelläkään, luomuna eikä ilman.

Puhdas, tyylikäs pukeutuminen ja hymy.

Vierailija
4/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni huoliteltu tarkoittaa sitä, että on myös kauniisti ja siististi meikattu ja hiukset ovat siistit. Tietysti myös puhdas ja siisti olemus muutenkin, kenkiä ja laukkua myöten.

Itse olen vähän sellainen luonnonlapsi, mutta tykkään vähän meikata, ainakin maskaraa pitää laittaa. Mua ei varmaan voisi luonnehtia kovin huolitelluksi, ehkä joskus harvoin olen, mutta yleensä en. Hiuksia en jaksa hirveesti laittaa, pesen vain, harjaan ja laitan ehkä otsatukan kiinni ettei pitkä tukka roiku silmillä.

En voi sanoa olevani henkeen ja vereen luomuihminen, mutta melko luonnollinen. Mulle kauneus/esteteettisyys on tärkeää, joten ostan välillä uusia vaatteita ajattelematta niiden eettisyyttä...inhoan kerskakulutusta, mutten silti jaksa olla niin perusteellinen että ostaisin pelkästään luomua, reilua kauppaa tai kirpparilta.

Vierailija
5/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luomun määritelmä on että annetaan kaiken kasvaa ja rehottaa vaan, niin ei kai se mitenkään huoliteltua ole? Mutta leikkaahan ihmiset kynsiäänkiin, miks siis hiusten ja muitten leikkaaminen j siistinä pitäminen ois yhtään vähemmän luomua?

Vierailija
6/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huoliteltu on vähän eriasia kuin siisti. Siistiin ulkonaköön ei tarvita hirveää panostusta; tyyliin puhtaat kammatut hiukset ja vaatteet, jotka ei joka kohdasta roiku tai ole kulahtaneet, meikkiäkään ei välttämättä tarvita. Huoliteltu on taas panostanut vähän enemmän esim. meikin ja yhteensopivien vaatteiden kanssa. Tyyliin vaatteiden värit mietitty asusteiden kanssa sopiviksi jne.

Vierailija
7/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkaunis voi olla. Jos siis on luonnostaan kaunis iho ja terveet elämäntavat.

Mutta itselläni esimerkiksi on rasvoittuva iho ja hiukset, jos jätän meikkaamatta ja laittamatta hiukset, en näytä huolitellulta.

Vierailija
8/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikin puolin luomu ja ylpeä siitä. Kukaan ei ole koskaan huomautellut ulkonäöstäni negatiiviseen tyyliin. Siisti, puhdas ja huoliteltu. Vielä nelikymppisenäkin ihmiset sanovat että olen kuin metsän keiju, raikas tuulahdus. On niitäkin luomuilijoita jotka eivät huolehdi ulkonäöstään ja rupsahtavat ennen aikojaan. Meikki tai muut lisäkkeet eivät tee yhtään huolitellumman näköiseksi jos pohja ei ole kunnossa. Iho puhdas, kauniit hampaat ja terveen painoinen. Harjatut pestyt hiukset. Omaan tyyliin ja tilanteeseen sopivat vaatteet. Siinä huoliteltu nainen.

Koska en käytä ripsiväriä päivittäin tai aina edes viikottain niin mun ripset ovat tummat ja tuuheat vaikka en tumma ole muuten. Kun sitten laitan ripsiväriä niin ihmiset huomaavat sen heti. Kosteusvoiteena käytän ihan tavallista yleisvoidetta, milloin mitäkin sattuu olemaan

Vierailija
9/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi. Nykyään luonnonkosmetiikkavalikoima on laaja. Muutenkin luomuus ei mielestäni ole kiinni meikistä tai sen puutteesta, vaan koko elämäntavasta - että syö mahdollisimman aitoa, puhdasta ruokaa ja omaa aktiivisen elämänasenteen, välttäen kaikkea keinotekoista ja passivoivaa. Sellaiset ihmiset tuntuvat näyttävän hehkeiltä ja freeseiltä vaikka sunnuntai-aamuna roskapussinvientireissulla.

Vierailija
10/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi. Mulla on kyllä periaatteessa hyvät värit, tumma tukka, oliivinsävyinen iho, tummat silmät, mutta ilman meikkiä olen silti aika sairaan näköinen, koska mulla on esim. hyvin tummat sinertävät silmänaluset ja ihoa kalpeammat huulet.

Vierailija
11/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi sen sanoi!

Kosmetiikkaa on luomua ja on luomu kampaamoja, luomuvaatteita saa tai kierrätettyjä.. onhan näitä mahdollisuuksia. Luomu nainen voi hyvinkin olla huoliteltu.

Jos luomulla taas tarkoitetaan, että annetaan kaikkien karvojen rehottaa vaan, niin sitten ei tietenkään voi olla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme